www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2494 volgers blijven op de hoogte!

Leadgate Europe stelt Hugo van Diepen aan als Managing Director

Hungo van DiepenRotterdam, 5 december 2018 - IT online marketing organisatie Leadgate stelt Hugo van Diepen aan als Managing Director. Leadgate biedt IT organisaties online marketing diensten op het gebied van Marketing Strategie, Online Advertising, Website Optimalisatie, Marketing Automation en Content. Als Managing Director gaat Hugo zich bezig houden met de verdere strategische groei van Leadgate door zowel organische groei als door overnames in heel Europa.

Hugo van Diepen was eerder werkzaam als mede-oprichter en commercieel directeur bij Uniserver Internet waar hij de organisatie vanaf de start heeft laten uitgroeien tot inmiddels een gerenommeerde hosting organisatie. Ook heeft Hugo veel ervaring opgedaan met online marketing, in zowel binnen- als buitenland, bij financiële- en verzekeringsinstellingen via zijn onderneming Boss Media Consultancy. Beide organisaties heeft hij succesvol verkocht en na een korte sabbatical heeft hij nu zijn handen vrij om Leadgate Europe verder te laten groeien.

‘Vanuit mijn periode bij Uniserver Internet kende ik Leadgate Europe uiteraard al. Het concept waarin online marketing specifiek als een service wordt aangeboden met een 100% focus op IT organisaties sprak mij zeer aan. Het is precies de brug tussen wat ik bij Uniserver en Boss Media Consultancy aanbood en een principe waar ik de online marketing markt de komende jaren naartoe zie groeien; ‘marketing-as-a-service’ volledig meetbaar op basis van data. Na gesprekken met klanten en medewerkers van Leadgate Europe was de keuze om hier aan de slag te gaan snel gemaakt. Mijn functie bij Leadgate wordt een combinatie van mijn werkzaamheden bij mijn laatste 2 bedrijven en dat is een fantastische kans’, aldus Hugo van Diepen, Managing Director bij Leadgate Europe.

Sjors Teeuwen, Sales & Marketing Director bij Leadgate Europe, ‘Toen de rol van Managing Director vacant kwam heb ik eigenlijk gelijk Hugo gebeld. Ik wist dat hij ooit een online marketing organisatie gehad had en daarnaast een IT organisatie in de vorm van Uniserver. Daarmee was hij voor mij de ideale kandidaat. Hugo is iemand met visie, weet wat hij wil, laat organisaties groeien maar geeft daarnaast ook om de mensen om hem heen. Ik ben trots dat Hugo voor ons heeft gekozen en kan niet wachten samen met hem Leadgate naar een nog hoger plan te trekken’.

Over Leadgate Europe
Leadgate Europe biedt IT organisaties een vernieuwende, alles omvattende Online Marketing benadering met hoogwaardige en gegarandeerd betere conversieratio’s.

Met de Leadgate Smart Marketing Engine biedt Leadgate IT bedrijven diverse marketing hulpmiddelen en diensten zoals SEO, SEA, Marketing Automation en Lead Nurturing om een compleet geautomatiseerd proces voor online marketing mogelijk te maken op basis van data.

Alle diensten: marketing strategie, online advertising, website optimalisatie, marketing automation en content marketing kunnen apart ingeschakeld worden als een Marketing-as-a-Service voor een vaste prijs per maand.

Voor meer informatie:

Sjors Teeuwen
Sales & Marketing Director
+316-41149494
s.teeuwen@leadgate.eu
Laatste van Leadgate Europe
Equalture en Leadgate Europe starten data driven online marketing en HR samenwerking

Lantech kiest voor Marketing as a Service van Leadgate Europe

Logo Botz4U
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo CompTIA

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nl