www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

NetApp breidt wereldwijd leiderschap in de cloud uit

Tijdens NetApp Insight™ Barcelona 2018 worden oplossingen tentoongesteld waarmee klanten als volgt hun bedrijf vooruit kunnen helpen en innovatie kunnen bevorderen in zowel hybrid-cloudomgevingen als multicloudomgevingen:
  • Datagestuurde bedrijfsvoering met nieuwe applicaties
  • Databronnen optimaliseren in de gehele infrastructuur
  • Innovatie in elke cloud zonder te vrezen voor het verlies van data
BARCELONA – NetApp (NASDAQ: NTAP), toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud, heeft vandaag nieuwe dataservices en -oplossingen aangekondigd waarmee klanten kunnen innoveren in de cloud. Zo is de preview van Microsoft Azure NetApp® Files uitgebreid, is de beschikbaarheid van NetApp Cloud Volumes voor Google Cloud Platform verbeterd en wordt NetApp SaaS Backup nu ondersteund voor Salesforce. Als marktleider op het gebied van dataservices op basis van de hybrid cloud stelt NetApp gebruikers in staat data direct af te leveren bij brancheleidende public-cloudservices en sneller te reageren op veranderingen binnen de markt of behoeften van klanten.

Inmiddels behaalt het merendeel van bedrijven over de hele wereld een strategisch voordeel op basis van data. Daardoor is de cloud een onmisbare rol gaan spelen in het nemen van betere beslissingen, het verbeteren van de klantervaring en het aanboren van nieuwe omzetstromen. Organisaties die de cloud willen omarmen, moeten bij de integratie, beveiliging en optimalisatie van hun data echter rekening houden met de AVG (Algemene Verordening Gegevensbescherming). De hiertoe benodigde expertise op het gebied van de hybrid cloud en multicloud kan NetApp, dankzij zijn Data Fabric-strategie, als geen ander bieden.

“Organisaties kiezen gestaag voor een strategie waarin de cloud centraal staat. Voor organisaties die de digitale transformatie voor strategische doeleinden omarmen, gaat het hierbij om meer dan alleen het kiezen van een specifieke set producten of serviceleveringsmodellen zoals een public, private of hybrid cloud”, aldus Stewart Bond, Director of Data Integration and Integrity Research bij IDC. “NetApp combineert technologie en samenwerking met een bedrijfsmodel en een visie om voorop te lopen als het gaat om de levering van geïntegreerde en consistente dataservices voor de hybrid cloud.”

“Het Europese evenement borduurt voort op de vele producten die in oktober al tijdens Insight Las Vegas zijn gelanceerd. Het is hét voorbeeld van de dynamische en diverse aanpak die bedrijven in dit werelddeel verkiezen voor hun datageoriënteerde transformatie”, stelt Alex Wallner, Senior Vice President en General Manager EMEA van NetApp. “Nu de AVG wereldwijd regelgeving voor de hantering van data voorschrijft, stellen onze databewuste klanten alles in het werk om best practices te implementeren door hun data te beschermen, te verrijken en te optimaliseren. Bij NetApp zijn we er trots op dat we aan deze uitdaging kunnen voldoen dankzij uitbreiding van ons cloudportfolio.”

Innovatie bevorderen met de cloud

Azure NetApp Files is een bestandsservice voor Azure op basis van NetApp ONTAP®-technologie. De service wordt verkocht en ondersteund door Microsoft.Azure NetApp Files omvat storage en datamanagement waarmee bestandsworkloads kunnen worden verplaatst naar en geïmplementeerd in Azure.

In bepaalde regio's is een previewversie van deze oplossing beschikbaar. De service wordt binnenkort uitgerold naar andere Azure-regio's in Amsterdam, Dublin en U.S. South Central. De komende maanden wordt de service verder uitgebreid.

NetApp heeft ook aangekondigd dat de Cloud Volumes-service voor Google Cloud Platform is uitgebreid met de regio EU-West3. Door deze uitbreiding kunnen bedrijven:
  • Sneller datageoriënteerde beslissingen nemen door analyses naar de cloud te verplaatsen.
  • Databases beschermen op basis van krachtige bestandsservices in de cloud. Hierdoor kunnen tests en herhaaldelijke taken van zowel applicaties en workloads snel worden uitgevoerd en kan de oorspronkelijke versie van een database in een mum van tijd worden hersteld als er iets fout gaat.
  • De rendementstijd verkorten door ontwikkel- en testomgevingen te automatiseren, met de mogelijkheid om honderden omgevingen binnen enkele minuten te klonen.
Data beschermen in de cloud
  • Met de algemene verkrijgbaarheid van NetApp SaaS Backup voor Salesforce is het wereldwijde NetApp-cloudportfolio verder uitgebreid:
  • Klanten houden de controle over hun gevoelige data dankzij vereenvoudigde, geautomatiseerde backup en granulaire restores die ze zelf kunnen initiëren.
  • Salesforce-data kan worden beveiligd tegen onbedoelde verwijdering, beschadiging of onrechtmatige wijziging.
  • Datageoriënteerde bedrijven worden ondersteund bij het naleven van dataregelgeving.
Aanvullende bronnen
Over NetApp

NetApp is toonaangevend op het gebied van de hybrid cloud. We bieden een volledig scala aan dataservices op basis van de hybrid cloud; deze vereenvoudigen het beheer van applicaties en data, zowel in de cloud als in on-premises omgevingen, om de digitale transformatie te versnellen. Samen met onze partners stellen we wereldwijd opererende organisaties in staat om het volledige potentieel van hun data te benutten, zodat zij meer contactmomenten met hun klanten kunnen inplannen, de innovatie kunnen vergroten en hun bedrijfsvoering kunnen optimaliseren. Kijk voor meer informatie op www.netapp.nl. #DataDriven

NETAPP, het NETAPP-logo en de op http://www.netapp.com/TM vermelde merken, zijn handelsmerken van NetApp, Inc. Andere bedrijfs- en productnamen kunnen handelsmerken zijn van de respectieve eigenaren.
Tags bij dit bericht