www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 144 dagen geleden)
PR: Wisse Kommunikatie

Panasonic lanceert supergrote, robuuste 4K-beeldschermserie

Den Bosch - Panasonic heeft zijn onlangs gelanceerde reeks professionele 4K-schermen uitgebreid met twee premium-grootformaatschermen van 86 en 98 inch.

image

De slanke, lichtgewicht SQ1-reeks (TH-98SQ1 en TH-86SQ1), die in januari 2019 wordt uitgebracht, ondersteunt HDR en levert 4K-foto's van hoge kwaliteit op 500 cd/m2, waarmee haarscherpe beelden en stijlvolle digital signage-installaties worden gegarandeerd. De serie is geschikt voor zowel portret- als landschapsweergave, omvat een installatie om tot 20 graden te kunnen kantelen, en biedt verschillende verbindings- en instellingsopties voor een eenvoudige installatie.

De nieuwe outputfunctie voor meerdere schermen zorgt voor ongekende flexibiliteit. Hiermee kan een enkel scherm worden opgesplitst in vier of in twee delen, of er kan gekozen worden voor vier verschillende ‘beeld-in-beeld’-effecten. Bovendien is het mogelijk om een videomuur met 100 grote schermen in een opstelling van 10 bij 10 te bouwen.

De schermen zijn uitermate geschikt voor omgevingen als winkels, scholen, musea en bedrijven; ze zijn ontworpen voor 24/7 gebruik en hebben een gloednieuwe kleurenbeheerfunctie met 12 segmenten en 6 beeldmodi, die de flexibiliteit van beeldbijstelling verhogen. Hiermee kunt u de parameters voor kleurtinten, dichtheid en helderheid voor rood, groen en blauw, evenals de complementaire kleuren cyaan, magenta en geel individueel aanpassen.

Met digital signage-toepassingen in gedachten heeft de SQ1 een 4K-USB-mediaspeler die de noodzaak voor externe afspeelapparatuur wegneemt en de mogelijkheid biedt voor het op afstand updaten van content. Failover- en failbackfuncties schakelen het systeem direct over naar alternatieve signalen wanneer het primaire videosignaal wordt onderbroken.

Een ander essentieel onderdeel van de SQ1-serie is een nieuwe ultradunne Intel® SDM-poort (Intel® Smart Display Module), waarmee signage kan worden bediend via een ingebouwde pc van derden en toekomstige uitbreidingsmogelijkheden worden gegarandeerd.

Hartmut Kulessa, Marketing Manager bij Panasonic: “De SQ1-serie biedt een maatstaf voor 4K-schermen door de hoge beeldkwaliteit, de eenvoudige installatie en de uitbreidingsmogelijkheden die vereist zijn voor het creëren van indrukwekkende signage. De beeldschermen bieden een flexibel en stijlvol canvas dat voldoet aan de creatieve behoeften van bedrijven, zijn eenvoudig te installeren en het is kostenbesparend om ze 24/7 te laten werken.”

Bovendien zijn vanaf januari 2019 multitouch-infraroodversies van de SQ1-reeks (TH-98SQ1-IR en TH-86SQ1-IR) beschikbaar.

Ga voor meer informatie over Panasonic Visual System Solutions naar: https://business.panasonic.nl/visual-system/
Laatste van Panasonic
Circet Benelux rust 250 Nederlandse field service engineers uit met Toughbook CF-20

Panasonic introduceert nieuwe tablet voor mobiele werkers: Toughbook G2