www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2473 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Extreme Networks erkend als 2018 Gartner Peer Insights Customer’s Choice for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure

Eindgebruikers prijzen in beoordelingen eenvoudige implementatie, ijzersterke support en geavanceerde securityfeatures

Utrecht, 20 november 2018 – Extreme Networks, Inc.(Nasdaq: EXTR) is uitgeroepen tot een 2018 Gartner Peer Insights Customer’s Choice for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure. Gartner definieert leveranciers van wired en wireless LAN access infrastructure als partijen die wired en wireless netwerkhardware en -software leveren die apparaten in staat stellen te verbinden met het zakelijke wired LAN- of wifi-netwerk. De Gartner Peer Insights Customer’s Choice is gebaseerd op feedback en scores van zakelijke eindgebruikers die ervaring hebben met de aanschaf, implementatie en het gebruik van het product of de dienst.

Extreme Networks Smart OmniEdge™- en Automated Campus™-oplossingen zijn geoptimaliseerd om een uniforme wired/wireless infrastructuur te bieden met een single pane of glass. Daardoor kunnen organisaties een campus creëren die end-to-end beveiligd en eenvoudig te beheren is. In de nieuwste Peer Insights-beoordelingen prezen gebruikers Extreme’s geavanceerde technologie, eenvoudige implementatie en klantenservice.

Wat Extreme Networks-klanten zeggen:
Eerder dit jaar werd Extreme voor het eerst tot Leader uitgeroepen in het Gartner Magic Quadrant for Wired and Wireless LAN Access Infrastructure, gepubliceerd op 11 juli 2018. Daarnaast werd het bedrijf in oktober erkend als een 2018 Gartner Peer Insights Customers’ Choice for Data Center Networking.

Quotes
Ed Meyercord, President en CEO, Extreme Networks, Inc.
“Feedback van klanten is essentieel voor het succes van een bedrijf. Bij Extreme Networks nemen we dit dan ook mee in iedere beslissing, van acquisitie tot productontwikkeling en van onze diensten tot de supportmedewerkers. Ik wil al onze klanten wereldwijd bedanken voor het inzicht dat ze ons geven. Dit inzicht hebben we nodig om een leidend zakelijk-netwerkportfolio te bouwen. Ook wil ik ze bedanken voor de erkenning van onze innovatieve technologie die end-to-end een naadloze netwerkervaring mogelijk maakt.”

Extra informatie
Over Peer Insights
Peer Insights is een online platform met scores en beoordelingen van IT-software en -services die worden geschreven en gelezen door IT-professionals en technologiebeslissers. Het doel van het platform is om IT-managers te helpen weloverwogen aankoopbeslissingen te nemen en technologieleveranciers te helpen hun producten te verbeteren aan de hand van objectieve feedback van hun klanten. Gartner Peers Insights bevat meer dan 70.000 geverifieerde beoordelingen in meer dan 200 markten. Meer weten? Ga naar www.gartner.com/reviews/home.

Gartner Peer Insights Customer’s Choice bestaat uit de meningen van individuele eindgebruikersbeoordelingen, scores en data die zijn toegepast op gedocumenteerde wijze; ze staan niet gelijk aan de meningen van, of worden niet onderschreven door, Gartner of zijn partners.

Over het Magic Quadrant
Gartner onderschrijft geen enkele leverancier, product of service die wordt genoemd in zijn onderzoekspublicaties, en adviseert technologiegebruikers niet om enkel te kiezen voor de leveranciers met de hoogste scores of ander predicaat. De onderzoekspublicaties van Gartner bestaan uit de meningen van de onderzoeksorganisatie van Gartner en mogen niet gezien worden als feiten. Gartner doet afstand van alle garanties omtrent dit onderzoek, inclusief garanties van verhandelbaarheid of geschiktheid voor een bepaald doel.

Over Extreme Networks

Extreme Networks, Inc. (EXTR) levert een software-driven netwerkoplossing die IT-afdelingen helpt de business zo goed mogelijk te ondersteunen via stabielere verbindingen met klanten, partners en medewerkers. Van wired tot wireless, desktop tot datacenter, on-premise en zelfs in de cloud; wij gaan een stapje verder voor onze klanten in meer dan tachtig landen. Extreme Networks levert 100% eigen techsupport voor zowel grote als kleine organisaties, waaronder grote namen uit verschillende sectoren, zoals business, hospitality, retail, transport en logistiek, onderwijs, gezondheidszorg, manufacturing en de overheid. Extreme werd in 1996 opgericht en het hoofdkantoor staat in San Jose, Californië. Meer informatie is te vinden op www.extremenetworks.com.

De logo’s van Extreme Networks, Agile Data Center, ExtremeSwitching, ExtremeRouting, ExtremeApplications en Customer-Driven Networkingzijn handelsmerken of geregistreerde handelsmerken van Extreme Networks, Inc. in de Verenigde Staten en andere landen. Andere handelsmerken in dit persbericht zijn eigendom van derden.
Tags bij dit bericht