www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.marcommit.nlwww.LVTPR.com
Datum: (2 jaar en 70 dagen geleden)

Combined Traders sluit via tradeinterop aan op e-facturatienetwerk Simplerinvoicing / PEPPOL

10 december 2018 – Energieadviseur Combined Traders kan met de aansluiting op het netwerk van Simplerinvoicing / PEPPOL voortaan een groot gedeelte van haar facturen elektronisch ontvangen en verwerken. De door tradeinterop gerealiseerde koppeling levert Combined Traders een enorme tijdsbesparing op.

Combined Traders helpt organisaties met het voordelig inkopen en efficiënt organiseren van energiezaken. Voor haar klanten verwerkt Combined Traders duizenden facturen per maand. Steeds meer energieleveranciers kiezen ervoor hun facturen te versturen via het beveiligde netwerk van Simplerinvoicing / PEPPOL. Facturen die via dit netwerk worden aangeboden hebben reeds een controleslag ondergaan en bevatten zodoende fors minder (vorm) fouten. Tevens zorgt e-facturatie via het netwerk ervoor dat minder facturen handmatig worden verwerkt. “Het handmatig invoeren van facturen kost veel tijd en is foutgevoelig”, aldus Chanan Schouten van Combined Traders. “Met de aansluiting op Simplerinvoicing / PEPPOL kunnen wij een grote hoeveelheid facturen elektronisch ontvangen en automatisch verwerken. Dat levert ons een flinke besparing op.”

Verschillende XML facturen
Een aantal energieleveranciers levert facturen wel in XML aan, maar maakt geen gebruik van Simplerinvoicing / PEPPOL. “Het nadeel hiervan is, dat er veel aanpassingen nodig zijn om de XML in ons systeem te kunnen verwerken. Wanneer een leverancier gebruik maakt van Simplerinvoicing / PEPPOL hebben we dat probleem niet. Een factuur die via het netwerk wordt aangeboden heeft altijd hetzelfde formaat, wat Combined Traders veel werk scheelt. Daarnaast heeft het netwerk meer mogelijkheden en is er geen bestandslimiet zoals bijvoorbeeld bij e-mail het geval is”, aldus Chanan.

E-factureren via Simplerinvoicing / PEPPOL
Vanwege de grote voordelen maken steeds meer energieleveranciers de overstap naar e-facturatie.  “Met de oplossing van tradeinterop zijn we klaar voor de toekomst”, geeft Chanan aan. “Wanneer een energieleverancier overstapt op Simplerinvoicing / PEPPOL, kunnen wij hier direct van profiteren.”

PEPPOL Access Point as a Service
Voor de aansluiting op Simplerinvoicing / PEPPOL maakt Combined Traders gebruik van de Access Point as a Service (APaaS) oplossing van tradeinterop. Deze oplossing maakt het mogelijk om een gebruiksvriendelijke koppeling met dit netwerk te maken, onafhankelijk van de software die een organisatie gebruikt. “Het PEPPOL Access Point wordt gekoppeld aan het backend systeem van Combined Traders en vervolgens door ons beheerd”, aldus Henk van Koeverden van tradeinterop. “Dit biedt ons de mogelijkheid om e-factureren echt eenvoudig te maken voor onze klanten.”

Over Combined Traders
Wij hebben onze klanten verenigd in een energiecollectief, waardoor een stevige onderhandelingspositie op de ondoorzichtige energiemarkt ontstaat. Daarnaast realiseren wij optimale kostenbesparingen door de financiële energiezaken van onze klanten efficiënt te organiseren en ervoor te zorgen dat zakelijk vastgoed effectief wordt verduurzaamd.
Meer informatie: combinedtraders.nl

Over tradeinterop
Tradeinterop helpt zzp, mkb, grote ondernemingen en softwareleveranciers bij het elektronisch uitwisselen van facturen en orders. Tevens ondersteunt tradeinterop organisaties bij het onboarden van leveranciers/klanten om te e-factureren en e-orderen. Kortom: wij maken interactie tussen klanten en leveranciers simpel.
Meer informatie: tradeinterop.com

_____

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:
Patty Oudhof
Marketing & Communicatie
T.: +31 (0)6 2204 8127
E.: patty.oudhof@tradeinterop.com

Laatste van tradeinterop
Tradeinterop ondersteunt PEPPOL Access Points bij AS4 compliance

WeFact maakt e-factureren eenvoudig met Simplerinvoicing koppeling van tradeinterop

Shippeo Partners with SAP to Bring Real-time and Predictive Information to Transportation for SAP Logistics Business Network

Boomi voor zevende jaar op rij leider in Gartner Magic Quadrant