www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: Franssen Communicatie

Wibu-Systems toont veilige, handzame en duurzame dongle voor beveiliging en softwarelicentiebeheer van industriële besturingsystemen

Wibu-Systems toont op SPS IPC Drives, een beurs op het gebied van aandrijftechniek in het Duitse Neurenberg, het nieuwste model USB beveiligingsdongle: CmStick/BMI.

Van één van de kleinste en functioneel krachtigste dongles op de markt leverde Wibu-Systems al eerder een uitvoering (CmStick/B) zonder flash geheugen en een variant (CmStick/BMC) met flash geheugen. Nu toont het bedrijf de CmStick/BMI, voorzien van pSLC flash geheugen (pseudo-single-level-cell). Dit flash geheugen type onderscheidt zich door een grotere snelheid en een langere levensduur.

Alle CmStick dongles kenmerken zich door een zeer kleine en elegant gevormde metalenbehuizing. Daardoor laten ze zich gemakkelijk verplaatsen tussen de USB-poorten van de diverse apparaten bij overgang van de gebruikslicentierechten van software naar andere hardware.

In de industriële sector moeten digitale hulpmiddelen bestand zijn tegen extreme omstandigheden en hardhandig gebruik. Met de CmStick/BMI komt Wibu-Systems tegemoet aan de wensen van producenten van intelligente apparaten door in een uiterst compacte dongle een reeks innovatieve functies onder te brengen.

Dankzij de voor deze dongle gekozen SiP (System in Package) technologie, is de USB-connector volledig geïntegreerd in de behuizing en niet langer een separaat aangebracht component. Daarmee is CmStick/BMI de kleinste USB-stick met pSLC flash geheugen ter wereld en is deze tevens bestand tegen storingen, veroorzaakt door bijvoorbeeld extreme druk, temperatuurschommelingen, trillingen of vochtigheid. Door de geringe afmeting vormt de stick niet langer een hinderlijk uitstekend element van een ’embedded’ systeem (PLC) of een in de productieruimte geplaatste computer. Net als de andere hardware gebaseerde onderdelen van het CodeMeter productenpallet is de CmStick/BMI voorzien van de meest geavanceerde smart card chip van Infineon. Deze SLM97 beveiligingscontroller is geheel toegespitst op gebruik in combinatie met industriële M2M applicaties.

De nieuwe generatie CodeMeter beveiligingsdongles maakt voor het snel overbrengen van data gebruik van een USB 3.1 koppeling. De hoge betrouwbaarheid in het vasthouden van data is gerealiseerd met een Hyperstone’s U9 flash controller, voorzien van gepatenteerde hymap© firmware. Aan het hoge niveau van databeveiliging wordt verder bijgedragen door een versleutelde partitie (Secure Disk). Ontwikkelaars van de beveiligingsoplossing hebben toegang via de CodeMeter API. Voor de gebruikers in de operationele omgeving is de partitie afgeschermd.

Over Wibu-Systems
WIBU-SYSTEMS AG (WIBU®) met het hoofdkantoor in het Duitse Karlsruhe, is in 1989 opgericht door Oliver Winzenried en Marcellus Buchheit. De onderneming is een innovatieve marktleider op het gebied van beveiligingstechnologie voor mondiaal softwarelicentiebeheer. De brede reeks oplossingen van Wibu-Systems bieden een oplossing voor het afschermen van alle vormen van digitale content, inclusief intellectueel eigendom en software-applicaties voor computersystemen, mobiele toepassingen, industriële automatiseringsoplossingen en cloud-diensten.  Wibu-Systems BV is een zelfstandige onderneming, gevestigd aan de Welbergweg 19, 7556 PE in Hengelo en staat onder leiding van Marcel Hartgerink. Via zijn bedrijf Identi-Holding BV is hij tevens eigenaar van Wibu-Systems Ltd en de overige bedrijven, verantwoordelijk voor de activiteiten in België, Frankrijk, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Portugal en Spanje,

Voor meer informatie: www.wibu-systems.nl, tel.: 074 7501495
Tags bij dit bericht
Eerder van WIBU-SYSTEMS
26 nov 2019 Wibu-Systems en EOS nemen "last mile" in communicatie naar 3D-printers

20 sep 2019 Desoutter stroomlijnt de digitale transformatie met CodeMeter beveiliging en licentiemanagement technologie

22 aug 2019 CodeMeter drivende kracht achter leveringsproces van Vector automotive software

Logo Franssen Communicatie

Logo Remain Software
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Belcentrale.nl
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks
Logo maincubes B.V.
Logo QA Consulting
Logo Pegasystems
Logo Shippeo
Logo Protime BV
Logo Intermax

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl