Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Wi-Fi Agile Multiband en Wi-Fi Optimized Connectivity specificaties leveren optimale prestaties in drukke netwerkomgevingen zoals vliegvelden, stadions, kantoren, campussen en winkelgebieden.

Amsterdam, 20 december 2018- Ruckus Networks, onderdeel van ARRIS, maakt vandaag bekend dat zijn T811-CM serie en E510 outdoor access points (APs) de Wi-Fi CERTIFIED Vantage Release 2 certificering hebben behaald. Dit is de eerste bekroning in zijn soort door de Wi-Fi Alliance.

De Wi-Fi CERTIFIED Vantage 2 certificering wordt toegekend aan apparaten die de beste WiFi-verbinding leveren in high density-omgevingen als vliegvelden, stadions, kantoren, campussen, winkelgebieden en bij thuisnetwerken van serviceproviders. Wi-Fi CERTIFIED Vantage 2 gaat nog een stap verder dan de oorspronkelijke certificering. Met de nieuwe certificering wordt apparatuur onderscheiden die optimale prestaties levert en efficiënt gebruikmaakt van het Wi-Fi-spectrum en andere netwerkbronnen in druk belaste netwerkomgevingen. De netwerken kunnen extra gebruikers opnemen zonder dat de al verbonden gebruikers daar last van hebben, waardoor iedereen optimaal gebruik kan maken van het netwerk. Met de Wi-Fi CERTIFIED Vantage 2 certificering worden organisaties en apparatuur erkend die de beste Wi-Fi-beleving voor de gebruikers levert in omgevingen met druk verkeer tussen gebruikers en access points.

“Wij zijn vereerd dat onze outdoor access points de eerste zijn met deze certificering”, zegt Steve Johnson, Regionaal Directeur Noord-Europa van Ruckus Networks. “Deze erkenning is een bevestiging van het leiderschap en de innovatiekracht van Ruckus in de Wi-Fi-sector. We zien de noodzaak van dit soort certificeringen nu we als Wi-Fi-industrie een nieuwe fase betreden. We zijn er trots op dat we onderdeel zijn van het proces om Wi-Fi CERTIFIED Vantage 2 beschikbaar te maken voor de bredere Wi-Fi-gemeenschap.”

De vraag naar Wi-Fi Agile Multiband en Wi-Fi Optimized Connectivity is onder meer groot bij telefoniecarriers omdat die hen in staat stellen klanten over te zetten naar Wi-Fi om het mobiele netwerk te ontlasten. Met Wi-Fi Agile Multiband en Wi-Fi Optimized Connectivity kan de netwerkcapaciteit vergroot worden, waardoor servicekwaliteit en gebruikersbeleving beter zijn dankzij naadloze roaming en veilige verbindingen. Zo kunnen meer gebruikers op het netwerk zonder de aanvullende prestaties of de mogelijkheden van gebruikers aan te tasten.

Ruckus werkt in de Wi-Fi Alliance samen aan Wi-Fi Agile Multiband en Wi-Fi Optimized Connectivity. Het bedrijf is betrokken bij het opstellen van de oorspronkelijke specificaties, het testen en de standaardisatiestappen en was een van de aanjagers om de norm definitief te maken en te publiceren. De norm vereiste de implementatie van complexe protocollen waarvoor sector brede samenwerking nodig was. Wi-Fi CERTIFIED Vantage is het certificeringsprogramma van de Wi-Fi Alliance die strenge normen stelt aan connectiviteit en de gebruikerservaring in high density-omgevingen.

Over Ruckus Networks
Ruckus Networks,onderdeel van ARRIS, zorgt voor connectiviteit over de hele wereld. Met onze partners bouwen we aan veilige draadloze en bekabelde netwerken voor organisaties die groot belang hechten aan connectiviteit en eenvoud voor eindgebruikers. Volg Ruckus op Twitter, Facebook, LinkedIn, Instagram, YouTube en schrijf je in voor onze blog.

Over ARRIS
ARRIS International plc (NASDAQ: ARRS) zorgt voor een slimme, verbonden wereld. De toonaangevende hardware, software en services van het bedrijf zorgen ervoor dat mensen en bedrijven op een andere manier geïnformeerd, vermaakt en verbonden worden. Ga voor meer informatie naar www.arris.com.

Copyright © 2018 ARRIS Enterprises, LLC. All rights reserved. Ruckus, Ruckus Networks, the Ruckus logo, and BeamFlex trademarks are registered in the U.S. and other countries. Other names and brands mentioned in this document or website may be claimed as the property of others.

Ruckus Persdesk
Lisa Elzinga
+ 31 (0)23 555 34 24
ruckus@yellow-communications.com
www.ruckusnetworks.com
Eerder van Ruckus
5 mrt 2019 Ruckus Network benoemt Eric Law als VP EMEA Sales

13 feb 2019 Ruckus introduceert de ICX 7850-switch voor edge-to-core 100GbE-netwerken

20 dec 2018 Ruckus Networks access points als eerste in de sector Wi-Fi CERTIFIED Vantage 2 gecertificeerd

Logo Yellow Communications

Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nl