Herken zakelijke websitebezoekerswww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 145 dagen geleden)

Conrad door ESKA onderscheiden voor 50 jaar succesvolle samenwerking

Werner Conrad (de grootvader van de huidige managing director van Conrad Electronic) en Erich Schweizer (de vader van de huidige managing director van ESKA) stonden in 1968 aan de basis van de 50-jarige samenwerking tussen Conrad and ESKA, die begon met de distributie van een assortiment van ongeveer 100 verschillende zekeringen. In de loop van de jaren heeft de samenwerking zich verder ontwikkeld en inmiddels verkoopt ESKA 2.500 artikelen via Conrad. ESKA wil met de onderscheiding op eervolle wijze stilstaan bij de inmiddels langdurige en succesvolle samenwerking tussen de twee bedrijven.

Exclusiviteit voor distributie
“Conrad is vandaag de dag een van de belangrijkste key accounts van ESKA en heeft exclusiviteit voor online distributie”, onderstreept managing director Annette Schweizer-Leischner de langdurige samenwerking tussen de twee bedrijven. “Sinds het begin van onze samenwerking heeft Conrad een enorme groei doorgemaakt en ESKA is er trots op deel uit te maken van dat succes. Continuïteit, vertrouwen en innovatie, de pijlers die onze voorgangers onder de samenwerking hebben gezet, vormen ook voor de komende 50 jaar de basis van dit succesverhaal.”

“Het is voor ons een grote eer om deze onderscheiding te ontvangen, die niet alleen het succes van onze samenwerking bevestigt, maar ook een teken is dat we de afgelopen 50 jaar met ESKA aan de behoeften van onze klanten hebben kunnen voldoen”, zei Dr. Werner Conrad tijdens de uitreiking.

ESKA Erich Schweizer GmbH ontwikkelt en produceert in het hoofdkantoor in Kassel onder het kwaliteitslabel ‘Made in Germany’ al meer dan 70 jaar een assortiment van toonaangevende producten op het gebied van veiligheidstechnologie. Via Conrad biedt het bedrijf innovatieve producten aan voor toepassing in gebouwtechniek, groene energie, fotovoltaïsche techniek, consumentenelektronica, alsmede voor smart home, medische, witgoed- en industriële toepassingen (zoals besturings- en meettechnologie).

Meer informatie over het productassortiment van ESKA bij Conrad kan hier worden gevonden.

image image

Conrad Electronic Benelux (Conrad.nl) is een dochter van Conrad Electronic SE Duitsland en is gevestigd in Oldenzaal. Conrad is met een assortiment van meer dan 750.000 artikelen Europa’s grootste webwinkel in elektronica en techniek. De deskundige medewerkers en de ervaren technische dienst zetten zich dagelijks in om de verwachting van klanten te overtreffen. Alles draait namelijk om de tevredenheid van de klant. Niet voor niets geeft men Conrad gemiddeld een 8,7 als beoordeling (Net Promotor Score). Het logistieke proces van Conrad Electronic Benelux BV wordt afgehandeld door Conrad Electronic SE, die sinds eind 2013 beschikt over ESD-faciliteiten met DIN EN 61340-5-1-certificaat van TÜV Nord en een nieuwe, ultramoderne EPA-ruimte (electrostatic protected area).
Laatste van Conrad.nl
Conrad lanceert samen met uitgeverij Vertoog keuzevak Robotica

Conrad Electronic verkoopt nu alle producten van Benning en geeft daarmee een verdere impuls aan de in 2019 gestarte campagne voor uitbreiding van het assortiment

Conrad door ESKA onderscheiden voor 50 jaar succesvolle samenwerking
Verstreken tijd: 2 jaar en 145 dagen
Conrad.nl contact

Logo Conrad.nl

Conrad.nl sociaal

Conrad.nl tweets

Logo ESTG
Logo Adwise
Logo Webton
Logo Mulder-Hardenberg
Logo ValidSign
Logo eV-ict
Logo Klantcontact Partnership Studie (KPS)
Logo BIM4Production
Logo 123zakelijk
Logo Music in Brands
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Priemo
Logo Alcadis