Herken zakelijke websitebezoekerswww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 90 dagen geleden)
PR: LVTPR

Plantronics opent deur voor ITSP-partners met nieuwe VVX x50 Series Obi Edition-telefoons

Nieuwe desktoptelefoons zijn speciaal ontworpen voor serviceproviders gericht op het mkb, en bieden eenvoudige implementatie, beheer en onderhoud

Hoofddorp Plantronics (NYSE: PLT) brengt de nieuwe Polycom VVX x50 Series Obi Edition-telefoons op de markt, speciaal ontworpen voor mkb-bedrijven. De serie bestaat uit zakelijke IP-desktoptelefoons die de legendarische Polycom-audio en het eenvoudig design combineren. Ook bieden de VVX x50 Series Obi Edition-telefoons serviceproviders flexibiliteit en op maat gemaakte mogelijkheden bij het beheer van de telefoons voor mkb-bedrijven, tegen een betaalbare prijs.

Een onderscheidende feature voor serviceproviders is, dat de VVX x50 Series Obi Edition-telefoons worden beheerd via de Polycom-cloudservice – Polycom Device Management Services for Service Providers (PDMS-SP) –, een web-based configuratietool. Deze cloudservice vereenvoudigt het beheer, biedt bruikbare analytics en stroomlijnt de technische support van Polycom-desktoptelefoons. Als multitenant-platform ondersteunen PDMS-SP en VVX x50 Series Obi Edition-telefoons meerdere installaties. Ook is het platform schaalbaar tot een miljoen UCS-devices, allemaal te beheren vanuit de cloudportal.

“De VVX x50 Series Obi Edition-telefoons zijn een belangrijke uitbreiding op het bestaande Polycom-desktoptelefoonportfolio, dat de behoeften ondersteunt van serviceproviders die zich op de mkb-markt richten”, zegt Shawn Puddester, vicepresident Global Service Providers van Polycom. “Met de nieuwe telefoons kunnen serviceproviderpartners de end-to-end-ervaring van het onderhouden en meten van Polycom-devices in de cloud vereenvoudigen.”

Naast dat ze tegemoetkomen aan de behoeften van serviceproviders, sluiten de VVX x50 Series Obi Edition-telefoons ook aan op de constant veranderende communicatiebehoeften van de mkb-markt. Dankzij de eenvoudige buttons en intuïtieve interface zijn de telefoons gebruiksvriendelijk en makkelijk aan te passen, zodat ze integreren in bestaande workflows zonder de bedrijfsvoering te verstoren.

“Broadvoice kijkt uit naar deze nieuwe VVX-telefoons met Obi Edition-software, want ze zijn een ware gamechanger voor serviceproviders als wij”, zegt Jim Murphy, CEO van Broadvoice. “Dankzij Polycoms gebruik van Obi kunnen wij problemen van klanten sneller en beter oplossen, en meer op maat gemaakte mogelijkheden bieden. Dat is voor ons essentieel.”

De VVX v50 Series Obi Edition-telefoons bieden een kristalheldere breedbandaudiokwaliteit en Polycom® Acoustic Fence™-technologie voor gesprekken zonder echo’s en storend geluid, zelfs in drukke kantooromgevingen. Zowel de buttonfunctionaliteit als de strakke look and feel van de telefooninterface is tot in detail te personaliseren, zodat die voldoen aan specifieke klantverwachtingen. Klanten – en dan vooral startende bedrijven – die zoeken naar een manier om hun positie in de markt te verstevigen, kunnen op maat gemaakte skins laten ontwerpen, die aansluiten op hun branding.

-Einde-

Over Plantronics
Plantronics is pionier op het gebied van audio en toonaangevend in de communicatie-industrie. Plantronics-technologie creëert rijke, natuurlijke, people-first audio en samenwerkingservaringen, zodat goede ideeën gedeeld en gehoord kunnen worden – waar, wanneer en hoe ze ook tot stand komen. Het portfolio van geïntegreerde communicatie- en samenwerkingsoplossingen beslaat headsets, software, desktoptelefoons, audio- en videoconferencing, analytics en services. Onze oplossingen worden wereldwijd door zowel consumenten als bedrijven gebruikt en zijn de toonaangevende keuze voor elke soort werkplek. Meer weten? Ga naar www.plantronics.com.

Alle handelsmerken zijn eigendom van hun respectievelijke eigenaren.
Laatste van Poly
Poly’s DECT-headsets bieden ultieme betrouwbaarheid en helderheid in alle gesprekken

Poly Rove: de eerste telefoons met ingebouwde antimicrobiële technologie van Microban

Maak de beste indruk met Poly’s nieuwste video-oplossingen voor thuis
Dutch IT-channel Awards Virtuele show 25 maart 2021

Northwave en q.beyond gaan strategische samenwerking aan in Duitsland

Siemens, IBM en Red Hat lanceren hybrid cloud-initiatief om sneller waarde te halen uit industriële IoT-data

Het belang van OTP en 2FA (ook voor thuiswerkers)

Pega komt met verbeteringen voor low-code ontwikkeling van mobiele apps

BOYS WITH BRAINS BREIDT UIT IN BENELUX

Deze bedrijven maken succesvol gebruik van digitaal machtigen

Shoppen en inloggen zonder wachtwoord? Met iDIN kan het.

KONE versterkt zijn partnerschap met Orange Business Services en migreert zijn contact center infrastructuur naar de cloud

BlackBerry 2021 Threat Report onthult massale COVID-19-uitbuiting

Veeam brengt V11 uit, met meer dan 200 verbeteringen, dat ransomware en dataverlies elimineert en tegelijkertijd één platform biedt voor moderne databescherming

Post-corona: Studenten willen mix van online en live colleges, docenten moeten werken aan hun digitale skills

Gemeente Amsterdam verlengt elektronische facturatie overeenkomst met TIE Kinetix
Techone breidt verder uit met overname IT-bedrijf Lancom

Duurzaamheid moet dringende prioriteit worden voor telecombedrijven

Met het online programma ‘HR de Baas’ krijgt elk mkb-bedrijf zijn HR-administratie op orde

Talent hard nodig voor economisch herstel van Nederland

Avit Group ondersteunt Houthoff in professionaliseringsslag van telefonie- en videoconference-omgeving

NL Leert Door stelt 4 miljoen euro subsidie beschikbaar voor technische opleiders

CmCloudContainer: softwarelicenties direct online beschikbaar door koppeling aan ERP of e-commerce systeem

Industriesector is meer bij de tijd op het gebied van ICT dan andere sectoren

Barracuda Email Threat Scanner detecteert miljoenen aanvallen die worden gemist door de bestaande beveiligingsoplossingen

Unisys ondersteunt Lenovo bij Internet of Things-oplossingen

Razer Kiyo Pro brengt professionele beeldkwaliteit naar videomeetings en streaming

SentinelOne officiële cyberbeveiligingspartner van Aston Martin Cognizant Formula One-team

Gedetecteerde cyberdreigingen stijgen met 20% tot meer dan 62,6 miljard in 2020

Online Payment Platform voegt Mike Palm en Victor Menger toe aan management team

EDB sluit succesvol jaar van hypergroei af

Ruim 4 op de tien vindt het tijd om thuiswerkplek cyberveilig in te richten; ook rol voor werkgever weggelegd
Verstreken tijd: 2 jaar en 90 dagen

Logo LVTPR
Poly contact

Logo Poly

www.poly.com/nl
Poly sociaal

Poly tweets

Logo Marco Bouman
Logo Viqtor Davis
Logo Bitcare
Logo TechSoup Nederland
Logo Ossewold.net
Logo NewChannel
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo VR-SPACES
Logo Synobsys
Logo Bluace
Logo Cloud ÉÉN
Logo BarTrack
Logo Maunt
Logo  Fundaments, Expert in Clouds
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo Techone B.V.
Logo Humanwave B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Tankpas-Aanvragen.nl
Logo Northwave
Logo MCS B.V.
Logo RoSecure
Logo PQR B.V.
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo Red Hat, Inc.
Logo Pegasystems