www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2499 volgers blijven op de hoogte!

VANAD Aloha lanceert Virtual Queue: einde aan slecht bereikbare afsprakenbureaus

Capelle aan den IJssel, 3 januari 2019 – VANAD Aloha, aanbieder van cloudgebaseerde software voor klantcontact, lanceert vandaag Virtual Queue: een slimme oplossing voor afsprakenbureaus en huisartspraktijken die worstelen met een slechte bereikbaarheid tijdens piektijden.

Sinds jaar en dag worden cliënten en patiënten, die bijvoorbeeld ’s ochtends een afspraak voor een huisartsconsult willen maken, geconfronteerd met lange wachttijden aan de telefoon. De inzet van Virtual Queue, een eenvoudige oplossing, verlicht de druk voor de beller én voor de praktijkassistent en vergemakkelijkt het proces van afspraken inplannen.

Brian Reijngoud, VP Sales & Partner Manager VANAD Aloha: “Omgaan met tijdelijke piekbelasting aan de telefoon blijft een uitdaging voor zorgverleners en afsprakenbureaus. Veel praktijken en afsprakenbureaus hebben nauwelijks zicht op hun bereikbaarheid. Daardoor weten ze niet hoeveel oproepen ze missen, maar hebben ze ook geen idee hoe groot de frustraties bij de cliënten of patiënten zijn. Praktijken en afsprakenbureaus laten kansen liggen om meer patiëntgericht te werken.”

Met Virtual Queue wordt de assistent of telefonist ontlast. De applicatie legt de positie van de beller in een wachtrij vast en biedt aan de beller de optie aan om te worden teruggebeld. Dat kan op het moment dat de beller als eerste uit de wachtrij aan de beurt is. Maar Virtual Queue biedt ook de keuzemogelijkheid voor terugbellen op een specifiek tijdstip en zelfs voor terugbellen op een ander nummer. De applicatie zorgt ervoor dat het volgende gesprek kan worden aangenomen door de assistent, of dat Virtual Queue een nummer terugbelt.

Virtual Queue biedt ook inzicht in bereikbaarheid. Dat inzicht helpt bij het maken van klantgerichte keuzes, zoals het inrichten van een afsprakenlijn én een receptenlijn. Virtual Queue is bij uitstek geschikt voor praktijken in de huisartsenzorg, fysiotherapie en tandheelkunde of voor afsprakenbureaus van poliklinieken. Ook ticketingbureaus, bureaus die campagnes uitvoeren en storingsdiensten van dienstverleners zoals serviceproviders en energiebedrijven kunnen met Virtual Queue het wachttijdprobleem tijdens piekperioden effectief aanpakken.

De oplossing is gemakkelijk implementeerbaar, omdat praktijken en afsprakenbureaus meestal een overzichtelijke IT-omgeving hebben waarbij een agendafunctie voorop staat. Bovendien is er gemakkelijk een extra telefonist bij te schakelen, ook vanuit huis. Virtual Queue is als aparte module af te nemen, of als aanvullende dienst op VANAD Aloha.

Noot voor de pers, niet voor publicatie bestemd:
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Brian Reijngoud, VP Sales & Partner Manager VANAD Aloha (brian.reijngoud@vanadgroup.com, tel. +31 6 83693227)
Laatste van VANAD Group

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Visma | Raet

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl