www.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlContentbureau
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: LEWIS

Konica Minolta ontvangt twee BLI PRO-awards voor 2019

Amsterdam, 15 november 2018 – Konica Minolta Business Solutions kondigt aan dat het twee Keypoint Intelligence Buyers Lab (BLI) 2019 PRO-awards heeft ontvangen voor de digitale drukpersen AccurioPress 6136 en AccurioPress C3080.

"De Buyers Lab PRO-awards worden toegekend aan het topsegement van wat wij gedurende het jaar binnen het productiesegment testen", zegt David Sweetnam, Director of EMEA/Asia Research & Lab Services van Keypoint Intelligence. "Op basis van de hoge prestaties die de AccurioPress 6136 en AccurioPress C3080 leverden op belangrijke vlakken zoals taakbeheer en mediaverwerking, samen met andere sterke resultaten, is het duidelijk dat beide modellen twee van de beste productieapparaten zijn die we in het afgelopen jaar hebben getest."

Konica Minolta is al jaren markteider in de productie- en industriële printindustrie. Het bedrijf streeft er voortdurend naar om oplossingen te leveren die de productiviteit verhogen en extra inkomsten genereren voor commerciële drukkers, van kleine en middelgrote bedrijven tot wereldwijde ondernemingen. Dat Buyers Lab een 2019 PRO-award aan deze digitale drukpersen heeft toegekend, onderstreept deze prestaties. Ook versterkt dit de toegevoegde waarde die het bedrijf biedt voor de printbranche. De bekroonde drukpersen bieden elk een breed scala aan mogelijkheden. Hieronder een paar belangrijke cijfers en kenmerken op een rij:
  • De digitale productieprinter AccurioPress 6136 biedt een hoogwaardige zwart-wituitvoer op hoog volume. De pers kan 136 pagina's per minuut afdrukken en biedt realtime, automatische beelddichtheid en registratie-aanpassingen die de beeldstabiliteit behouden gedurende lange druksessies met een capaciteit van 18.000 vellen papier.
  • De digitale productieprinter AccurioPress C3080 blinkt uit in een aantal digitale druktaken, waaronder dubbelzijdig bedrukken van banners, professionele afwerking en een hoge productiviteit van tot wel 80 pagina's per minuut. Het apparaat biedt ook realtime, automatische kwaliteitsaanpassingen met een uitstekende beeldkwaliteit als resultaat. Beide printers bieden een resolutie van 1200 x 1200 DPI die vloeiendere en realistischere beelden oplevert.
"We zijn er trots op dat we opnieuw door Keypoint Intelligence zijn erkend voor onze digitale drukpersen tijdens hun presentatie van deze prestigieuze onderscheiding", zegt Peter Veldhuysen, Manager Sales & Marketing Professional Printing bij Konica Minolta Business Solutions. "Onze technologie en innovaties op het gebied van digitaal drukken zijn de afgelopen jaren exponentieel toegenomen. We zijn verheugd om te worden gezien als een leider op dit gebied, en dat we erkenning krijgen voor onze toewijding om topkwaliteit te bieden met onze digitale productieprinters en de eindproducten ervan", voegt Veldhuysen toe.

Over de Buyers Lab PRO-awards
De PRO-awards worden toegekend aan de best presterende bedrijven in de productie-praktijktesten van Buyers Lab, waarbij tienduizenden pagina's worden afgedrukt. De productiviteit wordt getest met zowel gecoat als niet-gecoat materiaal in diverse gewichten en formaten, met verschillende afwerkingsopties, om een mix van taakscenario's te simuleren. De technici van Buyers Lab evalueren ook capaciteiten voor papierverwerking, vele facetten van gebruiksgemak en de beeldkwaliteit.

Over Konica Minolta Business Solutions Nederland BV
Konica Minolta Business Solutions Nederland BV is gevestigd in Amsterdam en een dochteronderneming van Konica Minolta Inc. in Tokio. Het maakt deel uit van de divisie Business Technologies van dit Japanse moederbedrijf.

Konica Minolta Business Solutions is dienstverlener op het vlak van ICT, documentgerelateerde processen en digitaal printen en blinkt uit in zakelijke adviesdiensten, implementatie- en beheerdiensten. In dit kader combineert het Optimized Print Services (OPS)-concept van Konica Minolta advies, hardware, softwareoplossingen en beheermogelijkheden die de bedrijfsprocessen van klanten (kosten)efficiënter maken. Om klanten optimaal te ondersteunen met krachtige en duurzame oplossingen investeert technologieleider Konica Minolta continu in R&D.

Met wereldwijd ongeveer 43.000 werknemers (stand april 2018) realiseerde Konica Minolta, Inc. een netto-omzet van circa 8,0 miljard euro in het boekjaar 2017-2018.

Ga naar www.konicaminolta.nl en www.konicaminolta.eu voor meer informatie. In de Newsroom vindt u al het laatste nieuws van Konica Minolta. Verder kunt u in contact komen via Facebook of Twitter.

Termen en productnamen kunnen al dan niet (wettig) gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectievelijke eigenaars en worden hierbij erkend.

Voor verdere persinformatie of fotomateriaal kunt u contact opnemen met LEWIS:
Telefoon:+31 (0)40 235 46 00
E-mail: konicaminoltaNL@teamlewis.com
Illustratiemateriaal kunt u ook vinden op: www.konicaminolta-images.com
Laatste van Konica Minolta Business Solutions
IT-trends in 2020: hoe AI alle andere trends gaat beïnvloeden

Print Experience 2020: Frame your Future

MKB-bedrijven: vergeet niet de printer te beveiligen
Konica Minolta.. contact

Logo Konica Minolta Business Solutions

Konica Minolta.. sociaal

Konica Minolta.. tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl