www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.marcommit.nl
2479 volgers blijven op de hoogte!

Meer synergievoordelen voor Centric-klanten financiële sector

Gouda, 16 januari 2019 - Centric heeft de organisatie aangepast om de samenwerking rond de activiteiten voor de financiële sector te versterken en de synergievoordelen voor klanten te vergroten. Centric richt zich binnen deze sector met name op outsourcing: het uit handen nemen van IT-omgevingen en processen zoals betalingsverkeer en pensioenadministratie.

Centric heeft de afgelopen jaren nadrukkelijk geïnvesteerd in haar dienstverlening voor de financiële sector, onder andere met de start van pensioenuitvoeringsactiviteiten. Centric heeft een unieke positie in de markt, dankzij de diepgaande kennis van de sector, de IT en de administratieve processen die voor deze sector van belang zijn. Om deze positie te versterken en de synergievoordelen voor klanten te vergroten, wordt de dienstverlening voortgezet onder leiding van één directieteam. Het nieuwe directieteam bestaat uit algemeen directeur Robert Jan Prins, directeur Pension and Insurance Solutions Marianne de Boer en commercieel directeur Alberto Jack. Belangrijke speerpunten van de verregaande samenwerking zijn het optimaliseren van de processen, het uitwisselen en borgen van kennis op het gebied van onder meer compliance en security en het vergroten van de innovatiekracht.

Karim Henkens, CEO van Centric: “De financiële sector is een belangrijke markt voor Centric. Ik ben ervan overtuigd dat de gewijzigde structuur het realiseren van onze ambities een nieuwe impuls zal geven. Het stelt ons in staat verder te bouwen aan onze naam als een partij die haar kennis van zowel ICT als de financiële processen op een doordachte en innovatieve manier combineert.”

Over de nieuwe directie
Robert Jan Prins is sinds 2009 werkzaam bij Centric na een loopbaan bij onder andere Getronics, Telfort en Ordina BPO. Marianne de Boer is in juni 2018 in dienst gekomen bij Centric en was voorheen directievoorzitter van pensioenuitvoerder BeFrank. Alberto Jack is nieuw aangetrokken. Vóór zijn komst naar Centric werkte hij bij financiële instellingen als Interpolis, Kempen & Co en Allshare.

Voor meer informatie:
Centric
Manon Corbet
Marketing Adviseur

Over Centric
Centric biedt Software Solutions, IT Outsourcing, Business Process Outsourcing en Staffing Services. Met gekwalificeerde professionals, technologische oplossingen en IT- en administratieve dienstverlening, zorgt Centric ervoor dat klanten zich op hun kerntaken kunnen richten. Door diepgaande kennis van IT te koppelen aan jarenlange ervaring met specifieke brancheprocessen, onderscheidt Centric zich van traditionele IT-leveranciers en administratieve dienstverleners.
Eerder van Centric
9 dec 2019 Centric wil pensioenuitvoerder AGH overnemen

2 apr 2019 De Nederlandsche Bank vergroot flexibiliteit en slagkracht van ICT door samenwerking met Centric

18 jan 2019 Pensioenfonds Thales besteedt pensioenuitvoering uit aan Centric

Logo Cumulus Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl