www.marcommit.nlContentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2478 volgers blijven op de hoogte!

Nieuw gps-volgsysteem helpt bedrijven assets slimmer en efficiënter te beheren

Verizon Connect breidt portfolio van voertuigvolgsystemen uit met oplossing voor volgen assets

Utrecht, 12 november 2018 – Verizon Connect, leverancier van oplossingen voor telematica en wagenparkbeheer, breidt zijn fleetmanagementsysteem REVEAL uit met een oplossing waarmee gebruikers naast voertuigen ook assets kunnen beheren. Met het nieuwe gps-volgsysteem voor assets kunnen bedrijven inzicht verkrijgen in de locaties en prestaties van waardevol materieel, zoals kranen, trailers en graafmachines. Dankzij de aanvulling op REVEAL kunnen zij hun assets optimaal inzetten, onderhoud beter inplannen en het risico op diefstal en andere vormen van ongeautoriseerd gebruik verkleinen.

Inzicht in locatie, gebruik en productiviteit assets
Vergelijkbaar met de voertuigvolgfunctionaliteit van REVEAL verkrijgen gebruikers met de nieuwe asset-trackingoplossing zowel near-realtime als achteraf inzicht in de gps-locaties van hun materieel.  Ook is het mogelijk om te zien of apparatuur stationair draait en hoe vaak het wordt ingezet. Dankzij deze functionaliteiten verkrijgen gebruikers en beheerders inzicht in welke machines wel en niet worden gebruikt, en weten zij welke assets beter ergens anders in de organisatie ingezet kunnen worden of verkocht kunnen worden.

Onderhoud en controle van assets
Naast inzicht in de locaties en het gebruik van machines biedt de asset-trackingoplossing van REVEAL gebruikers verschillende opties om te helpen bij het tegengaan van diefstal en andere vormen van ongeautoriseerd gebruik. Zo is het mogelijk om geofence-alerts in te stellen, die de beheerder direct waarschuwen op het moment dat apparatuur buiten werktijd wordt aangezet of verplaatst – of wanneer machines zich buiten hun aangewezen werkgebied begeven.

Om bedrijven te helpen het onderhoud van hun materieel effectiever in te plannen en daarmee kostbare downtime te voorkomen, is het mogelijk om met de asset-trackingoplossing van REVEAL per asset bij te houden wanneer het aan onderhoud toe is. Het systeem houdt voor elke asset een logboek bij met alerts wanneer onderhoud is vereist. Alerts kunnen ingesteld worden op basis van periodiek ingepland onderhoud of op basis van een vooraf ingesteld aantal motoruren.

Eén onlinedashboard
Met REVEAL kunnen gebruikers al hun assets volgen in een onlinedashboard. Daarbij kunnen ze ervoor kiezen om de status of locatie van één specifiek apparaat te bekijken, of dit op clusterniveau of voor alle assets doen. De oplossing beschikt over een snelle zoekfunctie en filteropties op basis van tags.

Internationaal toonaangevend in fleetmanagementoplossingen
Jan Willem Doornbos, Senior Marketing Manager Central Europe bij Verizon Connect: “We groeien snel en zijn druk bezig met het uitbreiden van onze diensten. Met de lancering van ons gps-volgsysteem voor assets verstevigen we onze positie in de markt. Veel bedrijven in de Benelux vertrouwen al op onze oplossing om ze te helpen bij het beheren van hun voertuigen en werknemers. Het daarnaast volgen van andere waardevolle apparatuur en assets zal ze helpen nóg efficiënter te werken, operationele kosten te verlagen en hun planning te verbeteren.”

Onlangs is Verizon Connect erkend als leidend leverancier in fleetmanagementoplossingen, zowel wereldwijd als in Noord- en Zuid-Amerika, door Berg Insight in zijn ‘Fleet Management in the Americas’-rapport.

Over Verizon Connect
Verizon Connect is de gids in een wereld waarin alles met elkaar verbonden is. Wij werken aan de automatisering, optimalisatie en revolutie van de manier waarop mensen, voertuigen en andere apparaten zich door de wereld bewegen. Onze toonaangevende oplossingen zetten innovatie, automatisering en connected data voor onze klanten aan het werk, zodat zij zelf slimmer, efficiënter en meer compliant kunnen opereren. Verizon Connect heeft meer dan 3.500 betrokken werknemers in vijftien landen, die zich inzetten om ’s werelds meest toonaangevende mobiele-technologieplatform te ontwikkelen. Ga voor meer informatie naar verizonconnect.com/nl.

Progress Communications
Lianne van Dijk & Tessa Bron
E-mail: verizonconnect@progresscommunications.nl
Tel.: 020-3631152
Tags bij dit bericht
Eerder van Verizon Connect Netherlands B.V.
13 sep 2019 Immobilization voor Verizon Connect Reveal beveiligt waardevolle voertuigen

9 apr 2019 Verizon Connect bouwt telematica- en workforcemanagementoplossingen al in fabriek in

18 mrt 2019 Digitale tachograaf van Verizon Connect biedt beter inzicht in chauffeursstatus

Logo Progress Communications
Verizon Connec.. contact

Logo Verizon Connect Netherlands B.V.

www.verizonconnect.com/nl
Verizon Connec.. sociaal

Verizon Connec.. tweets

Logo Sensus Process Management
Logo 1DigitalNL
Logo Netprofiler
Logo NewChannel
Logo Company Connect
Logo Insight
Logo Relined Fiber Network
Logo Smile
Logo Erniesoft
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Knowliah
Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo Remain Software
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo PQR B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna
Logo Totaalbesparen.com
Logo Veeam Software
Logo Flanderijn
Logo Solar Nederland B.V.
Logo devolo
Logo Citrix
Logo BCT
Logo Onguard
Logo Palo Alto Networks

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl