www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlContentbureau
2501 volgers blijven op de hoogte!

Onderzoek Zebra Technologies laat zien dat het Aantal Slimme Ondernemingen is Verdubbeld sinds 2017

Onderzoek onthult toegenomen investeringen in IoT, en het real-time delen van data

HEERENVEEN – 13 november 2018 Zebra Technologies Corporation(NASDAQ: ZBRA), een innovator welke via verschillende oplossingen bedrijven in staat stelt een prestatievoorsprong te behalen heeft vandaag de resultaten van zijn tweede jaarlijkse “Intelligent Enterprise Index” aangekondigd. De Index is een wereldwijde enquête die meet in welke mate bedrijven slimme ondernemingen worden.

Het aantal slimme ondernemingen is met een score van meer dan 75 punten op de gehele Index, verdubbeld tot 10 procent in 2018. De index meet in welke mate bedrijven voldoen aan de criteria zoals gesteld in de huidige Intelligent Enterprise. De Index onthult de groei van, en investeringen in Internet of Things (IoT).

‘’Nieuwe technologieën veranderen de frontlinie van bedrijven, het delen van real-time data stelt medewerkers in staat om hun acties te optimaliseren,” zegt Casper Zweers regiodirecteur van Zebra Technologies in de Benelux. “Aan de hand van onze jaarlijkse Index, zien we dat meer bedrijven de waarde inzien van IoT-strategieën, en dat ze hier in de toekomst ook meer in zullen investeren.”

BELANGRIJKSTE UITKOMSTEN VAN DE INDEX
  • IoT investeringen gaan omhoog en weerstand tegen implementatie is omlaaggegaan. De index onthult dat van de bedrijven die zijn ondervraagd, hun jaarlijkse uitgaven aan IoT met 4 procent omhoog zijn gegaan. 86 procent van de bedrijven die zijn ondervraagd verwacht dat dit aantal de komende een tot twee jaar verder zal groeien. Bijna de helft verwacht dat de investeringen met 11 tot 20 procent zullen groeien. Aangezien medewerkers steeds meer open staan voor nieuwe technologieën, is het aantal bedrijven dat weerstand verwacht tegen hun IoT-plannen gedaald van 75 procent in 2017 tot 64 procent in 2018.
  • Bedrijven behalen een prestatievoorsprong met real-time begeleiding. 52 procent van de wereldwijde ondervraagden zegt dat informatie vanuit hun IoT-oplossingen wordt gedeeld met medewerkers in real- of bijna real-time. Dit is een groei van 37 procent vergeleken met de Index van vorig jaar. Deze resultaten benadrukken de noodzaak voor samenwerkende mobiele werkstromen. Daarnaast heeft twee derde van de respondenten een plan in werking gezet om verkregen data te analyseren. Dit is een groei van 10 procent ten opzichte van vorig jaar. Real-time analytics (66 procent) en veiligheid (63 procent) zijn het meest genoemd als elementen van datamanagementplan van bedrijven. Noemenswaardig is dat 27 procent van de EMEA-respondenten inzicht in data verstrekt aan medewerkers in de frontlinie, dit reflecteert de behoefte aan innovaties, technologieën en real-time data.
  • Veiligheid is een topprioriteit. Bedrijven nemen een meer proactieve, en grondige aanpak aan wanneer het komt op het implementeren van veiligheidsstandaarden met hun IoT-oplossingen. De Index onthulde een toename van 18 procent in het aantal bedrijven dat constant – versus routinematig – hun IoT veiligheid monitoren om privacy en integriteit zeker te stellen.
  • Bedrijven vertrouwen op externe expertise. 40 procent van de ondervraagde bedrijven geven aan gebruik te maken van een strategische partner om hun gehele IoT-oplossing te managen. Een toename van 21 procent ten opzichte van 2017. Deze afhankelijkheid van externe expertise en het managen van IoT-processen is vergelijkbaar met Zebra’s Savanna® platform, en is een belangrijke indicator dat een bedrijf is toegewijd aan het versnellen van data-intelligentie en het implementeren van IoT.
ACHTERGROND EN METHODOLOGIE VAN HET ONDERZOEK
  • De online enquête is uitgevoerd van 6 augustus tot 14 september 2018 onder een wijd scala aan segmenten, waaronder gezondheidszorg, productie, retail en transport & logistiek.
  • In totaal zijn 918 IT-beleidsmakers, afkomstig uit negen landen, geïnterviewd. Waaronder de Verenigde Staten, het Verenigd Koninkrijk, Frankrijk, Duitsland, Mexico, Brazilië, China, India en Japan.
  • Elf meetgegevens zijn gebruikt om te begrijpen waar bedrijven staan in hun weg naar een ‘Intelligent Enterprise’. Dit zijn: IoT Vision, Business Engagement, Technology Solution Partner, Adoption Plan, Change Management Plan, Point of use Application, Security & Standards, Lifetime Plan, Architecture/Infrastructure, Data Plan en Intelligent Analysis.
  • De criteria zijn geïdentificeerd door leidinggevenden, experts afkomstig uit de industrie en beleidsmakers vanuit verschillende industrieën gedurende de 2016 Strategic Innovation Symposium: The Intelligent Enterprise, georganiseerd door Zebra in samenwerking met het Technology and Entrepeneurship Center at Harvard (TECH).
  • Het raamwerk van een ‘Intelligent Enterprise’ is gebaseerd op technologische oplossingen die cloud computing, mobiliteit en Internet of Things (IoT) integreren om automatisch informatie afkomstig van activa van de onderneming te detecteren. Operationele gegevens van deze activa, waaronder status, locatie, gebruik of preferenties, worden vervolgens geanalyseerd om praktische inzichten te geven. Deze kunnen vervolgens worden gebruikt door de juiste persoon, op het juiste moment, zodat er naar kan worden gehandeld om betere, getimede beslissingen op ieder moment te kunnen maken.
how-intelligent-enterprise-infographic-.pdf
1.47 MB

+++

EINDE PERSBERICHT

OVER ZEBRA
Zebra (NASDAQ; ZBRA) stelt de frontlinie van bedrijven in Retail /e-commerce, productie, transport en logistiek, gezondheidszorg en andere industrieën in staat om een prestatievoordeel te behalen. Met meer dan 10,000 partners in 100 landen, leveren we op industrie aangepaste, end-to-end oplossingen die op slimme wijze mensen, bezittingen en data met elkaar verbinden om klanten te helpen cruciale beslissingen te maken. Onze leidende producten verbeteren de winkelervaring, traceren en beheren de voorraad, verbeteren de efficiëntie van supply chain en patiëntverzorging en helpen bedrijven hun digitale identiteit te vinden. Zebra is voor het derde opeenvolgende jaar verkozen als ‘America’s Best Employers’ op de Forbes list. Kijk voor meer informatie op www.zebra.com, of schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Volg ons via social media op Linkedin, Twitter en Facebook.

Media contact:
Valérie Berrivin
Zebra Technologies
+33 (0) 607-956-184
Valerie.Berrivin@zebra.com

Maxine de Wilde
Burson-Marsteller
Maxine.de.wilde@bm.com
Laatste van Zebra
Zebra Onderzoek: real-time datatoegang is van cruciaal belang voor veldwerkers op het gebied van energie- en nutsbedrijven

Zebra Technologies introduceert nieuwe oplossingen om retailprestaties te verbeteren

De opmars van de barcode
Datacenter.com kondigt het komende vertrek aan van CEO

Nieuwe aanwinst voor Yellow Communications

NTT Ltd. geeft in Monthly Threat Report toelichting op toename cyberaanvallen door COVID-19

Software Improvement Group (SIG) launches complimentary “Boosting Business Resilience” webinar series to help organizations emerge from COVID-19 pandemic in stronger growth position

Poly introduceert partnerprogramma

IBM en Cisco ondersteunen onderwijs op afstand met 'Webex for our Kids'

HubSpot maakt met lancering CMS Hub een einde aan moeizaam website management

HubSpot lanceert CMS Hub voor veiligere, stabielere en schaalbaardere website-ontwikkeling

Dit zijn de winnaars van de Nederlandse coronahackathon Hack the Crisis

Remote Assistance van IFS zet merged reality in om de service-efficiency te verhogen

Ctac voegt Digital Asset Management van Bynder toe aan Customer Experience-portfolio

SF6-vrije schakelinstallaties Eaton verduurzamen netbeheerders

g-company wint Google Cloud Expansion Partner of the Year Award, EMEA

Plus500 verhoogt de omzet met 487% in het eerste kwartaal van 2020

Dataiku 7 verbetert integratie met Microsoft 365 voor realtime samenwerking AI-projecten

Veiligheid klantgegevens gaat boven compliancy: maar niet in Nederland aldus nCipher Global Encryption Trends Study 2020

Zorginstelling de Posten maakt zich geen zorgen om endpoint-bescherming

Gecoördineerde aanpak van digitale apparaten voor kwetsbare groepen in de coronatijd

Len Rinaldi in RvA van Amac

Onderzoek van BlackBerry onthult decenniumlang gebruik van Linux-servers door Chinese APT's
QISS IT kiest voor leerplatform MyCademy

Genesys helpt organisaties tijdens COVID-19 pandemie

NetApp brengt digitale karakters tot leven met data fabric

Slim en eenvoudig samenwerken: Poly verrijkt Microsoft Teams-ervaring met nieuwe UC-headsets

Koch Industries rondt overname Infor af

Palo Alto Networks kondigt strategisch partnerschap aan met Deutsche Telekom's Security Services Business

EuroDNS maakt Managed WordPress en Jetpack een maand lang gratis beschikbaar

Coop verlengt SAP-hostingcontract met myBrand

FireX en Ictivity zetten volgende stap in samenwerking

Onderzoek laat zien wat de beste bestelknop is voor webshops
Zebra contact

Logo CloudSuite B.V.
Logo PlanMen
Logo True B.V.
Logo Mansystems Nederland B.V.
Logo Dynatos
Logo Vcare connect
Logo Botz4U
Logo PQR B.V.
Logo Yellow Communications
Logo NTT Ltd.
Logo Poly
Logo Cisco
Logo HubSpot
Logo Lubbers De Jong
Logo IFS
Logo Ctac N.V.
Logo Eaton
Logo g-company
Logo Genesys
Logo NetApp
Logo Poly
Logo Infor

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl