Contentbureauwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 133 dagen geleden)
PR: Marcommit

Aerohive HiveManager Shortcuts maakt op spraak gebaseerd beheer van netwerkinfrastructuur mogelijk

Een nieuwe functie voor Amazon Alexa in de HiveManager

Amstelveen, 8 november 2018Aerohive Networks™ (NYSE: HIVE), leverancier van zakelijke cloud-based netwerkoplossingen, lanceert Aerohive HiveManager Shortcuts. Dit is een nieuwe functie voor Amazon Alexa binnen HiveManager. De toevoeging van deze nieuwe functie volgt na diverse verzoeken van IT-afdelingen om het netwerkbeheer verder te vereenvoudigen en de efficiëntie willen vergroten.

Het enige dat IT-medewerkers nodig hebben voor het gebruik van Aerohive HiveManager Shortcuts is een apparaat met ondersteuning voor Amazon Alexa of een Alexa-app op een smartphone. Daarmee kunnen zij verbinding maken en zich authentiseren bij de HiveManager om gebruik te maken van op spraak gebaseerd netwerkbeheer. Het aantal gesproken opdrachten wordt voortdurend uitgebreid. Aerohive zorgt hiermee voor netwerkbeheer vanuit de cloud en zet hierbij tools als machine learning en kunstmatige intelligentie in. Dit leidt tot een drastische vereenvoudiging en optimale beveiliging van ruim 30.000 toegangsnetwerken wereldwijd.

Aerohive HiveManager Shortcuts gaat ondersteuning bieden aan ruim 100 specifieke opdrachten, zoals “stel een lijst op van gebruikers waarvoor de authenticatie bij het netwerk het afgelopen uur is mislukt”, en 15 stapsgewijze gesprekken, zoals:
  • inzoomen op de ervaring van een specifieke gebruiker tijdens een specifieke sessie of periode;
  • rapportage over de operationele efficiëntie van een netwerkcomponent op een specifiek tijdstip of in een bepaalde periode;
  • registratie bij het netwerk van apparatuur op basis van het serienummer en het daarop toepassen van vooraf gedefinieerde netwerk- en beveiligingsregels.
Gaby Kroet, Regional Sales Director Benelux bij Aerohive Networks: “Al geruime tijd vragen organisaties om een oplossing waarmee IT-medewerkers onderweg of op een andere locatie dan de werkplek eenvoudig informatie over gebruikers kunnen opvragen, netwerkanalyses kunnen uitvoeren en routinematige taken kunnen vervullen. Door middel van op spraak gebaseerd beheer van hun netwerkinfrastructuur maakt Aerohive dit mogelijk.”

Beschikbaarheid
HiveManager Shortcuts is vanaf eind november gratis beschikbaar voor gebruikers van HiveManager.

Over Aerohive Networks
Aerohive (NYSE: HIVE) verbindt klanten op eenvoudige en betrouwbare wijze met de informatie, applicaties en inzichten die zij nodig hebben om te groeien. Het simpele, schaalbare en veilige platform levert mobiliteit zonder beperkingen. Voor haar wereldwijde klanten is ieder access point een startpunt. Het hoofdkantoor van het in 2006 opgerichte Aerohive bevindt zich in Milpitas in Californië. Voor meer informatie bezoek http://www.aerohive.com, bel 0800 0200462, volg @Aerohive op Twitter, abonneer op het blog, word lid van de community of word fan op Facebook.

“Aerohive” is een gedeponeerd merk van Aerohive Networks, Inc. Alle product- en bedrijfsnamen die in dit document worden vermeld zijn merken of gedeponeerde merken van hun respectieve eigenaars. Alle rechten voorbehouden.

Safe Harbor Statement
This press release contains forward-looking statements, including statements regarding new Aerohive product and service offerings and statements regarding their expected performance, market receptiveness and competitive advantage. These forward-looking statements are based on current expectations and are subject to inherent uncertainties, risks and changes in circumstances that are difficult or impossible to predict. The actual outcomes and results may differ materially from those contemplated by these forward-looking statements as a result of these uncertainties, risk and changes in circumstances, including, but not limited to, risks and uncertainties related to: general demand for wireless networking in the industry verticals targeted or demand for Aerohive products in particular, unpredictable and changing market conditions, risks associated with the deployment, performance and adoption of new products and services, risks associated with our growth, competitive pressures from existing and new companies, technological change, product development delays, our inability to protect Aerohive intellectual property or to predict or limit exposure to third party claims relating to its or Aerohive's intellectual property, and general market, political, regulatory, economic and business conditions in the United States and internationally.

Additional risks and uncertainties that could affect Aerohive’s financial and operating results are included under the captions "Risk Factors" and "Management's Discussion and Analysis of Financial Condition and Results of Operations," in the Company’s recent annual report on Form 10-K and quarterly report on Form 10-Q.  Aerohive’s SEC filings are available on the Investor Relations section of the Company’s website at http://ir.aerohive.com and on the SEC's website at www.sec.gov. All forward-looking statements in this press release are based on information available to the Company as of the date hereof, and Aerohive Networks disclaims any obligation to update the forward-looking statements provided to reflect events that occur or circumstances that exist after the date on which they were made, except as required by law.

Marcommit
Juul Klaassen
aerohive@marcommit.nl

Perscontact Aerohive

Aerohive Networks
Talia Malik
Manager of Corporate Communications
408.605.2019
tmalik@aerohive.com
Laatste van Aerohive
Aerohive lanceert in 2018 meer dan 50 innovaties

Aerohive Cloud Configuration Groups vereenvoudigen microsegmentatie in netwerken
Ivanti benoemt Nayaki Nayyar tot Executive Vice President en Chief Product Officer

AnyLinQ stelt Gerben Verheul aan als Vendor Manager

Tech Data lanceert ‘Dell Dinsdag’, met aantrekkelijke kortingen en speciale acties

bunq steunt nieuw talent vanuit Common Goals

SecureMe2 groeit en verhuist naar nieuw kantoor

Slim noodverlichtingssysteem Eaton in nieuwe distributiehal vanHaren

ZeroPlex versterkt telecom-activiteiten met overname Trimaxx

MediaMyne en The Others Online gaan samen verder

Proofpoint introduceert nieuw cloud-gebaseerd ObserveIT Insider Threat Management-platform

Trend Micro: 63% van de Nederlandse thuiswerkers is zich tijdens lockdown meer bewust geworden van cybersecurity

Orange Business Services levert collaboration- en contactcenterdiensten voor ZIM om klantervaring in vrachtverzending te verbeteren

Rabo Frontier Ventures partners with HV Holtzbrinck Ventures

Experian investeert in de toekomst met meerderheidsbelang in Risk Management-divisie Arvato Financial Solutions

Welke HR-banen verschijnen de komende tien jaar?

ICT GROUP NOMINATES JANNEKE NIESSEN FOR APPOINTMENT TO SUPERVISORY BOARD
Impulse Info Systems wordt Avinty (GGZ)

Spektra 3.0: eerste Kubernetes beheerplatform voor stateful applicaties

BOYS WITH BRAINS VERHUIST HOOFDKANTOOR RICHTING ’S-HERTOGENBOSCH

PayIBAN introduceert Liveforms voor digitaal ondertekenen

ALPEGA GROUP EN SHIPPEO KONDIGEN STRATEGISCH PARTNERSHIP AAN

Motiv ICT Security verhoogt digitale weerbaarheid onderwijscoöperatie SURF

Competence Factory introduceert eendaags design-thinkingtraject voor carrièrecoaching

Onderzoek VMware: CEO’s moeten technologie in hun DNA hebben om succesvol te zijn

3 op de 10 Nederlanders haalt vakantiegeld van spaarrekening voor mooie aanbieding
Verstreken tijd: 2 jaar en 133 dagen

Logo Marcommit
Aerohive contact

Logo Aerohive

NLsales@aerohive.com
  www.aerohive.com
Aerohive sociaal

Aerohive tweets

Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo SENDTEQ
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo Ivanti
Logo AnylinQ
Logo Tech Data Nederland