www.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.comwww.LVTPR.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

USG People gaat samen met Mysolution voor 'Opportunities for Life'

USG People en Mysolution vinden elkaar in een kersvers partnership! De een na grootste leverancier van HR-diensten in Nederland, stapt per 1 januari 2019 vol vertrouwen over naar de volledig integrale en gestandaardiseerde oplossing voor al haar front- en backoffice processen. Mysolution gaat het werk van de intercedenten van USG People versnellen, vereenvoudigen en optimaliseren: one way of working.

Jan Beekman (Managing Partner Mysolution) en Johan Bogaard (CFO USG People) bezegelen de samenwerking met een handdruk

Met de overstap naar de oplossing van Mysolution, dat draait op Microsoft-technologie, kan USG People de productiviteit verhogen. USG People werkt al nauw samen met Microsoft. Johan Bogaard, CFO bij USG People: “Met Mysolution kunnen onze intercedenten op een toegankelijke en efficiënte manier werken. Los van de aandacht voor lagere kosten, gaat het mij erom dat onze collega’s in het veld happy zijn en dat de tool waarmee ze werken hen ondersteunt en motiveert om klanten en kandidaten maximaal te helpen. Mysolution gaat daaraan bijdragen. Alle processen bevinden zich straks binnen één software-oplossing: urenregistratie, verloning, facturatie, portals. En alles draait op het Microsoft-platform.”

Snel anticiperen
De marktomstandigheden vereisen een IT-landschap dat past bij de uitgangspunten 'sneller, eenvoudig en dichterbij', stelt Bogaard. “Wendbaarheid en lage kosten zijn belangrijke factoren. Snelheid en eenvoud in onze front- en backoffice processen dragen daaraan bij. Met Mysolution blijft USG People wendbaar en up-to-date, gebruikmakend van de meest recente technologie. Mysolution kan de schaalgrootte van USG People aan én stelt ons in staat om door te groeien.”

Happy flow
De Nederlandse tak van USG People staat aan de vooravond van een van de grootste transities ooit binnen haar IT-landschap. “Dit is echt een major project”, vervolgt Bogaard. “Niet alleen vanwege de implementatie van nieuwe technologie, maar juist vanwege de complete mindshift voor alle collega’s die met de nieuwe applicatie gaan werken.”

“De keuze voor Mysolution past bij onze missie”, verklaart Bogaard. “Mensen die via ons aan het werk willen, zijn vrij om hun passies en ambities na te streven. En dat is mogelijk dankzij onze steun. Wij willen ‘Opportunities for Life' bieden, sneller, verrassend eenvoudig, en dichterbij dan ooit tevoren. Mysolution zorgt ervoor dat onze intercedenten in het veld dit op de meest optimale manier mogelijk kunnen maken. Ik kan je verzekeren: we kunnen niet wachten om met de nieuwe applicaties aan de slag te gaan.”

Kroon op werk
De stemming bij Mysolution is al even positief. Managing partner Jan Beekman “Na 13 jaar actief te zijn binnen deze branche, is dit de kroon op ons werk. USG People is voor ons een geweldige klant. De nummer twee van Nederland in haar branche. We tonen hiermee aan dat totale integratie van álle processen ook op deze schaal te realiseren is.”

Over USG People:
USG People Nederland is een toonaangevende hr-dienstverlener in Nederland, actief met merken als Start People, Unique, USG Professionals en Secretary Plus. USG People Nederland is onderdeel van Recruit Global Staffing, wereldwijd een van de grootste hr-dienstverleners met activiteiten in Australië, Azië, Europa en Noord-Amerika. Iedere dag werken er meer dan 400.000 medewerkers via het netwerk van Recruit Global Staffing bij bedrijven en instellingen.

Noot voor redactie, niet voor publicatie
Voor vragen over het nieuwe partnership tussen USG People en Mysolution, neem contact op met Lizette de Pagter via 06 250 23 002. Of kijk op www.usgpeople.nl én www.mysolution.com.
Eerder van MySolution B.V.
27 nov 2018 USG People gaat samen met Mysolution voor 'Opportunities for Life'

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl