www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2482 volgers blijven op de hoogte!

Leadgate Europe stelt Lenneke Antes aan als Marketing Strateeg

Rotterdam, 19 november 2018 - IT online marketing organisatie Leadgate stelt Lenneke Antes aan als Marketing Strateeg. Leadgate biedt IT organisaties online marketing diensten op het gebied van Marketing Strategie, Online Advertising, Website Optimalisatie, Marketing Automation en Content. Lenneke zal binnen Leadgate de leiding nemen over het marketing strategisch team. Lenneke Antes werkte eerder voor de Within Reach Group en was eindverantwoordelijk voor merken als Voiceworks en Summa Communications als Marketing Director. Voor beide merken was zij verantwoordelijk voor het bouwen, neerzetten en het verstevigen van de merken. Zowel Voiceworks als Summa Communications zijn de afgelopen jaren enorm gegroeid. Voiceworks is in Nederland en inmiddels daarbuiten uitgegroeid tot een grote speler in de VoIP-wereld. Summa is een softwarebedrijf dat innovatieve communicatie oplossingen en platforms ontwerpt en ontwikkelt voor service providers, telco's, hosting providers.

‘Ik kende Leadgate vanuit het IT werkveld en ben altijd erg gecharmeerd geweest van de manier waarop de dienstverlening ingeregeld is. Naast een succesvolle data-methodiek (op basis van live-data beslissingen maken) zorgt Leadgate tevens voor een as-a-Service ondersteuning waardoor je als marketingafdeling ineens alle nodige competenties ter beschikking krijgt. Deze beide zaken zorgen voor een enorme efficiency-slag en flexibiliteit ten opzichte van bijvoorbeeld de kosten van het aannemen van een nieuwe medewerker.’, aldus Lenneke Antes. ‘Ik wilde een nieuwe uitdaging aangaan maar toch gebruik maken van mijn kennis en netwerk. Bij Leadgate komen mijn opgebouwde competenties goed van pas om veel IT-organisaties te helpen snel te groeien’.

Sjors Teeuwen, Sales & Marketing Directeur bij Leadgate Europe: ‘Lenneke heeft bewezen in de afgelopen 10 jaar dat zij kleine bedrijven marketing technisch enorm hard kan laten groeien. Ik ben er trots op dat we iemand als Lenneke aan ons kunnen binden om onze klanten strategisch te ondersteunen. Naast de enorme drive die ze meeneemt is Lenneke in staat om ingewikkelde processen eenvoudig te laten doen overkomen. Een kwaliteit die schaars is en onze organisatie ook weer een stap verder brengt. Dit op zich is al een fantastische aanwinst.’

Over Leadgate Europe
Leadgate biedt IT organisaties een vernieuwende, alles omvattende Online Marketing benadering met hoogwaardige en gegarandeerd betere conversieratio’s.

Met de Leadgate Smart Marketing Engine biedt Leadgate IT bedrijven zoals fabrikanten, partners en distributeurs diverse marketing hulpmiddelen en diensten zoals SEO, SEA, Marketing Automation, Lead Nurturing om een compleet geautomatiseerd proces voor online marketing mogelijk te maken.

Alle diensten: marketing strategie, online advertising, website optimalisatie, marketing automation en content marketing kunnen apart ingeschakeld worden als een Marketing-as-a-Service voor een prijs per maand.

Voor meer informatie:

Sjors Teeuwen
Sales & Marketing Directeur
s.teeuwen@leadgate.eu
Laatste van Leadgate Europe
Equalture en Leadgate Europe starten data driven online marketing en HR samenwerking

Lantech kiest voor Marketing as a Service van Leadgate Europe

Telecomleverancier Eazit start met online leadgeneratie via Leadgate Europe
Leadgate Europ.. contact

Logo Leadgate Europe

Danny Blijenburg
  marketing@leadgate.eu
  leadgate.nl
Leadgate Europ.. sociaal

Leadgate Europ.. tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.com