www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
2472 volgers blijven op de hoogte!

Familielandgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt kiest voor toekomstgerichte oplossing van Xperit

Heerlijkheid Mariënwaerdt kiest voor Microsoft Dynamics in combinatie met de Entertainment oplossing van Xperit. Na een intensief selectietraject heeft Mariënwaerdt de keuze gemaakt voor Xperit Solutions uit Barneveld.

De ERP software Microsoft Dynamics aangevuld met de Entertainment oplossing van NaviPartner uit Denemarken bieden standaard de functionaliteit die benodigd is om de diversiteit aan processen, van bijvoorbeeld de productie van kaas tot en met de organisatie van de jaarlijkse landgoedfair, binnen Mariënwaerdt te ondersteunen.

“Naast het feit dat de software de juiste functionaliteit biedt, is het ook bijzonder plezierig samenwerken met de mensen van Xperit”, aldus Erik van de Wal, financieel manager bij Heerlijkheid Mariënwaerdt.

“We zijn trots, maar vooral ook dankbaar een mooi bedrijf als Mariënwaerdt aan onze klantenkring te kunnen toevoegen”, zegt Lubbert van den Heuvel, directeur van Xperit Solutions. “Mariënwaerdt is een mooi bedrijf met een goede naam, waar onze expertise voor zowel de activiteiten op het landgoed als ook de landgoedproductie goed van pas zullen komen.”

“Voor Heerlijkheid Mariënwaerdt is de aanschaf en implementatie van Microsoft Dynamics NAV een belangrijke stap in het verder optimaliseren en automatiseren van onze organisatie. Dit is onmisbaar voor een goed functioneren van het landgoed met het oog op de toekomst”, aldus F.A.J. baron Van Verschuer, directeur en eigenaar van het landgoed.

Het contract tussen Heerlijkheid Mariënwaerdt en Xperit Solutions werd ondertekend op het mooie landgoed Mariënwaerdt, in aanwezigheid van Mark Stewart Pedersen, CEO van het Deense NaviPartner.

Over Xperit

Xperit Solutions, zo heten ze voluit. Noem hen een softwareleverancier, al is dat wat kort door de bocht. Ze leveren niet alleen, ze ontwikkelen en helpen ondernemers ook slimme software te implementeren. Met hun geïntegreerde totaaloplossing X/Entertainment, op basis van Microsoft Dynamics NAV, wordt alle data verzameld in één systeem en automatiseert en stroomlijnt het alle processen in een bedrijf. Xperit is Microsoft partner en de Nederlandse partner van Navipartner voor de entertainment oplossing.

Voor meer informatie: Maritt ten Hoedt, Marketing medewerker, mthoedt@xperit.nl, 0622326756

Over Mariënwaerdt

Landgoed Heerlijkheid Mariënwaerdt is een familielandgoed van ruim 900 hectare aan de rand van het Betuwse dorp Beesd. Een veelzijdig landgoed met akkers, weilanden, bossen, lanen en grienden. Het landgoed is al sinds 1734 in handen van dezelfde familie. Inmiddels beheert de negende generatie van de familie Van Verschuer het landgoed.

Voor meer informatie: Jorieke Arntz – Nieboer, Communicatie medewerker, j.arntz@marienwaerdt.nl