www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (2 jaar en 41 dagen geleden)

Royole presenteert Flexible+ Platform op CES 2019

Flexibele weergave- en sensortechnologieën van Royole Corporation worden gedemonstreerd in een verscheidenheid aan toepassingen en producten, waaronder FlexPai; 's werelds eerste commerciële opvouwbare smartphone met een flexibel display.

Fremont, CA, Verenigde Staten, 8 januari 2019 – Royole Corporation toont bij de aankomende CES® 2019 zijn volledige line-up van volledig flexibele weergave- en flexibele sensortechnologieën. De toonaangevende innovator en fabrikant van technologieën en producten voor de volgende generatie Human Machine Interfacetechnologieën, inclusief geavanceerde flexibele schermen, flexibele sensoren en slimme apparaten, is dit jaar aanwezig op CES.

De geavanceerde technologieën van Royole maken deel uit van het Flexible+ platform van het bedrijf en zijn ideaal voor tal van toepassingen in een verscheidenheid aan productcategorieën, waaronder consumentenelektronica, sport en mode, kantoor en onderwijs, Smart Home en Robotics. Naast het benadrukken van deze categorieën zal het bedrijf voor het eerst op CES zijn baanbrekende, volledig flexibele displays demonstreren. Gebogen beeldschermen zijn op dit moment hét gesprek van de dag in de technische wereld. Royole heeft daarom de volgende generatie volledig flexibele displays ontwikkeld en geproduceerd. De gepatenteerde flexibele displays van Royole zijn dun, lichtgewicht en buigzaam, waardoor unieke functionaliteit en nieuwe toepassingen worden gecreëerd. Ze hebben een hoge resolutie en kleurverzadiging die zorgen voor een verbluffende beeldkwaliteit. De live demo’s laten de vrijwel onbegrensde mogelijkheden zien voor flexibele elektronische technologieën, waaronder een blik op 's werelds eerste commerciële smartphone met een flexibel display; de FlexPai. Ook zijn de wearables met flexibele display-integratie en de RoWrite Smart Writing Pad tijdens CES te zien.

"De Flexible+-technologieën hebben ons in een leidende positie gebracht binnen de zeer innoverende industrie voor consumententechnologie," verklaart Royole's Senior Director of Marketing, Michael Williams. "We werken momenteel samen met meer dan 220 zakenpartners over de hele wereld om flexibele schermen en sensoren te implementeren in een verscheidenheid aan producten die de wereld van de consumententechnologie zullen veranderen. Het aanbod wordt nu nog slechts beperkt door onze verbeeldingskracht, en dat is de essentie van het Royole Flexible+ platform."

FlexPai Smartphone
Royole lanceerde op 31 oktober 2018 in Beijing officieel de eerste commerciële opvouwbare smartphone ter wereld met een flexibel display: FlexPai; een combinatie van smartphone en tablet. FlexPai kan zowel gevouwen als niet-gevouwen worden gebruikt, waardoor het draagt als een smartphone, maar met de schermgrootte van een HD-tablet. FlexPai biedt ondersteuning voor split-screenmodus en multi-tasking, ondersteunt drag-and-drop over applicaties waardoor het functies kan delen zoals een computer, past automatisch schermafmetingen aan en biedt aangename video en gaming-ervaringen.

FlexPai maakt gebruik van SoC van Qualcomm's nieuwe Snapdragon 8-serie, waarbij hun 7nm-proces SoC is geïntegreerd; de krachtigste AI en een upgrade om 5G te ondersteunen. De cameraopstelling bestaat uit een 20-megapixel telelens en een 16-megapixel groothoeklens, die ? dankzij de dual view-cameramodus ? kan worden gebruikt voor zowel normale foto-opnamen als het nemen van een selfie. Snelladen wordt mogelijk gemaakt door de eigen Ro-Charge-technologie van het bedrijf, die een snelheidsverhoging van 40% oplevert.

Beschikbaarheid
Het ontwikkelaarsmodel van FlexPai is nu wereldwijd beschikbaar via www.royole.com/flexpai. Het consumentenmodel is beschikbaar voor Chinese consumenten. De RoWrite Smart Writing Pad is verkrijgbaar bij landelijke e-tail- en winkellocaties.

Royole is op CES 2019 te vinden in de South Hall 1, standnummer 21400. Het evenement vindt van 8 tot 11 januari 2019 plaats in het congrescentrum van Las Vegas.

2.7 MB jpg FlexPai 1.jpg
129 KB jpg FlexPai 2.JPG
129 KB jpg FlexPai 3.JPG
128 KB jpg RoWrite 360_00064.jpg
2.9 MB jpg RoWrite_11.jpg
93 KB jpg Flexible+ Wearables.jpg

Over Royole Corporation
Royole, dat werd opgericht door aan Stanford afgestudeerde engineers in 2012, wil de manier waarop mensen hun wereld zien en ermee omgaan veranderen. Het bedrijf creëert en produceert de volgende generatie human-machine interfacetechnologie en producten als flexibele displays, flexibele sensoren en slimme devices. Mijlpalen zijn ’s werelds dunste full-color AMOLED flexibele display met flexibele sensoren (2014), ’s werelds eerste vouwbare virtuele en mobiele 3D-theater (2015), ’s werelds eerste gebogen autodashboard op basis van flexibele elektronica (2016), het eerste slimme schrijfblok, RoWrite, gebaseerd op flexibele sensoren (2017), de massaproductie van Royoles quasi-G6 massaproductiecampus voor volledig flexibele schermen (2018) en 's werelds eerste commerciële opvouwbare smartphone met een volledig flexibel display, FlexPai (2018).

Royole heeft wereldwijd talloze onderscheidingen ontvangen voor zijn technologische innovaties en snelle groei. Royole beschikt over meer dan 2000 patenten en biedt licenties en diensten op het gebied van intellectueel eigendom, massaproductie en oplossingen voor toepassingen van flexibele elektronica via het nieuwe Flexible+-platform. Royole, dat gesteund wordt door wereldwijde financiële leiders, is begonnen met de productie van volledig flexibele displays op grote schaal quasi-G6 massaproductiecampus in Shenzhen in China, na een totale investering van bijna 1,5 miljard euro. Royole heeft kantoren in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Fremont (Californië), Nederland, London, Hong Kong en het Chinese Shenzhen. Ga voor meer informatie naar www.royole.com.

Neem voor meer informatie contact met ons op:

Pride PR
Irene Martini & Carlien Keeven
royole@pridepr.nl
Laatste van Royole Corporation
Royole Corporation benoemt Harold Cobben tot algemeen directeur voor Europa

Bill Liu genomineerd voor FORTUNE's 40 Under 40-lijst van 2019

Royole presenteert Flexible+ Platform op CES 2019
Afripipes kiest Maunt als nieuwe distributeur

Pure Storage breidt het Pure as-a-Service aanbod uit en biedt ongekende transparantie

Nieuw opleidingsinstituut voor workforce management richt zich op veranderende arbeidsmarkt

Quion neemt voorsprong in hypotheekmarkt

Razer vervolgt e-sports-wereldtournee met Razer Invitational - Europe

Verdubbeling van het WLAN-spectrum: Europa staat op het punt een nieuw tijdperk in te luiden

Zivver behaalt 2e plek van Deloitte Technology Fast 50

Onderzoek Thycotic: dreiging AVG-boetes bepalen investeringsbeslissingen in cybersecurity

Resultaten nieuw onderzoek: "97% van de bedrijven vindt het verbeteren van de digitale ervaring voor gebruikers een prioriteit, maar 71% weet niet waar ze moeten beginnen"

Snelgroeiend Studytube 4 jaar op rij in Deloitte Technology Fast 50

Rival Foods, SusPhos en Bilihome winnen Rabo Duurzame Innovatieprijs 2020

Nieuwe testkit van HBK voor snelle check van printed circuit board (PCB’s)

ICT Concept gaat op overnamepad

Toptienlijst meest baanbrekende innovaties van de wetenschap in NL bekendgemaakt

HashiCorp kondigt beschikbaarheid Consul 1.9 aan

Rockwell Automation neemt Fiix Inc. over, leverancier van cloudoplossingen voor onderhoudsmanagement
Van Delen Telecom en MCS werken samen om veilige Internet of Things-oplossingen te implementeren

Eén op de vijf HR-professionals: in 2030 wordt men ontslagen via een systeem

Finance krijgt prominentere positie in veranderende wereld

Aartsen kiest Thinkwise low-code platform voor digitalisering bedrijfsprocessen

Maximale digitale transformatie in CPG-segment door samenwerking Schneider Electric en ProLeiT

Planalyse voegt data storytelling van Toucan Toco toe aan portfolio
Verstreken tijd: 2 jaar en 41 dagen
Royole Corpora.. contact

Logo Royole Corporation

(866) 397-0080 ext. 0106
  Sales.global@royole.com
  www.royole.com
Royole Corpora.. sociaal

Royole Corpora.. tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Aventeon BV
Logo Intergrid
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo Pegamento
Logo QuandaGo
Logo Humanwave B.V.
Logo RockingRobots
Logo Distology Nederland B.V.
Logo Signet
Logo Orange Cyberdefense
Logo Ivanti
Logo Eaton