www.marcommit.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nl
Datum: (2 jaar en 128 dagen geleden)

Warp Industries wint eerste Cor van der Heijden Award

09-11 UDEN – Op 8 november vond in De Efteling de eerste uitreiking van de Cor van der Heijden Award plaats. Een initiatief van schoonmaakbedrijf CSU dat het meest innovatieve idee voor de facilitaire branche een podium geeft. Uit drie finalisten is het platform voor virtuele trainingen van Warp Industries verkozen tot meest impactvolle idee.

Warp Industries: trainen met Virtual Reality
Warp Industries bestaat onder andere uit Guido Helmerhorst, Adriaan Rijkens, Thijs de Vries en Danny de Bruijn uit Delft. Zij zijn ervan overtuigd dat trainen van medewerkers effectiever, impactvoller én kostenefficiënter kan. Ze hebben een platform ontwikkeld waarin 360° video centraal staat. Het stelt organisaties in staat om virtueel te trainen in levensechte situaties. Een zeer krachtige manier om ervaring op te doen, nog voordat situaties zich daadwerkelijk voordoen. Met meer zelfvertrouwen en werkgeluk als direct resultaat voor de trainee.

Oplossing bij functievervaging
De jury beoordeelde de inzendingen op originaliteit, impact, toepasbaarheid en ondernemerschap. De vakjury ziet verschillende toepassingsgebieden voor het idee van Warp Industries. Juryvoorzitter Esmée Ficheroux: “De jury ziet veel mogelijkheden op plekken waar de grenzen van functies vervagen. Waar snel en effectief instrueren wenselijk is. Waar het van belang is om direct inhoudelijk af te stemmen in de ‘virtuele’ praktijk. Als je dat op grote schaal kunt toepassen is dat een heel krachtig instrument.”

Kick-start naar succes
De innovatieprijs is voor de winnaars een kickstart naar succes. Naast een investeringsbudget van € 10.000,-, krijgen de winnaars ondersteuning van CSU om de plannen concreet te maken. Een succesversneller met professionele begeleiding, toegang tot een groot professioneel netwerk en nieuwe afzetmarkten, een marketingboost en advies bij het registreren van patenten.

Overige genomineerden
Andere finalisten waren SchoolSupply, ‘vending machine’ nieuwe stijl, met een bijzonder assortiment toegespitst op doelgroep en locatie en KeyWe het ontwikkelplatform voor het lerend vermogen van teams en continu innovatievermogen binnen organisaties.

Een initiatief van CSU
De Cor van der Heijden Award is door de directie van CSU in het leven geroepen ter ere van het 50-jarig jubileum van de facilitaire dienstverlener en vernoemd naar de visionaire oprichter van het bedrijf. De award is bedoeld om innovatie en co-creatie te stimuleren binnen en buiten de branche. Voor de beoordeling is een vakjury samengesteld bestaande uit Dr. Ferdinand Jaspers (Rotterdam School of Management), Michel Tobé (Gemeente Capelle aan den IJssel), Sander Koop (ArrangeGroup), Marjolein ten Hoonte (Randstad Groep Nederland), Mirjam van Lamoen (Familieaandeelhouder CSU), Vincent Gravesteyn (Walvis Participatie) en Esmée Ficheroux (CSU). Stuk voor stuk professionals met veel ervaring in de branche, een groot (maatschappelijk) netwerk en een duidelijke visie op innovatie. Voor meer informatie over de prijs: www.csu.nl/cvdh-award.

EINDE PERSBERICHT

Noot voor de redactie, niet voor publicatie. Nadere inlichtingen via Erwin Vos, woordvoerder tel.: 0413 - 285 145 / 06 – 132 27 833, erwin.vos@csu.nl

Laatste van CSU
Warp Industries wint eerste Cor van der Heijden Award
Verstreken tijd: 2 jaar en 128 dagen
CSU contact

Logo CSU

info@csu.nl
  www.csu.nl
CSU sociaal

CSU tweets

Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo QuandaGo
Logo iQibt B.V.
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Solmate
Logo Distology Nederland B.V.
Logo TRADUS
Logo Coastr
Logo ID Control
Logo QuandaGo
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Moneezy
Logo evisit
Logo Quinyx
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Dataplace
Logo Postex Nederland B.V.
Logo RoSecure
Logo Postex Nederland B.V.
Logo Guardian360 bv
Logo PEAK-IT
Logo devolo
Logo Thinkwise