www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Extreme Networks helpt ArcelorMittal IT-prestaties te verbeteren in heel Europa

Veilig, high-speed netwerk ondersteund door Smart OmniEdge AI-oplossing zorgt voor meer betrouwbaarheid en betere prestaties in hubs Luxemburg, Londen en Brussel

Utrecht, 15 januari 2019 – ArcelorMittal, het toonaangevende bedrijf in staalproductie en -exploitatie, ondergaat verschillende veranderingen op het gebied van digitalisering en Industry 4.0. Doel van die veranderingen is het voortzetten van de groei van het bedrijf en zijn ondersteuning van de uitgebreide reeks sectoren – variërend van productie tot d e bouw – die afhankelijk zijn van zijn producten.

Met deze veranderingen in het achterhoofd, realiseerde ArcelorMittal zich dat het een robuust, betrouwbaar en goed presterend IT-netwerk nodig had om dit alles te bewerkstelligen. Extreme Networks en NPS Consult sloegen de handen ineen met ArcelorMittal om een volledig nieuwe netwerkoplossing te implementeren, inclusief vaste en draadloze toegang voor meer dan 1.300 gebruikers op 2.500 devices in Luxemburg, Londen en Brussel.

Deze drie Europese hubs zijn het hart van ArcelorMittal Europe’s wereldwijde bedrijfsvoering en worden nu aangestuurd via één zeer betrouwbaar systeem, wat zorgt voor beter netwerkinzicht, betere netwerkbeveiliging en betere toegang tot strategische applicaties. De introductie van een high-speed netwerk ondersteunt de digitalisering van het bedrijf op optimale wijze.

“Een sterk, betrouwbaar IT-netwerk is een absolute must voor ieder bedrijf dat succesvol wil zijn in dit digitale tijdperk, ongeacht de branche waarin het actief is. Door samen te werken met NPS Consult kunnen we robuuste switching-oplossingen bieden, alsmede gecentraliseerd beheer en security-applicaties die de digitalisering van ArcelorMittal stimuleren”, zegt John Morrison, Vice President EMEA Sales and Services, Extreme Networks.

Het nieuwe systeem is gebaseerd op de Smart OmniEdge Solution van Extreme Networks, die gebruikmaakt van de kracht van Artificial Intelligence (AI) om een consistente gebruikerservaring te bieden van hoge kwaliteit. De toevoeging van het Extreme Management Center en nieuwe datacentervoorzieningen in Luxemburg, biedt een gecentraliseerd platform waarmee locaties wereldwijd zijn te beheren door één team. Hierdoor wordt de algehele operationele efficiëntie naar een hoger niveau getild.

“We profiteren nu van een stabiele en merkbaar sterkere IT-infrastructuur. We maken ons niet langer druk om netwerkbeschikbaarheid en -prestatie. De dienst voldoet aan én overtreft onze verwachtingen, onze mensen lopen minder vaak tegen problemen aan en zijn meer tevreden. Het resultaat? We hebben onze prioriteiten opnieuw kunnen indelen en onze ambities kunnen heroverwegen. Daardoor kan ik nu alweer vol vertrouwen nadenken over hoe de volgende stap in ons digitaliseringsproces eruitziet”, aldus Gilles Hug, Head of Corporate Infrastructure, ArcelorMittal Europe.

Over Extreme Networks
Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert software gedreven netwerkoplossingen die flexibel, adaptief en veilig zijn om digitale transformatie mogelijk te maken. De honderd procent in-sourced services en ondersteuning van het bedrijf zijn toonaangevend in de branche. Met 30.000 klanten wereldwijd, waaronder de helft van de Fortune 50-bedrijven en enkele van ’s werelds meest toonaangevende namen op het gebied van business, horeca, detailhandel, transport en logistiek, educatie, overheid, gezondheidszorg en industrie, blijft het bedrijf alert om succes voor klanten en partners te garanderen. Extreme Networks noemt dit Customer-Driven Networking™. Extreme werd opgericht in 1996, het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

Extreme Networks en de logo’s van Extreme Networks zijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en/of andere landen. Andere handelsmerken in dit persbericht zijn eigendom van derden.
Laatste van Extreme Networks
WiFi-gebruik tijdens Super Bowl LIV voor zevende jaar op rij gestegen

Extreme Networks levert als eerste Wi-Fi 6-oplossingen in stadions van professionele sportteams en universiteiten

Extreme Networks vereenvoudigt retailnetwerken met cloudtechnologiepakketten die kosten en complexiteit elimineren

Logo LVTPR
Extreme Networ.. contact

Logo Extreme Networks

www.extremenetworks.com
Extreme Networ.. sociaal

Extreme Networ.. tweets

Logo Remain Software
Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo WIBU-SYSTEMS

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl