www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2482 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Schuberg Philis onderdeel van AWS Managed Service Partnerprogramma

Schiphol-Rijk, 19 november 2018 – IT-dienstverlener Schuberg Philis is officieel erkend als Managed Services Provider (MSP) partner van Amazon Web Services (AWS). Daarmee heeft het bedrijf bewezen te beschikken over zowel diepgaande kennis van de werking van AWS, als het vermogen om deze kennis te vertalen naar oplossingen voor klanten.

AWS heeft het MSP-programma ontworpen voor Consulting Partners met zowel expertise van cloud infrastructuren en applicatiemigratie, als het vermogen om waarde te leveren aan klanten met proactieve monitoring, automatisering en het beheren van de IT-omgeving van hun klanten. Schuberg Philis heeft aan diverse eisen voldaan om toe te treden tot het MSP-partnerprogramma. Het team bestaat bijvoorbeeld uit AWS gecertificeerde experts, en de klanttevredenheid is aantoonbaar met openbare klantenreferenties over de cloud. Als MSP-partner beschikt Schuberg Philis nu over de uitgebreide technische en zakelijke ondersteuning van AWS om de adoptie, innovatie en ontwikkeling van klanten verder te versnellen.

“Doordat we zelf een operationele private-cloudomgeving vanaf de tekentafel hebben ontworpen en gebouwd, hebben we public cloud pionier AWS altijd met bijzondere interesse gevolgd,” vertelt Roeland Kuipers, CTO van Schuberg Philis. “Door succesvolle AWS-implementaties bij klanten als Enexis, PostNL en het Loodswezen kennen we de dienst inmiddels van binnen en buiten. Daarnaast vinden we elkaar in een gedeelde focus op 100% klanttevredenheid. De erkenning van onze AWS-expertise, en de intensivering van onze samenwerking betekent een volgende stap in de cruciale ondersteuning die wij onze klanten bieden bij het halen van hun business-doelstellingen met uitgebreide cloud native oplossingen.”

Gerrie de Jonge, CIO Parcels & Logistics van PostNL, vertelt over het belang van de accreditatie als klant van Schuberg Philis: “Amazon Web Services speelt een belangrijke rol in de modernisering van onze IT en het realiseren van onze data-, technologie- en automatiseringsstrategie. Wij hebben Schuberg Philis nodig om kritische applicaties naar cloud-native te transformeren, te beheren en te beveiligen. Het is daarom belangrijk dat Schuberg Philis als strategische partner de hoogste accreditatie op het gebied van AWS-dienstverlening bezit.”

Over Schuberg Philis
Schuberg Philis helpt organisaties bij het toekomstbestendig maken en doorontwikkelen van hun bedrijfskritische applicatielandschappen. Sinds de oprichting in 2001 onderscheidt de outsourcingpartij zich door 100% resultaat en lange termijn klanttevredenheid voorop te stellen. Door nauw samen te werken met de business en externe partners voorziet Schuberg Philis in de behoefte aan versnelling en flexibiliteit. Van automatisering tot software, on-premise clouds tot public clouds: klanten als Enexis, Air France-KLM, ABN-AMRO, Jumbo en Business Lease Group vertrouwen op de expertise van Schuberg Philis voor een IT-omgeving die altijd werkt. In 2017 realiseerde Schuberg Philis met 285 collega’s een omzet van bijna 60 miljoen euro en een gecontracteerde omzetwaarde van 116 miljoen euro.
Laatste van Schuberg Philis
Schuberg Philis onderdeel van AWS Managed Service Partnerprogramma

DEPLOYING A BANK IN 2 HOURS INSTEAD OF 3 MONTHS

Nieuwe Customer Operations Manager bij Schuberg Philis

Logo Lubbers De Jong
Schuberg Phili.. contact

Logo Schuberg Philis

Schuberg Phili.. sociaal

Schuberg Phili.. tweets

Logo ConoScenza
Logo Camarate ICT
Logo Synobsys
Logo Distology Nederland B.V.
Logo BTG
Logo Cicerosoftware - INFORMA Europe
Logo Art Of Automation
Logo Copernicus
Logo Webhosters.nl
Logo Marcommit
Logo NEG-ITSolutions
Logo Maunt
Logo Ifective
Logo SoftApp-distribution
Logo MatrixMind
Logo Belcentrale.nl
Logo Art Of Automation
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Belcentrale.nl
Logo tradeinterop
Logo Nalanda Technology
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Genesys
Logo Dell Boomi
Logo AEB
Logo Dutchitchannel.nl
Logo Zircon
Logo myBrand
Logo NetApp
Logo Schneider Electric
Logo Intermax
Logo Thinkwise
Logo ZyXEL
Logo Liquit
Logo Schneider Electric
Logo IKUU
Logo Dutchitchannel.nl

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com