Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2489 volgers blijven op de hoogte!
PR: CheckTwice

Cisco brengt SD-WAN en security samen

Amsterdam, 13 november 2018 - Cisco brengt zijn security en software-defined wide area network (SD-WAN) technologieën samen om organisaties te helpen sneller en met meer keuze en vertrouwen naar de cloud te gaan.

Het wide area network (WAN) ondergaat een enorme transformatie. Vandaag zetten organisaties hun applicaties in verschillende clouds – public, private en SaaS. Mensen werken ook op een andere manier, zij maken niet alleen vanuit hun kantoor, maar net zo goed contact vanuit koffiebars en vliegveldlounges. Bedrijven moeten vertrouwen op internet om gebruikers te verbinden met bedrijfskritische applicaties. Dit heeft geresulteerd in een nieuwe Cloud Edge, het snijvlak tussen netwerk en security.

Tot nu toe hebben SD-WAN-oplossingen bedrijven gedwongen te kiezen tussen applicatiebeleving of security. Cisco reageert op deze Cloud Edge door zijn SD-WAN-portfolio verder te ontwikkelen. Cisco SD-WAN kan IT-afdelingen helpen om een betere applicatiebeleving te bieden en gebruikers productiever te maken. En nu kan ook de beste security, waar nodig eenvoudig, worden ingeschakeld van kantoor tot de cloud.

“De opkomst van de nieuwe Cloud Edge verstoort het netwerk en de security van onze klanten. Vandaag de dag moet elk WAN-device software defined én veilig worden,” zegt Scott Harrell, senior vice president en general manager Enterprise Networking. “Cisco’s SD-WAN maakt het klanten makkelijk om het allerbeste te krijgen op het gebied van netwerken en security. Wij bouwen een brug naar een nieuwe businesswereld die het onze klanten mogelijk maakt sneller en met minder risico de kracht van de cloud te benutten.”

Cisco SD-WAN: eenvoudig veilig en schaalbaar
Cisco SD-WAN is gebouwd om een antwoord te geven op de belangrijkste issues van vandaag, maar is flexibel genoeg om ook op de issues van morgen antwoord te geven. Tot de innovaties behoren:
  • Versmelting van security met SD-WAN – Van een applicatiebewuste enterprise firewall en het stoppen van indringers (Intrusion Prevention System – IPS), tot URL-filtering, al deze geavanceerde security is nu in de Cisco SD-WAN-apparatuur geïntegreerd.
  • Eenvoudige implementatie van cloudsecurity – Door het integreren van Cisco SD-WAN met Cisco Umbrella kunnen kwaadaardige bestemmingen worden geblokkeerd, nog voordat een verbinding tot stand is gebracht.
  • Applicatiebeleving – Cisco heeft een partnership met Microsoft om de Office 365 applicatie-beleving te verbeteren. In tegenstelling tot andere leveranciers monitort Cisco SD-WAN in real-time alle beschikbare netwerkpaden naar de Microsoft Office 365 cloud. Cisco kan vaststellen welke cloud het dichtst bij is, wat voor gebruikers een prestatiewinst tot 40 procent oplevert.
  • Open en programmeerbaar – Met open API’s biedt Cisco SD-WAN service providers en partners de gelegenheid zelf nieuwe diensten te ontwikkelen.
  • Quick Start Service – Met de nieuwe SD-WAN Quick Start helpt Cisco klanten met het sneller en met minder risico implementeren van SD-WAN.
Beschikbaarheid
Cisco SD-WAN Security en Microsoft Office 365 software zijn vanaf heden beschikbaar.

Over Cisco
Cisco (NASDAQ: CSCO) is wereldwijd leider in IT en helpt organisaties optimaal gebruik te maken van de kansen van morgen, door te laten zien wat er mogelijk is door zaken te verbinden die voorheen niet verbonden waren. Kijk voor het laatste nieuws op thenetwork.cisco.com. Meer informatie over Cisco is beschikbaar via www.cisco.com, www.cisco.nl en voor mobiele gebruikers via m.cisco.nl. Nieuws, achtergronden en foto’s vindt u op de EMEAR Network: ciscoemearnetwork.com of in de Cisco Newsroom: newsroom.cisco.com.

Voor meer informatie:

Check Twice
Cisco Persdesk
E-mail: cisco@checktwice.nl
Laatste van Cisco
Cisco Annual Internet Report: in 2023 ondersteunt 5G wereldwijd meer dan 10% van de mobiele verbindingen

Cisco Live! Europe komt in 2021 naar RAI Amsterdam

Cisco Live 2020 laat de nieuwste transformatieve technologieën zien

Logo CheckTwice
Cisco contact

Logo Cisco

www.cisco.com
Cisco sociaal

Cisco tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo Thales

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com