Contentbureauwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!
PR: Yellow Communications

Citrix neemt Sapho over

Amsterdam, 15 november 2018Citrix Systems, Inc. (NASDAQ:CTXS) kondigt vandaag de overname aan van Sapho, een toonaangevend platform voor micro apps dat door Citrix zal worden ingezet om de mogelijkheden voor begeleid werken in Citrix® Workspace™ uit te breiden, waardoor mensen sneller, eenvoudiger en met meer intelligentie kunnen werken.

De microtoepassingen van Sapho verhogen de productiviteit door de toegang tot tools, activiteiten en taken samen te brengen in één enkele eenvoudige en eenduidige werkplek.

Met Sapho verzamelen organisaties automatisch gepersonaliseerde en relevante taken uit bestaande systemen en bieden die aan via alle beschikbare apparaten, netwerken of samenwerkingstoepassingen. Op die manier krijgt een gebruiker bijvoorbeeld op één plaats, en in volgorde van prioriteit, een overzicht van financiële notificaties, uitgaverapportages, updates voor IT ondersteuning en de laatste resultaatcijfers van marketing campagnes.

De integratie van Sapho in Citrix Workspace brengt organisaties onder meer:
  • Eén verzamelplaats voor flexibele toegang tot alle toepassingen en inzichten die medewerkers nodig hebben om overal op hun eigen manier te kunnen werken.
  • Een combinatie van innovatieve technologieën, zoals machine learning en vereenvoudigde workflows, waarmee werknemers hun werk gedurende de dag beter kunnen structureren, in de wetenschap dat ze automatisch de taken krijgen voorgeschoteld die de hoogste prioriteit hebben en de inzichten die ze nodig hebben om die taken snel af te ronden.
  • De mogelijkheid om werknemers te ondersteunen met inzichten waarmee hun vaardigheden voortdurend worden aangescherpt.
Sapho werkt ook aan een eerste versie van een virtuele assistent die het gebruikers gemakkelijker maakt belangrijke informatie in de juiste context te plaatsen. Citrix is van plan te investeren in dergelijke virtuele assistentie.

“De combinatie van de kracht van Citrix op het gebied van applicatieaanbod en beveiliging, en de focus van Sapho op de automatisering van werkprocessen en productiviteit, betekent dat Citrix en Sapho organisaties een betere werkervaring kunnen aanbieden die de toekomst van werk nu al binnen handbereik brengt”, zegt Tim Minahan, Executive Vice President Business Strategy en Chief Marketing Officer bij Citrix.

“Sapho en Citrix delen een visie waarin technologie werknemers een betere werkervaring biedt door ze te helpen hun productiviteit te verhogen”, zegt Fouad ElNaggar, co-founder en CEO van Sapho. “Onze technologieën creëren een intelligente omgeving waarin werk wordt samengebracht op één enkele plaats, waar werk wordt begeleid door micro applicaties en taken worden geautomatiseerd zodat werknemers zich kunnen concentreren op hun kerntaken. Samen bouwen we een intelligente werkomgeving die de manier waarop we werken sterk zal verbeteren.”

Over Citrix
Citrix (NASDAQ:CTXS) streeft naar een wereld waarin mensen, organisaties en dingen veilig verbonden en beschikbaar zijn, zodat het buitengewone mogelijk wordt. Citrix helpt klanten de toekomst van werk opnieuw uit te vinden door de meest uitgebreide beveiligde digitale werkplek te bieden, waarin alle apps, data en diensten die mensen nodig hebben om productief te zijn verbonden worden en waar IT eenvoudig complexe cloudomgevingen kan opzetten en beheren. Citrix-oplossingen worden gebruikt in meer dan 400.000 organisaties, waaronder 99 procent van de Fortune 100 en 98 procent van de Fortune 500. Meer informatie vindt u ophttp://www.citrix.nlof volg Citrix Benelux op Twitter via@citrixbenelux.

Citrix Persdesk
Naomi van Duin
Citrix@yellow-communications.com

Citrix
Alexandre Le Coq
alexandre.lecoq@citrix.com
www.citrix.nl
Tags bij dit bericht
Eerder van Citrix
5 nov 2019 Slecht functionerende IT kost 5 uur per week en veel frustratie

11 sep 2019 Citrix biedt uitgebreide SD-WAN netwerkbeveiliging Palo Alto Networks

26 aug 2019 Citrix stimuleert applicatieontwikkeling en -levering
Persberichten van maandag 11 november 2019
TD/OMS and Gravity “Milestone 1” Enhancements Streamline Efficiency and Advance Application Development Potential for Remain Software Customers

Nederlandse bedrijven laten kantoormedewerkers massaal thuiswerken, maar nog niet de helft heeft hiervoor een protocol

SER Group voor het tweede achtereenvolgende jaar gepositioneerd als Challenger in Gartner Magic Quadrant voor Content Services Platforms

Zyxel’s visuele dreigingsanalyseservice vereenvoudigt complexe en tijdrovende monitoring van bedrijfsnetwerken

Zircon Corporation verstevigt marktpositie door uitbreiding sales team in Europa

Liquidware innoveert workplace management met nieuwe versie Stratusphere

Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD bestempelt beveiligingswaarde Fox Crypto DataDiode als ‘ZEER GEHEIM’

Snellere cloud-innovatie dankzij strategische samenwerking F5 en Amazon Web Services

Singles’ Day: dag van de meeste online aankopen wereldwijd
Fontys Hogeschool ICT maakt bezoekers GLOW bewust over gevaren gebruik openbare wifinetwerken met uniek lichtproject

Cisco biedt één platform voor collaboration-oplossingen

AvePoint introduceert MyHub-app voor Microsoft Teams Governance

Veeam introduceert nieuwe back-upoplossingen voor Microsoft Cloud Platforms

Singles' Day officieuze opening van feestdagenseizoen
Logo Yellow Communications

Logo Cisco
Logo AvePoint
Logo Veeam Software
Logo Solar Nederland B.V.
Logo Cisco
Logo Workday
Logo Thinkwise
Logo Descartes
Logo Ingenico Group
Ma-Vr:  08:00 - 22:00
Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl