www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 13 dagen geleden)
PR: Marcommit

Amazic en Avi Networks bundelen krachten voor next-generation software defined datacenter aanpak

Amsterdam, 16 januari 2019Amazic, internationaal full service IT-distributeur, neemt Avi Networks, leverancier van multi-cloud applicatiediensten, op in het portfolio. Hiermee wordt de disruptieve multi-cloud oplossing van Avi Networks toegevoegd aan de stack van technologieën voor next-generation datacenters. Middels deze samenwerking krijgt Avi Networks toegang tot de partners van Amazic en krijgen partners van Amazic toegang tot de moderne applicatiediensten van Avi Networks. Deze bestaan uit multi-cloud load balancing, een Web Application Firewall en een Universal Service Mesh, gericht op moderne omgevingen waar het gebruik van containers voor applicaties de nieuwe standaard is. Avi Networks geldt voor Amazic als onmisbaar onderdeel in de complete stack van technologieën voor het realiseren van moderne software defined datacenters, zowel on-premise, hybride als multi-cloud.

Nieuwe wereld, nieuw stack
Moderne organisaties gaan door het toenemende belang van applicaties van een siloed approach naar een software-defined datacenter. Het ontwikkelen van software is voor elke organisatie belangrijk. Om dit te ondersteunen moet men ontwikkelteams faciliteren en zorgen dat zij productief zijn, hoge kwaliteit leveren en zorgen dat security is gegarandeerd. Amazic heeft een complete stack van technologieën om dit te ondersteunen. Het software-defined application delivery platform van Avi Networks stelt organisaties in staat hun DevOps en automation te optimaliseren. Hierdoor zijn developers productiever en kunnen ze sneller testen, ontwikkelen en uiteindelijk applicaties uitrollen.

Mohamed Yassini, oprichter van Amazic, over de toevoeging van Avi Networks: “Organisaties betreden massaal een nieuwe wereld waarin men moet gaan werken met containers om optimale prestaties van alle applicaties in alle omgevingen te waarborgen. Of dat nu on-premise of in de cloud is, dat maakt niet uit. Het gebruik van containers zorgt voor snellere ontwikkeling, testen en uitrol van applicaties. Organisaties hebben grote aantallen containers in gebruik die onderling communiceren. Dat vereist moderne technologie zoals Avi Networks waarbij het verkeer gedirigeerd wordt, zowel tussen applicaties als naar gebruikers. Een fysieke load balancer is hiertoe niet in staat en daarmee niet meer van deze tijd.”

Dilip Timal, Regional Director Benelux bij Avi Networks: “Organisaties zijn zich steeds meer bewust van het feit dat hun IT-landschap verandert van on-premises naar hybride ofwel multi-cloud. Onze klanten ontwikkelen continu om zo goed en snel mogelijk nieuwe diensten te kunnen inzetten. Een goed voorbeeld zijn containers, automation en de aanverwante technologieën. Daarnaast zien we bij steeds meer organisaties een multi-cloud-strategie. Onze software biedt multi-cloud support waarmee een fabric over de verschillende clouds wordt geplaatst. Dit vereenvoudigt visibiliteit, upscaling en automation. Avi Networks maakt het grootschalig in de markt zetten van containers in productie mogelijk. Amazic heeft een compleet portfolio samengesteld waarmee organisaties een modern software-defined datacenter kunnen realiseren. Ons partnership onderstreept onze toekomstgerichtheid en biedt ons bovendien de kans om nieuwe organisaties te interesseren om met de stack van nieuwe technologieën, waaronder Avi Networks, aan de slag te gaan.”

Over Avi Networks
Avi Networks biedt public-cloudachtige flexibiliteit voor applicatiediensten en gaat daarbij verder dan alleen load balancing, met voorzieningen als diepe applicatieanalyse, voorspellende autoscaling en beveiliging in het datacenter of de public cloud. Het Avi Vantage Platform maakt gebruik van software-defined principes voor krachtige, elastische levering van applicaties op bare-metal servers, VM’s of containers. Het platform is gebouwd op software-defined principes, draait op commodity-x86-servers, virtuele machines, containers, en past bij de automatisering en self-service doelstellingen van de moderne ondernemingen. Meer informatie op www.avinetworks.com

Over Amazic
Amazic is in 2009 opgericht om een Europees aanspreekpunt te bieden voor toonaangevende technologieleveranciers. Momenteel helpen we enkele van 's werelds meest innovatieve technologiemerken zoals Docker Inc., Twistlock, Portworx, Sensu, Instana, CloudBees, Github, Puppet en Hashicorp met het introduceren van hun producten en diensten en het verder uitbouwen van hun bekendheid en marktaandeel in Europa. Door trainingen te geven, sterke communities te bouwen, licentieverkoop te stimuleren en brand awareness-campagnes en evenementen op te zetten, versnelt Amazic de acceptatie en de groei van deze IT leveranciers. Met dit unieke platform voor de aanschaf van technologische producten en diensten en toegang tot trainingen, is Amazic uitgegroeid tot een vertrouwde leverancier en adviseur voor partners, klanten en veel van 's werelds grootste organisaties in verschillende branches. Meer informatie op www.amazic.com

Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
avinetworks@marcommit.nl
Laatste van Avi Networks
Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Avi Networks stelt Mark Anderson aan als executive chairman
Amerikaanse scholengroep Jefferson County Public Schools zet cloudoplossing van Extreme Network in om 200.000 leerlingen van onderwijs te voorzien

Data Matters en VHIC lanceren Strongroom pre-ingest

Renewd neemt deel aan Green Consumption Pledge van Europese Unie

Barracuda introduceert snel, schaalbaar en veilig back-up platform voor gegevens in Microsoft Office 365

Ivanti breidt Neurons Platform uit met beheer en beveiliging van IoT-apparaten in de gezondheidszorg

Thuisprinter is serieus veiligheidsissue voor bedrijven

Cisco-studie ziet kritieke rol voor privacy als gevolg van de pandemie

Beheer van IT-omgeving offshore windpark Borssele V in handen van Conclusion Mission Critical

Esri stelt kaarten, data en locatiediensten beschikbaar voor ontwikkelaars met ArcGIS developer platform

Nederlandse startup introduceert privacyvriendelijk social network Quodari
CISO-onderzoek: Mobiele apparaten centraal in cybersecurity-strategie

Sitech Services en Valid verlengen outsourcing-samenwerking

Rapport: Amerikaanse overheidsorganisaties verliezen miljoenen bij een gemiddeld datalek of netwerkprobleem

Splashtop haalt 50 miljoen dollar aan nieuwe financiering binnen en bereikt unicorn-status

Ontwikkelaars in detailhandel en horeca verhelpen kwetsbaarheden sneller dan andere sectoren

Het project van Schneider Electric met E.ON wint de enerTIC Award voor groene en digitale ‘Smart Grid’-technologie

Jamf uitgeroepen tot ‘Leader’ in het IDC MarketScape: Worldwide Unified Endpoint Management Software for Apple Devices 2021-rapport

Schneider Electric en de VELUX Groep gaan samenwerken op het gebied van duurzame energie

Hoogopgeleide werkzoeker haat bazige recruiter, wil gelijkwaardig zijn

In 2020 meer gegoogled naar (kinder)psycholoog en eenzaamheid

Nieuw jaar, nieuwe versie van DanaBot

Voor het vierde jaar op rij groei voor TP Vision

Tablet als zoethoudertje?

Orange Business Services Flexible SD-WAN ondersteunt Getinge met meer flexibiliteit om de gezondheidssector te helpen

Thuiswerken is een blijvertje, maar een goede thuiswerkplek blijft een uitdaging

Pandemie stelt digitalisering Nederlandse MKB uit

Logo Boys with Brains
Logo CONTACTCENTER4ALL
Logo Unexus B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo MCS B.V.
Logo DNA Services B.V.