www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
Datum: (2 jaar en 171 dagen geleden)
PR: Marcommit

OutSystems boekt recordomzetgroei in 2018

Utrecht, 23 januari 2019OutSystems, leverancier van hét Low-Code platform voor applicatieontwikkeling, boekt een recordgroei van 66 procent dankzij de toenemende adoptie van het Low-Code platform. Met deze stijging in 2018 van de jaarlijkse inkomsten, behaalt het bedrijf een omzet van meer dan 100 miljoen dollar.

OutSystems verwelkomde honderden nieuwe klanten en maar liefst 60.000 nieuwe ontwikkelaars. Bedrijven zoals Garantibank, Deloitte en Vopak gebruiken het LowCode platform om moeiteloos maatwerkapplicaties te bouwen die hun verder helpen te digitaliseren en differentiëren. Sommige klanten gebruiken het platform bijvoorbeeld om verouderde ERP- en CRM-systemen te vervangen. Anderen hebben mobiele en webapplicaties gebouwd voor interne processen en buitendiensten, waardoor de effectiviteit en tevredenheid van medewerkers aanzienlijk is verbeterd.

Paulo Rosado, CEO en oprichter van OutSystems, over 2018: “Het succes dat onze klanten hebben bij het versnellen van hun digitale transformatie met ons Low-Code platform is inspirerend. Onze klanten verrassen ons elke dag met uiteenlopende manieren waarop ze ons platform gebruiken. Dit vergroot onze inzet om een fullstack Low-Code platform te leveren zonder grenzen. De vraag naar Low-Code platforms is nog nooit zo groot geweest en we kijken uit naar nog een jaar van enorme groei en adoptie van ons platform.”

De sterke groei in 2018 is met name toe te schrijven aan nieuwe applicaties voor B2C-klantervaringen voor online bankieren, accountinschrijving en zelfbediening, het verhogen van de klanttevredenheid, het creëren van nieuwe inkomstenstromen en het overstijgen van concurrenten.

De hoogtepunten van OutSystems uit 2018 zijn:
  • Omzet: een recordgroei van 66 procent.
  • Groei medewerkers: het personeelsbestand is uitgebreid met bijna 400 functies. OutSystems heeft momenteel meer dan 1.000 fulltime werknemers in dienst.
  • Productinnovaties: OutSystems 11 is uitgebracht om klanten te helpen bij het moderniseren van legacy-systemen en het vervangen van grote applicatieportfolio's. Andere innovaties waren onder andere OutSystems Sentry, het OutSystems Insights-platform en outsystems.ai.

Over OutSystems
Wereldwijd vertrouwen duizenden klanten op OutSystems, hét nummer één Low-Code ontwikkelplatform voor het versnellen van applicatieontwikkeling. Gedreven techneuten hebben ieder aspect van het platform met oog voor detail ontworpen, waardoor bedrijven enterprise-grade apps kunnen bouwen en daarmee hun digitale transformatie kunnen versnellen. OutSystems is de enige oplossing die de kracht van Low-Code applicatieontwikkeling combineert met geavanceerde mobiele functionaliteiten, waardoor het volledige applicatielandschap visueel gemodelleerd en geïntegreerd met bestaande systemen kan worden. Klik hier voor meer informatie, volg ons op Twitter of bezoek ons op LinkedIn

Meer informatie:
Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
OutSystems@marcommit.nl

OutSystems
Brigitte Janssen
+31 (0)6-46410087
brigitte.janssen@outsystems.com
Laatste van OutSystems
OutSystems komt met nieuw partnerprogramma om inkomsten partners te verhogen

Het Rode Kruis en Deloitte ontwikkelen app voor efficiënt vrijwilligersmanagement met OutSystems-platform

OutSystems voegt functionaliteiten toe aan platform om toegankelijkheid voor eindgebruikers te bevorderen
Verstreken tijd: 2 jaar en 171 dagen

Logo Marcommit
OutSystems contact

Logo OutSystems

+31(0)346 583 000
  www.outsystems.com
OutSystems sociaal

OutSystems tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Thinkwise
Logo Ivanti
Logo Sitecore