www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlContentbureau
2470 volgers blijven op de hoogte!
PR: Progress Communications

CES 2019: Ring introduceert Door View Cam, een nieuwe videodeurbel die jouw deurspion slim maakt

Met nieuwe deurbel kunnen gebruikers hun voordeur op vijf manieren beveiligen

Amsterdam & Las Vegas, 7 januari 2019- Ring, het bedrijf dat als missie heeft om buurtcriminaliteit te verlagen, introduceert op CES 2019 zijn vijfde videodeurbel, de Ring Door View Cam. De Door View Cam is een draadloze videodeurbel die het spionnetje verandert in een slim beveiligingsdevice. De Door View Cam is eenvoudig te installeren op de plek van een bestaand spionnetje of kijkgaatje, zonder boren of andere permanente wijzigingen aan je huis of deur. Om hem te installeren verwijder je simpelweg het bestaande spionnetje en stop je de Door View Cam aan elke kant van de deur op zijn plek. Vervolgens installeer je de batterij en het afdekplaatje, en je oude spionnetje is omgetoverd tot een slimme beveiligingscamera. De Door View Cam van Ring beschikt over een bewegingssensor, tweerichtingenspraak, 1080p HD-video, een vervangbare, oplaadbare batterij, deuractiviteitssensor, privacy-zones en nachtzicht. Daarmee is hij met name geschikt voor (huur)appartementen.

Jamie Siminoff, oprichter en Chief Inventor van Ring: “Als onderdeel van onze missie om buurtcriminaliteit te verlagen, zien we graag dat iedereen met een voordeur de mogelijkheid heeft om zijn of haar bezit te beschermen. Door de jaren heen hebben we van talloze klanten gehoord dat ze hun voordeur wel willen beveiligen met een Ring Doorbell, maar dat ze deze niet kunnen installeren. Met de Door View Cam bieden we gemoedsrust voor iedere klant.”

image

Met de Ring Door View Cam mis je geen enkele bezoeker. Gebruikers kunnen altijd en overal hun deur monitoren, beveiligen, en reageren op de deurbel. De belangrijkste voordelen op een rij.

Eenvoudige installatie – De Ring Door View Cam is eenvoudig te installeren op de plek van een bestaand kijkgaatje, zonder boren of permanente wijzigingen. Zo laat je geen sporen na en blijft schilderwerk onbeschadigd.
HD-video – Klanten zien live video’s en opnamen vanaf hun voordeur, en dat alles in dezelfde kwaliteit als die van andere videodeurbellen van Ring.
Impactsensor – Voor het geval dat bezoekers niet op de bel drukken, beschikt de Door View Cam over een sensor die je laat weten als er iets bij de deur gebeurt, zoals aankloppen.
Werkt op batterijen – De Door View Cam werkt op een vervangbare, oplaadbare batterij die zich aan de binnenkant van de deur bevindt. Er komt dus geen bedrading bij kijken.
Traditionele functionaliteit – De Door View Cam beschikt over een glazen kijkgaatje, zodat de functionaliteit van het spionnetje niet verloren gaat.
Privacy-zones – Hiermee kunnen gebruikers bepaalde zones in het zicht van de deurbel digitaal censureren, of de audio-opnamen uitschakelen.
Smart Alerts (vanaf 2019 beschikbaar voor elke Ring Deurbel en Cam. Het Ring Protect Plan kan nodig zijn.)
  • Aanpasbare bewegingssensor – De bewegingsgevoeligheid kan worden aangepast om bewegingsalerts te finetunen, batterijduur te verlengen en bewegingszones te personaliseren.
  • Bewegingsverificatie – De Door View Cam voorkomt een vals alarm zodat gebruikers nauwkeuriger en relevanter activiteiten te zien krijgen.
  • Bewegingsstop De Door View Cam stopt met opnemen als een beweging niet belangrijk blijkt en verlengt zo de batterijduur.
  • Persoonssensor – De Door View Cam identificeert en labelt het type beweging dat wordt gedetecteerd, en geeft gebruikers de optie om bewegingen die ze niet willen zien, te negeren.
  • Compatibel met Alexa – In geselecteerde landen zijn gebruikers in staat om aan met Alexa compatibele apparaten te vragen: “Alexa, show me my front door.” Ook ontvangen zij realtime alerts wanneer een beweging wordt gedetecteerd door de Ring Door View Cam. Daarnaast kunnen ze via hun Echo Show of Echo Spot, of een met Alexa compatibele tablet spreken met hun bezoekers.
Prijs en verkrijgbaarheid
De Ring Door View Cam is later dit jaar verkrijgbaar in de Verenigde Staten voor $199. Daarnaast verwacht Ring de Door View Cam later dit jaar internationaal beschikbaar te stellen in het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Frankrijk, Nederland, België, Spanje, Zweden, Denemarken, Noorwegen en Finland voor een adviesprijs van €199.

Meer weten over de vijf Ring Video Doorbells en de adviesprijzen, die starten vanaf 99 euro? Ga naar www.ring.com.

CES 2019
Ring (Sands, Hal A-D – 42320) is van 8 tot en met 11 januari 2019 aanwezig op CES 2019 in Las Vegas (VS). Meer weten over de Ring Door View Cam? Kom langs in de stand. Daarnaast toont Ring zijn producten op 7 januari 2019 tijdens de Pepcom Digital Experience in het Mirage-hotel in Las Vegas.

Mediakit
Klik hier voor productafbeeldingen, video’s en factsheets.

Over Ring
De missie van Ring is om buurtcriminaliteit te verminderen door een Ring of Security rondom huizen en buurten te creëren met een gamma van home-securityproducten. De Ring-producten maken het mogelijk om betaalbare, complete en proactieve huis- en buurtbeveiliging te bieden. Twee buurten in de Amerikaanse staat New Jersey zagen zelfs een daling van 50 procent in inbraken bij huizen nadat de Ring Video Doorbells en Spotlight Cams waren geïnstalleerd bij slechts elf procent van de huizen in de buurt. Ring is een bedrijf van Amazon. Voor meer informatie ga je naar www.ring.com. Met Ring ben je altijd thuis.
Tags bij dit bericht