www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2501 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

MarkLogic lanceert Data Hub Flight School

Praktisch trainingsprogramma voor de volgende generatie database-experts in het toepassen van NoSQL: de meest geavanceerde datamanagement-technologie

Utrecht, 18 december 2018 – MarkLogic, leverancier van een operationele en transactionele NoSQL-database, lanceert de Data Hub Flight Schooltm, een uniek trainingsprogramma om applicatieontwikkelaars op te leiden om met de volgende generatie datamanagement en datahub-technologie te werken. De opleiding is bedoeld om organisaties maximaal van hun data te kunnen laten profiteren, en bestaat uit praktijksimulaties van data-integratieprojecten. Daarin wordt ook aandacht  gegeven aan uitdagingen op het gebied van beveiliging en datamodellering.

De Data Hub Flight School vraagt een gemiddelde inspanning van 8 tot 12 uur per week, voor een periode van vier weken. Afhankelijk van de deelnemer kan dit worden uitgebreid of ingekort. Cursisten die deelnemen aan de projectsimulator krijgen eerst instructies van een MarkLogic-projectcoördinator, die ze vervolgens door een reeks opdrachten en controlepunten leidt. De simulator combineert aspecten van gestructureerd onafhankelijk leren, aangevuld met coaching en mentorschap.

De opleiding is onderdeel van de gratis technische en zakelijke gebruikerstrainingen van de MarkLogic University op het MarkLogic NoSQL database platform. Hierbij wordt een brug geslagen tussen traditionele klassikale training en praktijkgerichte, hands-on simulatie. Met dit programma kunnen applicatieontwikkelaars beter gegevensbeheer voor hun klanten bieden, en integratieprojecten voor Marklogic-partners realiseren.

MarkLogic’s data hub technologie creëert een gecentraliseerd en vereenvoudigd beheersysteem voor de gegevens van een organisatie in de cloud en/of op locatie. Met een Data Hub Flight School diploma op zak zijn techneuten goed voorbereid om datahubs binnen elke organisatie tot een succes te maken. Door de levensechte simulatie van het bouwen en implementeren van een data hub, leert de volgende generatie techneuten de data management-technieken en best practices die ze tot vele jaren in de toekomst zullen gebruiken.

“Data is de sleutel tot de digitale transformatie van alle organisaties, en datahub-technologie maakt die data breed inzetbaar. Dit programma leert de MarkLogic University alumni om een NoSQL datahub te bouwen met het Data Hub Framework, en levert ze praktische ervaring op” aldus Julie Furt, Senior Vice President van Global Consulting & Training Services bij MarkLogic. “Dit programma zorgt voor een hoger kennisniveau bij het gebruiken van datahubs, voor het ontwikkelen van innovatieve toepassingen, of om uitdagingen op het gebied van data-integratie op te lossen. Door techneuten optimaal voor te bereiden op de meest complexe data-uitdagingen wordt daarnaast tijd, middelen en geld bespaard bij onze klanten en partners.”

Datahubs zijn een cruciale oplossing geworden in de strijd om het steeds groeiende datavolume binnen organisaties te verzamelen, te harmoniseren, te analyseren en te beheren. Ook helpt een data hub om bedrijfskritische gegevens te beschermen en veilig te delen voor zakendoen in de digitale economie. Voor het inzetten van de technologie kan gebruik worden gemaakt van het MarkLogic Data Hub Framework, dat de structuur biedt voor het bouwen en operationeel inzetten van een data hub, en de MarkLogic Data Hub Service, een volledig geautomatiseerde cloudservice.

Meer informatie over en registratie voor de Data Hub Flight School: www.marklogic.com/learn/courses/data-hub-flight-school.

Over MarkLogic
Al meer dan een decennium vertrouwen organisaties over de hele wereld op MarkLogic voor hun innovatieve informatietoepassingen. Met experts op het gebied van het integreren van gegevens uit silo’s, stelt MarkLogic’s operationele en transactionele enterprise NoSQL-database-platform onze klanten in staat om de volgende generatie applicaties te bouwen op een uniform, 360-graden beeld van hun gegevens. Het hoofdkantoor is gevestigd in Silicon Valley, en MarkLogic heeft kantoren in de Verenigde Staten, Europa, Azië en Australië. Voor meer informatie kunt u terecht op www.marklogic.com.
Laatste van MarkLogic
MarkLogic en Ordina winnen Channel Award

MarkLogic versnelt ontwikkelproces met gecertificeerd Red Hat Universal Base Image voor containers

Luchthaven Schiphol kiest voor MarkLogic als nieuwe operationele vluchtdatabase
Fullstaq en Venafi bestrijden malware met Jenkins plugin voor Next-Gen Code Signing

Datacenter NorthC Oude Meer wordt aangesloten op het eigen netwerk van Relined Fiber Network in Amsterdam

Gezondheidsorganisaties, overheden en bedrijven omarmen de robot in hun strijd tegen het coronavirus

Digitaal thuisonderwijs: tips van devolo

Wat is het beste moment om boodschappen te doen?

Unisys Always-On Access™ powered by Stealth biedt medewerkers snelle en veilige toegang op afstand

Werkend Nederland stelt veel vrije tijd boven een hoog inkomen

PragmatiQ versnelt digitale transformatie van bedrijven met Thinkwise low-code platform

Pega lanceert Pega kickstart services voor versnelde digitale transformatie

Markteffect bij beste drie onderzoeksbureaus van Nederland!

Trend Micro verkozen tot ‘2019 Google Cloud Technology Partner of the Year voor Security’

VMware behaalt ruimschoots zijn belangrijkste Virtual Cloud Network-mijlpalen

Nieuwe MSSP’s zetten Secure SD-WAN van Fortinet in om klanten van onderscheidende netwerk- en beveiligingsdiensten te voorzien

Vertixo lanceert gratis encrypted video conference tool
NewChannel bouwt aan gecertificeerd Clavister reseller kanaal in Benelux

Contactloos visitekaartje extra in belangstelling door coronacrisis

Veeam Cloud & Service Provider-programma viert 10 jaar succes met 33% jaarlijkse groei en release van Veeam Service Provider Console v4

Extreme Networks zet snelle uitbreiding cloud-footprint voort

commercetools introduceert Accelerator voor het uitrollen van commerce-initiatieven binnen twee weken

Eén op de vijf Nederlandse bedrijven heeft zwaar te lijden onder huidige coronacrisis

DP World verbetert productiviteit en klantenservice met Panasonic Toughbooks

Xebia. One of the best companies in e-business 2020.

Fast forward: ALSO’s online event Channel Trends + Visions wordt internationaal uitgerold

Eerste Expertwebinar Het Houtblad zeer goed bekeken

Uitbreiding naar acht vreemde talen corona-persconferentie Rijksoverheid

Onderzoek: Gesloten Efteling en Rijksmuseum gaan we het meest missen met Pasen

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo HubSpot

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl