www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl
2499 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Qualys lanceert nieuwe oplossing voor containerbeveiliging

De oplossing biedt klanten volledig inzicht in de lifecycle en bescherming van container-native-applicaties die draaien op Amazon Web Services

Amsterdam, 19 december 2018 - Qualys, Inc. (Nasdaq: QLYS), toonaangevend leverancier van cloud-based beveiligings- en compliance-oplossingen, lanceert de Qualys Container Security-oplossing voor de nieuwe AWS Marketplace. Hiermee kunnen klanten nu met enkele klikken inzicht creëren in en beveiliging realiseren van container-applicaties die draaien op Amazon Web Services (AWS). AWS-klanten kunnen nu de Amazon Elastic Container Service (Amazon ECS)-console en AWS Marketplace gebruiken om containeroplossingen te identificeren, produceren en implementeren, inclusief Qualys Container Security. Met de nieuwe release breidt AWS Marketplace zijn bestaande voordelen en functies uit naar containerproducten, met een zoekfunctie die toegang biedt tot een samengestelde catalogus van vertrouwde software van gerenommeerde leveranciers.

DevOps- en SecOps-teams kunnen Qualys Container Security gebruiken om hun container-native-applicaties op AWS te monitoren en verder te beveiligen zonder hun bestaande Continuous Integration and Deployment (CI/CD)-pijplijnen te onderbreken. Ze kunnen de inhoud van hun containerimage beoordelen op kwetsbaarheid, bepalen welke images worden geïmplementeerd, inzicht krijgen in de activiteit van runtime-applicaties en het normale applicatiegedrag automatisch afdwingen.

“Containers hebben een nieuwe snelheid, schaal van bedrijfsinnovatie en digitale transformatie teweeggebracht en veranderen de vereisten om applicaties te beveiligen en te monitoren”, zegt Philippe Courtot, voorzitter en CEO bij Qualys Inc. “Qualys Container Security stelt bedrijven in staat inzicht en beveiliging in te bouwen in hun container-native-applicaties die draaien op AWS.”

“We zijn verheugd dat Qualys hun containerbeveiligingssuite op AWS Marketplace for Containers aanbiedt, waardoor miljoenen AWS-klanten container-native workloads kunnen vinden en leveren voor Amazon ECS, Amazon Elastic Container Service for Kubernetes (Amazon EKS) en AWS Fargate”, zegt David McCann, vicepresident AWS Marketplace, Amazon Web Services, Inc. “Door het aanbieden van Qualys beveiligingsproducten op AWS Marketplace kunnen ruim 200.000 actieve klanten van AWS Marketplace gebruikmaken van verbeterd inzicht en bescherming voor hun container-based workloads, met de extra voordelen van vereenvoudigd zoeken en geïntegreerde AWS-facturering.”

De Qualys Container Security-oplossing biedt klanten de volgende uitgebreide mogelijkheden:
  • Volledige en voortdurende beoordeling van de compositie en kwetsbaarhedenvan containerimages.
  • Dynamische analyse van alle activiteiten binnen container-native-applicaties.
  • Automatische en adaptieve handhaving van normaal gedrag voor bescherming van draaiende containers.
Het Qualys Cloud Platform
Als een revolutionaire cloud-based architectuur biedt Qualys Cloud Platform klanten een uniform beeld van IT, beveiliging en compliance tussen on-premises assets, endpoints, clouds, containers en webapplicaties. Hierdoor verminderen de kosten en de complexiteit van het beheren van meerdere beveiligingsleveranciers drastisch.

Het Qualys-platform levert momenteel 18 volledig geïntegreerde, centraal beheerde en automatisch bijwerkende best-of-breed beveiligings- en compliance-oplossingen. Door het automatisch verzamelen en analyseren van veiligheids- en compliancegegevens van IT-middelen biedt het Qualys Cloud Platform klanten schaalbaarheid, zichtbaarheid, nauwkeurigheid en een breed scala aan mogelijkheden om cyberaanvallen te bestrijden en beveiliging in te bouwen in hun initiatieven voor digitale transformatie.

Meer informatie:

Over Qualys
Qualys, Inc. (Nasdaq: QLYS) is een pionier op het gebied van oplossingen voor cloud-based security en compliance. Het bedrijf heeft meer dan 10.300 klanten in meer dan 130 landen, inclusief een meerderheid van zowel de Forbes Global 100- als de Fortune 100-bedrijven. Qualys helpt organisaties bij het stroomlijnen en consolideren van hun security- en compliance-oplossingen in één platform en het integreren van security in digitale-transformatie-initiatieven voor meer flexibiliteit, beter bedrijfsresultaat en een substantiële kostenbesparing. Het Qualys Cloud Platform en de geïntegreerde Cloud Apps bieden continue bedrijfskritische beveiligingsinformatie, waardoor auditing, compliance en bescherming van IT-systemen en webapplicaties on-premise, op endpoints en in elastic clouds zijn te automatiseren. Qualys, opgericht in 1999, was een van de eerste SaaS-securityorganisaties. Het bedrijf heeft sterke strategische partnerships met toonaangevende managed service providers en consultingorganisaties, waaronder Accenture, BT, Cognizant Technology Solutions, Deutsche Telekom, Fujitsu, HCL Technologies, HP Enterprises, IBM, InfoSys, NTT, Optiv, SecureWorks, Tata Communications, Verizon en Wipro. Het bedrijf is tevens een van de oprichters van de Cloud Security Alliance (CSA). Meer achtergrond is te vinden op www.qualys.com.

Qualys, het Qualys-logo en QualysGuard zijn handelsmerken van Qualys, Inc. Alle andere handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Qualys
European Directories kondigt verandering van leiderschap aan bij Youvia

Product lancering Microsoft 365 Business Voice!

Ivanti introduceert self-healing mogelijkheden met nieuwe Ivanti Assistants voor Enterprise Service Management

Bieze Food Group kiest voor CloudSuite e-commerce platform

Maandalert Woningmarkt | In februari nog geen effect van de COVID-19 pandemie zichtbaar

Nieuw Benchmarking-rapport van KnowBe4 stelt vast dat 37,9% van ongetrainde eindgebruikers een phishing-test niet doorstaat
XpertHR lanceert product voor uitzendbranche met o.a. tool voor toepassing inlenersbeloning: XpertHR Flex

Wuunder stelt transportmanagementsysteem gratis beschikbaar voor ondernemers

Interxion stelt Enrico de Boer aan als Nederlandse Sales & Marketing Director

Collibra haalt $112,5 miljoen op om bedrijven te helpen datagestuurd beslissingen te nemen

Drie op de tien Nederlanders kan collega’s slecht bereiken

Eckes-Granini verbetert klantervaring en verkleint ecologische footprint met Shippeo's realtime visibility platform

Hoe overleef ik de Corona-crisis?

Stichting ICT Milieu helpt leerlingen MBO Amersfoort in Coronacrisis met ‘refurbished’ laptops

Coupa benoemt Michael van Keulen tot Chief Procurement Officer

Nutanix werkt samen met Udacity om Hybrid Cloud Nanodegree-programma aan te bieden

KnowBe4 en Agari kondigen nieuwe samenwerking aan in de strijd tegen phishing

De nieuwe Razer Blade 15 - speciaal voor gebruikers met hoge eisen

Secureworks steunt organisaties die cybersecurity nu hard nodig hebben

Ruim 12.000 valse e-mails gemeld

Kijken, klikken en kopen: ‘social commerce’ zorgt voor een revolutie in de supply chain

Logo LVTPR

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CRM Partners

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl