www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nl
Datum: (1 jaar en 157 dagen geleden)
PR: Whizpr

PQR vergroot portfolio multicloudoplossingen

De Meern, 30 januari 2019 - Multicloud-dienstverlener PQR kondigt aan dat zij haar portfolio op het gebied van de multicloud versnelt door de samenwerking aan te gaan met Uniserver. Hierbij maken zij gebruik van een HPE-infrastructuur, in combinatie met private clouds als Amazon en Microsoft Azure.  Multicloud is een omgeving die organisaties in de gelegenheid stelt gebruik te maken van verschillende clouddiensten. Voor ieder proces wordt de best passende cloud gebruikt, wat leidt tot meer flexibiliteit en efficiency.

Marijke Kasius, directeur bij PQR, vertelt: "Het is een bewuste keuze om gebruik te maken van een bestaande omgeving en het niet zelf op te bouwen in een datacenter. Door de samenwerking met Uniserver en HPE kunnen we namelijk constant de beste oplossingen uit de markt blijven adopteren en beschikbaar stellen aan onze klanten, en worden we niet vertraagd door een fysieke infrastructuur".

De uitbreiding van het portfolio sluit goed aan op het cloudplatform van PQR, SpaceHub. "PQR gaat voorbij de cloud. We combineren binnen onze SpaceHub-propositie de kennis van on premise-oplossingen met het gebruik van een public en private cloud, waarbij we de klant ontzorgen op het gebied van kostenmanagement, performance management en de implementatie van deze complexe multicloud-omgevingen. Vanuit ons SpaceHub-platform verzorgen wij proactieve monitoring en beheer voor grote en middelgrote ondernemingen in Nederland," aldus Kasius.

Na tekenen van de samenwerkingsovereenkomst, v.l.n.r.: Ronald Schaap, CEO (PQR), Jack Bruijn, accountmanager (Uniserver), SheauPeiChong, CTO (PQR), Marijke Kasius, directeur (PQR), Ronald Bezuur, CEO (Uniserver) en Emile Schouwstra, commercieel directeur (Uniserver).
Subscript bij Foto: Na tekenen van de samenwerkingsovereenkomst, v.l.n.r.: Ronald Schaap, CEO (PQR), Jack Bruijn, accountmanager (Uniserver), SheauPeiChong, CTO (PQR), Marijke Kasius, directeur (PQR), Ronald Bezuur, CEO (Uniserver) en Emile Schouwstra, commercieel directeur (Uniserver).

Over PQR
Als cloud integrator adviseert, levert én beheert PQR hybride cloudomgevingen. Met haar jarenlange kennis op het gebied van veilig en beheersbaar beschikbaar stellen van data, applicaties en werkplekken, inclusief bijbehorende managed services, transformeert PQR uw infrastructuur tot een stabiele en dynamische werkomgeving. PQR heeft diepgaande kennis van de verticale markten educatie, overheid, profit en zorg. Met onze klanten werken wij doelgericht, planmatig en deskundig aan het succes van morgen.

PQR gelooft dat IT hét middel is voor organisaties om voorop te lopen in hun branche en hun ambities mogelijk te maken. Onze IT-professionals streven op een plezierige en verrassende manier, elke dag naar de hoogste kwaliteit producten, diensten en service voor hun klanten én hun eindgebruikers.

Naast aantoonbare referenties beschikt PQR over hoge partnerstatussen en certificeringen. PQR is Citrix Platinum Solution Advisor, Hewlett Packard Enterprise Platinum Partner, Ivanti Platinum Partner, Microsoft Gold Partner, Nutanix Elite Partner, NVIDIA Elite Partner en VMware Premier Partner.

PQR is opgericht in 1990, gevestigd in De Meern en Amsterdam en telt meer dan 160 medewerkers.

Voor meer informatie:

PQR
Marloes Windhorst
T. 033-662 9729
E. marketing@pqr.nl

Laatste van PQR B.V.
PQR en Northwave introduceren gezamenlijk nieuw Cyber Security-aanbod

Pantar selecteert PQR voor inrichting en beheer van ruim 350 ‘digital workspaces’

PQR realiseert flexibele capaciteit bij gemeente Barneveld
Verstreken tijd: 1 jaar en 157 dagen
PQR B.V. contact

Logo PQR B.V.

info@pqr.nl
  www.pqr.com
PQR B.V. sociaal

PQR B.V. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise