www.EVENTIVE.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 71 dagen geleden)
PR: Franssen Communicatie

Wibu-Systems dit jaar op Embedded World in Neurenberg met veel partners

Hengelo, februari 2019 – Met de oplossingen voor licentiemanagement en softwarebeveiliging exposeert Wibu-Systems dit jaar op Embedded World (Neurenberg 26 tot 28 februari a.s.) niet alleen op de eigen stand (nr. 4/360), maar ook op de stands van OSADL, SD Association, Trusted Computing Group en Wind River met voorbeelden van toepassingen van beveiligde embedded applicaties voor industriële elektronische besturingstoepassingen, gedistribueerde systemen, Industriële IoT, e-mobility en energie-efficiencysystemen.

Het thema op de Wibu-Systems stand is de afscherming van intellectueel eigendom (IP) en het tegengaan van illegaal kopiëren van software en ongeoorloofde reverse engineering praktijken. Op de stand worden enkele voorbeelden getoond van het toepassen van IP-bescherming in combinatie met moderne bedrijfsmodellen die leiden tot extra inkomsten.

Op de collectieve stand van OSADL, Open Source Automation Development Lab (Hal 4, stand 168), tonen ontwikkelaars van embedded software hoe belangrijk het is om hun activiteiten te gelde te maken en daarmee gelijktijdig de kwaliteit van de door hen gemaakte code op een hoger niveau te brengen. Wibu-Systems wisselt sedert een aantal jaren kennis en expertise uit met de OSADL-gemeenschap.

Samen met ATP, Delkin, GRL, Hagiwara, JMicron, Micron, Phison, Swissbit, Toshiba, and WD, toont Wibu-Systems op de stand van de SD Association (hal 3A, stand 524) veel producten uit de serie hardware gerelateerde beveiligingsoplossingen. Op de stand geeft Günther Fisher, senior consultant bij Wibu-System, elke dag van 14:00 uur tot 14:30 uur uitleg over de manier waarop je met Industriële CmCards en de CodeMeter beveiligingsoplossing nieuwe bedrijfsmodellen introduceert. Hij laat zien hoe CodeMeter op CmCard/SD en CmCard/microSD koppelt aan flash-memory met een ingebouwde beveiligde module. Op die manier beschermen bouwers van intelligente apparaten hun producten tegen het illegaal gebruik van intellectueel eigendom of tegen het hacken door cybercriminelen. Tegelijkertijd zijn ze in de gelegenheid geld te verdienen met het aanmaken van licenties door de geregistreerde gebruikers van hun applicaties daarvoor te laten betalen.

Bij de Trusted Computing Group (hal 3A, stand 528), zullen de TCG-leden OnBoard Security, Wibu-Systems en Wind River gezamenlijk hun oplossingen voor IoT en embedded beveiliging tonen. Deze zijn gebaseerd op de TCG-specificaties en de technologie met root of trust (RoT) in de Trusted Platform Module (TPM) chip. Op 26 en 27 februari van 11:00 uur tot 13:00 uur zal Günter Fischer tonen hoe licenties onder CodeMeter zijn te beheren in samenhang met Trusted Platform Modules als een alternatieve opslagmethodiek voor versleutelde toegangscodes.

Met het verstevigen van de samenwerking tussen Wibu-Systems en Wind River (hal 4A, stand 320) word ook het beveiligingssysteem voor VxWorks steeds robuuster. Het gezamenlijke product levert een pasklare oplossing voor integriteitsbescherming, authenticatie, IP- en kopieerbescherming, certificeringsbeheer, licentiemanagement en opslag van encryptiesleutels via hardware, software en de cloud.

Stefan Bamberg, partnermanager bij Wibu-Systems, betrokken bij het aangaan van diverse strategische samenwerkingsovereenkomsten denkt dat technologie en commerciële partnerships hand in hand gaan, nu het bedrijf steeds verder een holistische visie ontwikkelt op de toepassingsmogelijkheden van CodeMeter. ”Des te meer we in staat zijn om voor het embedded domein specifieke toolsets te ontwikkelen, des te makkelijker wordt het voor partijen in die omgeving onze oplossingen te integreren in de voor hen vertrouwde toepassingen.”

Over Wibu-Systems
WIBU-SYSTEMS AG (WIBU®) met het hoofdkantoor in het Duitse Karlsruhe, is in 1989 opgericht door Oliver Winzenried en Marcellus Buchheit. De onderneming is een innovatieve marktleider op het gebied van beveiligingstechnologie voor mondiaal softwarelicentiebeheer. De brede reeks oplossingen van Wibu-Systems bieden een oplossing voor het afschermen van alle vormen van digitale content, inclusief intellectueel eigendom en software applicaties voor computer systemen, mobiele toepassingen, industriële automatiseringsoplossingen en cloud-diensten.  Wibu-Systems BV is een zelfstandige onderneming, gevestigd aan de Welbergweg 19, 7556 PE in Hengelo en staat onder leiding van Marcel Hartgerink. Via zijn bedrijf Identi-Holding BV is hij tevens eigenaar van Wibu-Systems Ltd en de overige bedrijven, verantwoordelijk voor de activiteiten in België, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Portugal en Spanje,

Voor meer informatie: www.wibu-systems.nl, tel.: 074 7501495
Laatste van WIBU-SYSTEMS
CodeMeter voegt ’native’ ondersteuning toe aan Python code

CmCloudContainer: softwarelicenties direct online beschikbaar door koppeling aan ERP of e-commerce systeem

CodeMeter en Apple M1 chip: topprestaties en bewezen betrouwbaarheid
Pure as-a-Service ziet sterke klantadoptie in verschillende regio's en sectoren voor een breed scala aan toepassingen

Nemesys en MCS werken samen om veilige IoT-oplossingen te implementeren

Auth0 benoemt Lucy McGrath tot vicepresident Privacy

Extreme Networks benoemt John Abel tot Chief Information Officer

Uw ERP-systeem - een achteruitkijkspiegel of een periscoop?

Oracle Cloud Infrastructure kondigt integratie met ServiceNow aan voor beter multi-cloud management

Seeders en Made by Mouses starten samen Amazon-agency Reachers

Entrust-onderzoek onthult dat organisaties de beveiliging van klantdata prioriteren, maar deze blijven blootstellen aan dreigingen

Onderzoek wagenparkbeheerders: 75% is bezorgd dat slecht rijgedrag leidt tot reputatieverlies
3,9 miljoen Ziggo klanten genieten van een volledig digitaal tv-aanbod in super scherpe beeldkwaliteit

SAP benoemt Rojo Consultancy als exclusieve OEM-partner voor de levering van cloud adapters en content

FUJIFILM en Valid Managed Services hernieuwen hun samenwerking

SurveyMonkey lanceert AI-oplossingen voor merk- en branchemonitoring voor flexibeler marktonderzoek

De kracht van SMS voor het IJsselland Ziekenhuis

Schneider Electric lanceert de meest compacte driefase-UPS in zijn categorie: Galaxy VL

NorthC Datacenters breidt uit in Zuid-Holland

Mendix: de volgende stap in procesautomatisering is ‘hyperautomatisering’

Sentia nieuwe cloudpartner SURF voor IaaS-diensten

RS Components kiest Orange Business Services als exclusieve managed service provider om de zakelijke flexibiliteit wereldwijd te verbeteren

Robots, cloud en dienstverlening op afstand: echte waarde ligt in de totaalervaring

KnowBe4 Research presenteert onderzoeksrapport over Security Culture

Info Support behaalt Kubernetes on Microsoft Azure advanced specialization

Celonis lanceert nieuwe Execution Management innovaties

CyberArk introduceert aanvalstool om container-omgevingen te testen

De Clickdrive-app wil de ‘Independer’ worden in de rijschoolmarkt
Verstreken tijd: 2 jaar en 71 dagen

Logo Franssen Communicatie
WIBU-SYSTEMS contact

Logo WIBU-SYSTEMS

info@wibu-systems.nl
  www.wibu-systems.nl
WIBU-SYSTEMS sociaal

WIBU-SYSTEMS tweets

Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis