Contentbureauwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Belcentrale en Belcentrale Security op vakbeurs Utrecht

Op 23, 24 en 25 januari 2019 vindt de vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer plaats in de Jaarbeurs Utrecht. Vakbeurs Facilitair & Gebouwbeheer is dé vakbeurs voor de facilitaire sector in het bedrijfsleven, het onderwijs, de zorg en de overheid. Belcentrale en Belcentrale Security Systems zijn ook aanwezig met een stand.

Het evenement dat niemand mag missen
Tijdens dé vakbeurs voor de facilitaire sector in het bedrijfsleven, het onderwijs, de zorg en de overheid treffen bezoekers een gevarieerde beursvloer met bijna 350 exposanten, alle innovaties op het Noviteitenplein en kunnen bezoekers lezingen bijwonen. Belcentrale en Belcentrale Security Systems zullen met expertise op het gebied van digitale telefonie, internet en zakelijke applicaties ook van zich doen gelden.

Coert Coomans, directeur van Belcentrale: “We kijken er naar uit om als enige telecomprovider deel uit te maken van deze vakbeurs. Het is een uitgelezen kans om de bezoekers te informeren over alle zaken op het gebied van telefonie en digitaal. We zijn trots op onze deelname, het wordt vast een succes!”

Algemene informatie
Vakbeurs Facilitair is op woensdag en donderdag geopend van 10:00 uur tot 18:00 uur. Op vrijdag is het geopend van 10:00 uur tot 17:00 uur. Iedereen is welkom om de stand D28 van Belcentrale en Belcentrale Security Systems te bezoeken. Entree is gratis, echter dienen de bezoekers zich online te registreren via de website van de vakbeurs.

Over Belcentrale
Belcentrale is een op en top Rotterdamse ICT & VoIP leverancier voor het MKB. Anders dan grote telecompartijen biedt Belcentrale altijd een persoonlijke benadering en betere on-site service. Loyaliteit wordt beloond met grote kortingen op installatie, onderhoud en hardware. Met meer dan 35.000 klanten is Belcentrale een gevestigde naam in de zakelijke markt voor telefonie en internet.

Over Belcentrale Security
Belcentrale Security Systems is ontstaan vanuit Belcentrale. Steeds meer klanten willen naast telefonie ook hun alarmsystemen laten digitaliseren omdat ISDN per 1 september 2019 stopt. Deze enorme toename van de vraag was de aanleiding om een nieuwe onderneming te starten om hierin snel en flexibel te voorzien en de ondernemer te ontzorgen.