www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 134 dagen geleden)
PR: Whizpr

HTC maakt de weg vrij voor 5G met wereldwijde provider deals

Utrecht – In de afgelopen twee weken hebben providers van over de hele wereld aangekondigd dat ze de krachten bundelen met HTC om 5G-producten op de markt te brengen. Sprint en Telstra zullen beiden een 5G ‘mobile smart hub’ aanbieden die door HTC is gebouwd. Het is het eerste device in zijn soort dat werkt op 5G-netwerken. Het apparaat komt in 2019 op de markt en zal onder andere dienen als een 5G mobiele hotspot en een smart device.

“HTC loopt voorop op het gebied van mobiele technologieën met 5G”, zegt Cher Wang, voorzitter en CEO van HTC. “Vandaag de dag vertrouwen consumenten zowel thuis als op het werk op hun smartphones en de providers die de netwerkverbinding verzorgen. Maar wij zijn ervan overtuigd dat 5G-technologie in de toekomst oplossingen zal bieden voor nog meer nieuwe toepassingen, waardoor een naadloze ervaring wordt gecreëerd op smartphones, VR-, AR- en andere toepassingen.”

HTC heeft deze nieuwe 5G-hub ontwikkeld om maximaal voordeel te halen uit supersnelle 5G-connectiviteit. De hub heeft een innovatief en draagbaar ontwerp voor zowel thuisgebruik, onderweg als zakelijk gebruik. De Snapdragon 855+SDX 50-chipset van Qualcomm is het kloppende hart van dit unieke apparaat dat draagbaarheid, topprestaties, low latency en hoge bandbreedte biedt.

Met dit product kunnen klanten 5G gebruiken op meerdere apparaten terwijl ze onderweg, op het werk, of thuis zijn. Het biedt hen snelle connectiviteit voor content delen, mobiel gamen, entertainment en nog veel meer. Een ingebouwde gigabit Ethernet-poort biedt netwerkcompatibiliteit en het grote touchscreen zorgt voor gebruiksgemak en visuals van hoge kwaliteit.

Door deze focus op mobiele 5G bereidt HTC zich voor op een toekomst van multimedia met hoge bandbreedte en connected datadiensten. Met deze 5G ‘mobile smart hub’ loopt HTC opnieuw voorop op het gebied van technologie. Door de volgende generatie van hoge bandbreedte, low latency en realtime diensten en applicaties aan te bieden, stimuleert HTC het toekomstige gebruik van geconvergeerde technologieën zoals AR, VR en meer.

Meer informatie over het device, zoals specificaties en beschikbaarheid, wordt op een later tijdstip gedeeld. In 2019 zal HTC ook de nieuwe partners in andere regio’s, waaronder Europa, aankondigen.

######

Over HTC
HTC Corporation heeft als doel helderheid tot leven te brengen. Als wereldwijd innovator op het gebied van slimme mobiele devices, virtual reality devices en technologieën heeft HTC sinds zijn oprichting in 1997 bekroonde producten en primeurs op zijn naam staan, waaronder de telefoons uit de veelgeprezen HTC One- en HTC Desire -serie. Daarnaast is HTC leider in de virtual reality industrie met het VIVE portfolio. Het streven naar perfectie is de kern van alles wat HTC doet, met inspirerende ‘best-in-class’ design, en game-veranderende mobiele en virtual reality-ervaringen voor consumenten over de hele wereld. HTC is genoteerd op de Taiwanese beurs (TWSE: 2498). Voor meer informatie: http://www.htc.com/nl/.
Laatste van HTC Netherlands B.V.
Verstreken tijd: 3 jaar en 134 dagen
HTC Netherland.. contact

Logo HTC Netherlands B.V.

info_htcbenelux@htc.com
  www.htc.com/nl
HTC Netherland.. sociaal

HTC Netherland.. tweets

Logo VPNdiensten.nl
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Techtenna
Logo Priemo
Logo NPRM NV
Logo OPEN.satisfaction
Logo NEG-ITSolutions
Logo Login Consultants
Logo Giarte
Logo Tulinx
Logo Renewd
Logo Fullstaq B.V.
Logo Sortlist
Logo Data Matters BV
Logo E-mergo
Logo Facilitor
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Young_Coders
Logo True (Broad Horizon)
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo MCS B.V.
Logo Lightspeed
Logo Citrix
Logo Extreme Networks
Logo Essentra Components
Logo Pegasystems
Logo CrowdStrike
Logo Red Hat
Logo WorldStream
Logo Mirakl
Logo Orange Cyberdefense
Logo Personio
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Visma | Raet
Logo Ctac N.V.

www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers