www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
PR: LVTPR

Riverbed lanceert SD-WAN-oplossing met nieuwe routing-mogelijkheden en flexibele abonnementsvormen

• Riverbed telt nu meer dan 1000 SD-WAN-klanten
  • Nieuwe versie biedt klanten flexibele abonnementsvormen en in-field upgrade-opties om netwerken toekomstbestendig te maken en in te spelen op specifieke business-eisen
  • Meer routing-mogelijkheden voor complexe netwerken en ondersteuning van netwerken met een hoge beschikbaarheid
  • Riverbed SD-WAN-oplossing beschikbaar als virtual appliance of als complete WAN Edge-oplossing met SD-WAN, applicatie-acceleratie, inzicht en security in één enkel device
Hoofddorp, 16 november 2018 - Riverbed®, The Digital Performance Company™, breidt zijn SD-WAN-oplossing sterk uit. Tevens introduceert Riverbed nieuwe abonnementsvormen voor deze oplossing die al door meer dan duizend klanten wereldwijd wordt gebruikt. Met de nieuwste versie biedt Riverbed nu de krachtigste en meest complete WAN Edge-oplossing in de markt. Deze integreert geavanceerde SD-WAN-functionaliteit met toonaangevende applicatie-acceleratie, security en inzicht in één enkel device.

De oplossing stelt bedrijven in staat om snelle, flexibele en veilige toegang te bieden tot alle applicaties binnen een hybride IT-landschap. Dat kan met meer efficiency en betrouwbaarheid. Deze lancering is de nieuwste stap in het bieden van een volgende-generatie software-defined infrastructuur, die het mogelijk maakt om volop te profiteren van de cloud en van maximale digitale prestaties.

“Attune Hearing is actief in een zeer concurrerende branche – het snel kunnen innoveren en leveren van een optimale klant- en gebruikerservaring is cruciaal voor onze bedrijfsvoering. De kracht van de volgende-generatie infrastructuuroplossing van Riverbed maakt dat mogelijk”, zegt Jamie DeLacey, hoofd ICT van Attune Hearing. “Door mogelijkheden voor SD-WAN, applicatie-acceleratie en inzicht in één enkel device te combineren, konden we onze bedrijfsvoering drastisch vereenvoudigen en hadden we geen routers op vestigingen meer nodig. Het inzicht dat Riverbed biedt, is een gamechanger gebleken. We zijn nu in staat om inzicht te creëren in de performance en duidelijk te zien wat gebruikers ervaren bij het gebruik van apps en services. Ook zijn problemen sneller te ontdekken en op te lossen en kunnen we de servicelevels voor medewerkers en klanten verbeteren, zonder dat we allerlei locaties moeten bezoeken.”

“Organisaties binnen iedere sector zoeken naar manieren om digitaal te transformeren en de concurrentie voor te blijven. De beperkingen van hun legacy-netwerken vormen een drempel om invulling te geven aan digitale strategieën”, zegt Paul O’Farrell, Senior Vice President en General Manager van Riverbed’s Cloud Infrastructure Business Unit. “Door het bieden van een volgende-generatie architectuur met nieuwe flexibele abonnementsvormen en meer routing-mogelijkheden leggen we de lat weer hoger in het versnellen van digitale transformatie bij klanten. Dat kan door het implementeren van een software-defined aanpak voor meer flexibiliteit, efficiëntie en uiteindelijk meer rendement. Met duizend SD-WAN-klanten heeft Riverbed zich gevestigd als dé leider in de SD-WAN-markt.”

De nieuwe oplossing biedt de volgende uitbreidingen:
  • Enterprise-class routing: Belangrijke uitbreidingen aan de core routing-stack bieden ondersteuning voor grote en complexe enterprise-netwerken waar hoge beschikbaarheid en geavanceerde interoperabiliteit tussen SD-WAN- en legacy-netwerken cruciaal zijn.
  • Betalen op abonnementsbasis: Riverbed lanceert nieuwe, klantvriendelijke abonnementsvormen voor SD-WAN en voor de combinatie SD-WAN en WAN-optimalisatie. Zij zijn flexibeler dankzij een op maat gemaakte en toekomstbestendige oplossing voor iedere locatie.
  • In-field upgrades: Bestaande klanten kunnen gebruikmaken van een in-field upgrade om de mogelijkheden van de bestaande omgeving uit te breiden met geavanceerde SD-WAN-functionaliteit, netwerksecurity-services en WAN-optimalisatie.
  • Eenvoudige en complexe integratie: Een complete WAN Edge-oplossing combineert SD-WAN-functionaliteit, applicatie-acceleratie, inzicht en security in één enkel device.
De WAN Edge-oplossing van Riverbed biedt als enige in de markt gemeenschappelijke connectiviteit en op policy’s gebaseerde orkestratie die het gehele gedistribueerde netwerk – SD-WAN, SD-LAN, datacenters en clouds – omvat. Daarbij wordt geautomatiseerde connectiviteit naar Microsoft Azure en AWS ondersteund. Riverbed SD-WAN biedt klanten de flexibiliteit om verkeer naar elk netwerk of point of presence (PoP) te sturen. De oplossing voorziet ook in zero-touch provisioning, waarmee een bedrijf in enkele minuten een wereldwijd netwerk en een connectie naar de cloud kan inrichten. Vereenvoudigd netwerkbeheer maakt het mogelijk om wijzigingen in netwerk- of applicatie-policy’s met een paar klikken te regelen. Daarnaast integreert de SD-WAN-oplossing van Riverbed naadloos met security-oplossingen van andere leveranciers, waaronder het Zscaler-cloudsecurityplatform. Zo zijn networking en security verder te stroomlijnen.

Alex Arcilla, analist bij de Enterprise Strategy Group (ESG): “In een recent onderzoek naar voorgenomen investeringen,[1] stelde ESG vast dat 68 procent van de respondenten een complexe IT-omgeving heeft door verschillende factoren: meer remote en mobiele gebruikers, meer verschillende types applicaties en de noodzaak om te connecteren met on-premise- en public-cloud datacenters. Deze toegenomen complexiteit maakt het moeilijk voor digitaal gedreven organisaties om hun flexibiliteit te bewaren. Zij moeten er zeker van zijn dat ze hun bedrijfsvoering kunnen ondersteunen met een moderne netwerkinfrastructuur die zorgt voor veilig applicatie verkeer. De nieuwste SD-WAN-versie van Riverbed speelt optimaal op deze issues in en biedt zowel geavanceerde SD-WAN- als enterprise-class routing-mogelijkheden. Dit stelt organisaties in staat om gemakkelijk policy’s in te stellen en de connectiviteit van het gehele netwerk te automatiseren. Zo maximaliseren ze de netwerkflexibiliteit van datacenter en edge tot aan de cloud.”

Kijk voor meer informatie over de WAN Edge- en SD-WAN-oplossing van Riverbed op: https://www.riverbed.com/products/steelhead/steelhead-sd-wan.html.

[1] ESG Master Survey Results, 2018 IT Spending Intentions Survey,december 2017

OverRiverbed
Riverbed, The Digital Performance Company™, biedt organisaties de mogelijkheid digital performance te maximaliseren binnen elk onderdeel van hun bedrijf, en stelt ze in staat mogelijkheden vanuit een nieuw perspectief te bekijken. Het omvattende en geïntegreerde Digital Performance Platform™ combineert DigitalExperience-, Cloud Networking- en CloudEdge-oplossingen die samen een moderne IT-architectuur bieden voor de digitale onderneming. Het platform levert nieuwe mogelijkheden voor operationele flexibiliteit en versnelt de businessperformance en -resultaten.Riverbedheeft jaarlijks meer dan 1 miljard dollar aan inkomsten en werkt voor meer dan 30.000 klanten, waarvan 98 procent deel uitmaakt van deFortune100 en honderd procent van deForbesGlobal 100. Kijk voor meer informatie op riverbed.com.
Laatste van Riverbed
73 procent van C-level denkt dat inzicht in netwerk- en applicatieperformance businessinnovatie stimuleert

Riverbed zet nieuwe standaard voor SD-WAN voor meer schaalbaarheid en betere prestaties

Riverbed ondersteunt Amazon Web Services bij analyse van cloud- en bedrijfsnetwerkdataverkeer
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo LVTPR
Riverbed contact

Logo Riverbed

riverbed-benelux@riverbed.com
  www.riverbed.com
Riverbed sociaal

Riverbed tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage