www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2494 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

AGP Business Software gaat verder onder de vlag van Kerridge Commercial Systems

Sliedrecht, 10 december 2018 – AGP Business Software, leverancier van ERP-software voor diverse branches, gaat vanaf december 2018 verder onder de vlag van Kerridge Commercial Systems, leverancier van geavanceerde, volledig geïntegreerde bedrijfsoplossingen voor bedrijven actief op het gebied van groothandel, verhuur, projecten en installatie.

De rebranding is een volgende stap na de overname van AGP door Kerridge Commercial Systems in januari 2018.

AGP Business Software houdt zich al sinds 1977 bezig met het automatiseren en optimaliseren van bedrijfsprocessen door middel van handels-, installatie-, project- en verhuursoftware. Het bedrijf heeft een vestiging in Capelle aan den IJssel en het hoofdkantoor staat in Veghel. Kerridge Commercial Systems is gevestigd in Sliedrecht. Na de rebranding zullen de drie locaties officieel verdergaan als één bedrijf en één team met een portfolio van meerdere oplossingen voor de handel- en distributie-, verhuur-, projecten- en installatiesector.

Breder portfolio aan oplossingen
Het huidige productportfolio van AGP Business Software zal prominent binnen de markt beschikbaar blijven. Danny Scheffers, Unit Manager bij AGP Business Software Capelle aan den IJssel: “Onze locatie in Capelle aan den IJssel zal zich blijven bezighouden met oplossingen specifiek gericht op de installatiebranche. Ook de service en werkwijze blijven hetzelfde. Wel biedt de rebranding mogelijkheden om klanten van een nog breder portfolio aan oplossingen te voorzien. Daarnaast zijn we bezig om ons huidige oplossingenpakket te vernieuwen, om klanten nog beter te ondersteunen.”

Rutger Scherpenhuysen, Sales Manager bij AGP Business Software Veghel: “Met de overname van AGP door Kerridge Commercial Systems maken we deel uit van een sterke, wereldwijde organisatie. We zijn gegroeid van een organisatie met zestig man naar een organisatie met ruim 850 werknemers. Dat betekende een stroomversnelling qua innovatie in techniek en ICT-oplossingen. We kunnen nu nog sneller anticiperen op de wensen van klanten en de markt. Ook door de uitbreiding van onze beschikbare expertise en ons productportfolio zijn we in staat om klanten nog beter te bedienen. We kijken ernaar uit om met ons team door te gaan onder de naam Kerridge Commercial Systems.”

Rutger Scherpenhuysen (link s) & Danny Scheffers (rechts)

Over Kerridge Commercial Systems
Kerridge Commercial Systems is de leverancier van geavanceerde, volledig geïntegreerde bedrijfsoplossingen voor handelsbedrijven, groothandel en distributie. Met meer dan veertig jaar ervaring heeft het bedrijf toonaangevende branchekennis en expertise van bedrijfsprocessen opgebouwd voor onder meer bouw- en sanitairhandelaren en distributeurs van elektrische, industriële en auto-onderdelen. Door de overname van AGP begin 2018 is het productportfolio uitgebreid en is Kerridge Commercial Systems in staat te voldoen aan de behoeften van handelaren, distributeurs, verhuurbedrijven, installatiebedrijven en projectgestuurde ondernemingen.

Met ruim 850 werknemers en kantoren in Nederland, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Zuid-Afrika en de Verenigde Staten bedient Kerridge Commercial Systems meer dan 15.000 klanten op ruim 20.000 locaties wereldwijd.
Laatste van Kerridge Commercial Systems

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CompTIA

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nl