www.LVTPR.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Yellow Communications

Dell Boomi breidt zijn iPaaS-portfolio uit

Dell Boomi introduceert nieuwe API Gateway and Developer Portal, selfservicemogelijkheden, blockchain-integratie, Data Services for Pivotal Cloud Foundry, Enterprise Innovation Services en Bot SDK

Amsterdam, 6 november 2018Dell Boomi™ (Boomi), maakt vandaag op Boomi World 18 bekend wat de nieuwste functies zijn binnen zijn iPaaS-oplossing (Integration Platform as a Service) voor bedrijven. Boomi is de enige leverancier van een samengevoegd platform voor geïntegreerde datakwaliteit en connectiviteit voor de hele onderneming. Daarmee zet het bedrijf de toon in de hedendaagse iPaaS-markt.

Met zijn nieuwe producten (Boomi Connect Now, Boomi Data Services for Pivotal, Boomi API Gateway and Developer Portal, Bot SDK en nieuwe Professional Services) biedt Boomi organisaties een grote hoeveelheid nieuwe mogelijkheden en functies voor een hogere productiviteit en uitgebreid beheer van hun IT. Boomi maakt integratie beschikbaar voor alle gebruikers, van ontwikkelaars tot analisten en integratie-experts, ongeacht het niveau van hun technische kennis of functie binnen de organisatie.

"De missie van Sky is klanten te verbinden met wat ze willen. Dell Boomi's capaciteit voor het verbinden van data, processen en mensen heeft een zeer positieve impact op de gebruikerservaring van onze 12 miljoen klanten", zegt Olive Perrins, Service Strategy Manager bij Sky. "Onze mensen zijn cruciaal voor ons succes. Doordat we ons veelzijdige talent kunnen verbinden met kritieke applicaties en data is dat succes ook gegarandeerd voor de toekomst."

De nieuwe mogelijkheden van Dell Boomi voor bedrijven zijn:
  • Boomi Connect Now: Hiermee kunnen partners en geselecteerde klanten centrale selfservices bieden voor gebruikers zonder ervaring met integratie. Connect Now zorgt voor een hogere productiviteit van zakelijke gebruikers, klanten en leveranciers door begeleiding te bieden voor snelle en probleemloze integraties, met behoud van volledige controle door de IT-afdeling.
  • Boomi API Gateway and Developer Portal: Boomi wil het begrip integratie een nieuwe betekenis geven en het niet alleen om data en applicaties, maar ook om mensen laten gaan. Dat maakt het belang van veilige en schaalbare interacties met externe partijen extra belangrijk. Door gebruik te maken van een gateway kunnen onze klanten vol vertrouwen veilige en schaalbare services bieden. Bovendien kunnen ze met de Developer Portal hun vindbaarheid verbeteren en op grote schaal functionaliteit bieden voor de gebruikers van hun API's.
  • Data Services for Pivotal: Boomi en Pivotal bieden klanten nu nog snellere implementatie van de Boomi iPaaS en diverse implementatieopties voor Pivotal Kubernetes- en Pivotal Application Services-omgevingen (PKS/PAS), die beschikbaar zijn via Pivotal Cloud Foundry. Hiermee kunnen ze snel inspringen op veranderende behoeften van hun klanten en een moderne IT-infrastructuur leveren waarmee organisaties flexibel en volledig in de cloud kunnen werken. Dankzij verregaande integratie past de functionaliteit van Boomi volledig binnen het Continuous Integration and Continuous Delivery-framework van Pivotal.
  • Boomi Enterprise Innovation Services: Met de nieuwste professionele services van Boomi kunnen zakelijke klanten met experts van Boomi samenwerken aan innovatie en grootschalige verbeteringen. Daarbij kunnen ze optimaal profiteren van Boomi's toonaangevende integratiecloud voor het bouwen van een volledig verbonden bedrijf. Dell Boomi Enterprise Innovation Services zijn als abonnement verkrijgbaar en omvatten een pakket aan integratieservices, ondersteuning en hulpbronnen. De flexibele services kunnen worden aangepast aan de specifieke behoeften van klanten.
  • Architectural Services: Door samen te werken met de experts van Boomi, die ongeëvenaarde architectuurexpertise bieden, kunnen klanten optimaal gebruikmaken van de allernieuwste IT-architecturen.
  • Blockchain: Voor de toekomstige ontwikkeling van bedrijven is het noodzakelijk dat er integratiemogelijkheden zijn voor blockchain smart contracts. Het samengevoegde platform van Boomi biedt ondersteuning voor de toonaangevende blockchain-platformen Ethereum en Hyperledger Fabric, zodat klanten snel en eenvoudig smart contracts kunnen opnemen in hun bedrijfsprocessen.
  • Bot SDK: Deze accelerator toolkit bevat alles dat een Boomi-ontwikkelaar nodig heeft om een bot te bouwen. Dankzij bots die volledig integreren in een bestaande infrastructuur, en die zijn geoptimaliseerd voor het razendsnel genereren van leads en ROI, kunnen klanten eenvoudig een snellere time-to-market realiseren.
Aanvullende management quotes

"De meeste bedrijven hebben behoefte aan een integratieplatform voor hun hybride omgevingen, maar daar komt nu ook de uitdaging bij van het integreren van hun hybride omgeving en blockchain smart contracts", zegt Michael J. Morton, CTO bij Boomi.

"We zien dat Boomi-ontwikkelaars een steeds belangrijkere positie innemen bij bedrijven. Hun activiteiten breiden zich uit en ze hebben een toenemende invloed op de zakelijke besluitvorming", zegt Steve Wood, Chief Product Officer bij Boomi. "Met ons groeiende productaanbod willen we helpen de productiviteit binnen organisaties te verbeteren en ontwikkelaars een sturende rol geven. Ongeacht of ze maatwerk doen in de Boomi-omgeving, het uitbreiden met externe bronnen en expertise, of hun organisatie de tools bieden waarmee iedereen integratieactiviteiten kan uitvoeren."

"Perficient heeft veel ervaring met de implementatie van de oplossingen van onze strategische partners Dell Boomi en Pivotal. Zij bieden essentiële technologieën voor het moderniseren van IT", aldus Vishal Rajpal van Perficient. "Dankzij onze uitgebreide ervaring en expertise kunnen we met deze platformen de digitale transformatie van onze klanten versnellen. Samen bieden deze technologieën de krachtige mogelijkheden voor applicatieontwikkeling en cloudintegratie waaraan onze klanten behoefte hebben."

Over Dell Boomi

Dell Boomi© (Boomi), een onafhankelijk bedrijfsonderdeel van Dell, is de toonaangevende aanbieder van cloud integratie- en workflow-automatiseringssoftware voor 'The Connected Business'. Boomi ondersteunt meer dan 7.000 organisaties sneller en slimmer te opereren, door data en applicaties te verbinden en zo de flexibiliteit en slagkracht van de organisatie te vergroten. Meer informatie opwww.boomi.com

© 2018 Boomi Inc. Dell and Dell Boomi are trademarks of Dell Inc. or its subsidiaries. Other names or marks may be the trademarks of their respective owners.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Lisa Elzinga
E-mail: dell_boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Europa neemt afscheid van legacy ERP en investeert fors in modernisering en innovatie

Boomi lanceert nieuwe Integration Center of Excellence service

Jacobs Douwe Egberts wint Boomi Blue Challenge Award 2019
Onderzoek onder CXO’s: legacy en gebrekkige vaardigheden belemmeren digitale transformatie en modernisering IT

Cloudian introduceert HyperIQ voor intelligente, uniforme monitoring van on-premise en hybride Cloud storage-infrastructuur

Bijkomen van de digitale schok: IT bereidt zich voor op de New Work Order

Solvinity lanceert Lango Workspace

Zyxel bereidt mkb voor op post-pandemische nieuwe normaal met nieuwe reeks firewalls

EASYPARK breidt dienstverlening uit met Europese parkeerpas

BTG en Dutch IT Channel starten strategische samenwerking

Cegeka groeit in 2019 naar omzet van 561 miljoen euro

Platinum Salesforce Partner Nextview ontvangt investering en breidt uit naar Duitsland

Cyberrisico’s voor Nederlandse thuiswerkers honderd keer zo groot tijdens coronacrisis

Pink Elephant hoofdpartner EMEA van FireScope IT-monitoring

Wereldmilieudag: UPS verdubbelt CO2-compensaties voor de hele maand juni

NL-Alert controlebericht 8 juni ook op NS-reisinformatieschermen te zien

Kinly kondigt overname AVMI aan

ZIVVER is eerste leverancier die voldoet aan norm voor veilige zorgcommunicatie: NTA 7516
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden

Logo Yellow Communications
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Banking Circle
Logo Waterland Private Equity Investments
Logo PA Consulting