www.LVTPR.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.LVTPR.com
2470 volgers blijven op de hoogte!

Dataplace wint de bronzen FD Gazelle Award in categorie middelgroot

Alblasserdam, 7 november 2018: De FD Gazellen Awards worden elk jaar uitgereikt aan de snelst groeiende ondernemingen van Nederland. Dit jaar is de selectiecriteria aangescherpt waardoor er naast omzetgroei ook winstmarge en personeelsgroei (FTE) meegewogen wordt.

In totaal kregen 287 bedrijven de titel FD Gazelle uit de regio West-Nederland. Op 6 november 2018 werden de top 3 in de categorieën klein, middelgroot en groot bekend gemaakt. Na vier jaar op rij genomineerd te zijn, heeft Dataplace in 2018 de bronzen FD Gazellen in de categorie middelgroot in ontvangst mogen nemen. Een top prestatie waar wij met het gehele team trots op zijn!

Gerben van der Veen, Managing Director van Dataplace: “Deze bronzen FD Gazelle is een bekroning op het werk van al onze medewerkers en het vertrouwen van al onze klanten. Dataplace groeit als exploitant van regionale datacenters hard en weet de kwaliteit te behouden hetgeen door onze klanten wordt erkend. Ik ben enorm trots op al onze medewerkers die zich iedere dag voor onze klanten inzetten en trots op deze podiumplaats.”

De winnaars van FD Gazellen 2018 in categorie middelgroot, Regio West-Nederland
Bijschrift foto: De winnaars van FD Gazellen 2018 in categorie middelgroot, Regio West-Nederland. (Foto: Sander Nieuwenhuys)

Over FD Gazellen
De FD Gazellen Awards is een initiatief van Het Financiële Dagblad en Company.info en is een jaarlijks terugkerende prijs voor de snelst groeiende bedrijven van Nederland. Om hiervoor in aanmerking te komen is het van belang dat het bedrijf voldoet aan de opgestelde selectiecriteria. Voor meer informatie: www.fd.nl/dossier/fd-gazellen

Over Dataplace
Dataplace bestaat sinds 2010 en maakt sinds 2016 onderdeel uit van de Eurofiber Group. Vanuit vier moderne carrier neutrale Tier III datacenters in de regio’s Rotterdam, Utrecht, Arnhem en Brabant worden hoogwaardige (twin) datacenterdiensten geleverd. Dataplace beschikt over de ISO 9001, ISO 14001, ISO 27001, ISO 50001, NEN 7510 certificering en een ISAE-3402 type II verklaring. Het onderscheidend vermogen van Dataplace uit zich in kennis en ervaring in datacentermanagement en in de persoonlijke aandacht voor klanten. Inmiddels maken vele IT gerelateerde ondernemingen, overheidsinstellingen, zorginstellingen en beursgenoteerde bedrijven tevreden gebruik van de dienstverlening. Klanten van Dataplace waarderen de dienstverlening met een 8,5 als algemeen rapportcijfer. Voor meer informatie: www.dataplace.com.