Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekers
Datum: (3 jaar en 116 dagen geleden)

Xbox media alert: Nu verkrijgbaar: de Xbox Black Friday-deals. Bespaar op toptitels, Xbox Game Pass, accessoires en meer

De Xbox Black Friday-deals die we op X018 hebben aangekondigd, zijn vanaf nu beschikbaar. Dit is dus het perfecte moment om flink te besparen in de Microsoft Store.

Profiteer van hoge kortingen op de mooiste games, de nieuwste consoles, Xbox Game Pass, Xbox Live Gold en diverse Xbox-accessoires. Bovendien zorgen we ervoor dat jij deze prachtige deals niet kunt mislopen, want we bieden ze nu al aan!

Bespaar €100 op alle Xbox One bundels
Voor de allereerste keer krijg je €100 korting (op de consumentenadviesprijs) op een Xbox One X bundel (actie loopt van 23 tot 26 november 2018). De Xbox One S bundels zijn van 20 tot 26 november 2018 afgeprijsd.

Het ultieme game-lidmaatschap: Xbox Game Pass, met toegang tot meer dan 100 games. Sluit je aan bij de grootste gamerscommunity met Xbox Live Gold.

Je krijgt nog meer waar voor je geld, want tot 3 januari betaal je slechts € 1 voor de eerste maand van Xbox Game Pass. Voor die ene euro krijg je toegang tot meer dan 100 games! En je kunt nog meer besparen.

Omdat samen gamen gewoon nóg leuker is, krijg je ook korting op Xbox Live Gold, 's werelds meest geavanceerde multiplayer netwerk. Tot 30 november kost een maandlidmaatschap slechts € 1. En tussen 22 en 26 november bespaar je maar liefst 40% op een lidmaatschap van drie maanden.

Speel geweldige, nieuwe games tegen bodemprijzen
Je krijgt van Xbox korting op de beste games van dit moment, of je nu van zombieshooters houdt of liever een gedeelde racewereld met dynamische seizoenen verkent. Onder de indruk van al deze Black Friday-deals? Mooi, want er is nog meer: ook onze partners geven je allerlei prachtige kortingen op topgames. Dus ga snel naar de Microsoft Store voor alle info en de mooiste Xbox-deals, die oplopen van 35 tot 50% voor titels als Forza Horizon 4, Forza Motorsport 7, State of Decay 2, PlayerUnknown’s Battlegrounds, Sea of Thieves, Super Lucky’s Tale, Disneyland Adventures, Rush: A Disney Pixar Adventure en Zoo Tycoon: Ultimate Animal Collection.

Bespaar op de beste accessoires en verbeter je game-uitrusting
Dit is ook hét moment om nieuwe gamehardware aan te schaffen. Je krijgt namelijk fikse kortingen op allerlei Xbox-accessoires zoals 25% korting (op de consumentenadviesprijs) op de zwarte en witte Xbox One controller.

Ga voor meer informatie naar Xbox Wire of neem contact met ons op.
Laatste van Microsoft
Xbox onthult zijn grootste exclusieve games line-up ooit

Ultiem gamen over het netwerk van Nederland

Maak kennis met de nieuwe Xbox Wireless headset