Herken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl

2514 volgers @ICTberichten
Deel dit nu via
Datum: (3 jaar en 122 dagen geleden)
PR: LVTPR

Mindspace lanceert boetiekkantoor: Mindspace House Amsterdam

De wereldwijde aanbieder van flexibele kantoorruimte biedt nu een unieke ruimte met alle voordelen van een coworking-kantoor in een volledige privé setting.

Amsterdam – De Mindspace-locatie aan de Nieuwezijds Voorburgwal 296-298 in Amsterdam is niet een typisch Mindspace-gebouw. Het is een uniek boetiekkantoor dat – naast gemeenschappelijke keukens en evenementen – een bijzondere indeling gericht op privacy biedt. De naam van het kantoor dat het beste van twee werelden biedt? Mindspace House.

image

In Mindspace House vind je privéruimtes, ruime vergaderkamers en het unieke design dat zo typerend is voor Mindspace-locaties wereldwijd. Het heeft echter ook alle voordelen van een flexibele kantoorruimte. Open lounges, netwerkmogelijkheden met andere professionals, een all-inclusive-lidmaatschap en een creatieve werkomgeving, om er maar een paar te noemen. Mindspace House combineert deze elementen in een boetiekontwerp dat huiselijk aandoet. Dit maakt het tot de perfecte werkomgeving voor bedrijven die prijs stellen op privacy, die extra behoefte hebben aan stille ruimtes, of die hun werknemers een optimale werkervaring willen bieden.

“Onze medewerkers houden van de levendige cultuur, het ontwerp en de evenementen van coworking kantoren, maar ze hebben tegelijkertijd behoefte aan ruimtes om rustig te kunnen werken. Daarom is Mindspace House de perfecte oplossing voor ons bedrijf”, zegt Rixt Herklots, Operationeel Directeur van The Next Women. “Het is voor ons belangrijk om omringd te zijn door creatieve, gelijkgestemde bedrijven. Aan de andere kant stellen we prijs op stilte en rustige werkruimtes; precies de combinatie die Mindspace House biedt.”

image

Mindspace heeft inmiddels vier locaties in Nederland: één in Utrecht en drie in Amsterdam. De laatste toevoeging – Mindspace Dam – opende haar deuren in de eerste week van december 2018. Het kantoor is gevestigd in een geweldig monumentaal pand met meer dan genoeg ruimte voor teams die het beste uit zichzelf willen halen. Mindspace heeft 28 locaties in sleutelsteden wereldwijd, zoals San Francisco, Tel Aviv, Berlijn, Warschau, Londen, München, Hamburg en Washington D.C.

Over Mindspace
Mindspace is de wereldwijde leverancier van Office as a Service-oplossingen. Mindspace creëert een uitzonderlijke werkomgeving die bedrijven helpt het beste uit zichzelf te halen. Leden zetten in op hogere productiviteit en innovatie en trekken daardoor talent aan en behouden dit. Ook besparen ze kosten en middelen die ze opnieuw in hun bedrijf kunnen investeren. De Mindspace Experience biedt service op hoog niveau, inspirerende en prachtig vormgegeven kantoren, een levendige werkomgeving en wellness-, lifestyle- en professionele programma's in gebouwen op A-locaties die de meeste bedrijven zich niet alleen zouden kunnen veroorloven. Het bedrijf beheert ruimtes op toplocaties in grote steden in de Verenigde Staten, Polen, het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Nederland, Polen, Roemenië en Israël. Onder de klanten van Mindspace bevinden zich toonaangevende merken, zoals Microsoft, Samsung, Spotify, Barclays Bank, Expedia, Schwan-Stabilo, M&C Saatchi, GoPro, Visa, Frank Recruitment Group, ABSL, Techstars Accelerator en Startupbootcamp. Om je beste werk gedaan te krijgen, ervaar Mindspace zelf.
Laatste van Mindspace
Werken in een kantoortuin? Niet zonder stilteruimte, blijkt uit nieuw onderzoek

Techstars vindt in Amsterdam en München een thuis voor Accelerators met Mindspace

Mindspace lanceert boetiekkantoor: Mindspace House Amsterdam
Fundaments wint FY21 Global Cloud Partner of the Year award van Cohesity

Extreme Networks rond overname van Ipanema - de SD WAN-divisie van Infovista - af

Thijs Vermaat nieuwe Managing Director Experis

Vertiv introduceert het meest uitgebreide platform voor IT-beheer op de markt voor hybride en gedistribueerde netwerken en edge computing

3 op de 5 Nederlanders wil werken bij bedrijf dat diversiteit als kernwaarde heeft

Kaspersky Smart Home Security: een nieuw product om aangesloten apparaten thuis te beschermen

Ontdek het snelste toetsenbord ter wereld – de Razer Huntsman V2

SentinelOne breidt partner ecosysteem uit met nieuwe NDR-integraties

Nieuwste platform release van ServiceNow helpt bedrijven bij de grootste uitdagingen van het hybride werken door de inzet van workflows

Sophos-onderzoek: Meer dan 2 miljoen dollar aan herstelkosten bij ransomware-aanvallen in de financiële sector

Check Point Research: zwarte markt voor valse vaccinatiecertificaten is nu volwaardige industrie

Werving stijgt weer op prioriteitenlijstje Europese bedrijven

Neobanken laten traditionele banken achter door inzet Regtech

VMware benoemt Kit Colbert tot Chief Technology Officer

Websuper Picnic haalt € 600 miljoen op om internationale groei te versnellen

Cis Marring en Marietje Schaake treden toe tot nieuwe RvC Quantum Delta NL
Jules Pieters nieuwe countrymanager voor Login Consultants en Basefarm Nederland

Zenitel benoemt Elbo Technology tot Center of Excellence voor Nederland

DTEX Systems en iSOC24 gaan partnership aan voor Cyber Security Operations en Insider Risk Intelligence in de Benelux

Een op de tien onderzochte cybersecurityincidenten bij organisaties wordt door Kaspersky als ernstig beschouwd
Verstreken tijd: 3 jaar en 122 dagen

Logo LVTPR
Mindspace contact

Logo Mindspace

Mindspace sociaal

Mindspace tweets

Logo Login Consultants
Logo Elbo Technology
Logo iSOC24
Logo Vabi
Logo Brixxs
Logo SoftApp BV
Logo MatrixMind
Logo Nice to Meat
Logo Fullstaq B.V.
Logo Stichting ITdonations
Logo Jortt BV
Logo NPRM NV
Logo Stylonic.nl
Logo Landelijk Kenniscentrum Financiële Vitaliteit (LKFV)
Logo VPNdiensten.nl
Logo Techone B.V.
Logo E-mergo
Logo Orange Cyberdefense
Logo Boys with Brains
Logo MCS B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo VPNdiensten.nl
Logo True (Broad Horizon)
Logo PQR
Logo Experis