www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl
Datum: (2 jaar en 94 dagen geleden)
PR: Yellow Communications

Dell Boomi: een nieuwe visie op iPaaS

Mogelijk gemaakt door 20 TB aan data en een unieke gebruikerservaring

Amsterdam, 6 november 2018Dell Boomi™ (Boomi), maakt vandaag op Boomi World zijn nieuwe visie bekend op iPaaS (Integration Platform as a Service). In de komende maanden wordt deze visie doorgevoerd in het productaanbod en algehele strategie van het bedrijf. Daarmee wil Boomi de beste bedrijfsresultaten blijven realiseren voor klanten en partners.

iPaaS is een cruciale technologie voor de transformatie van bedrijven die meer moet doen dan alleen applicaties integreren. Bij bedrijven, partners en klanten moet iPaaS applicaties, mensen en dingen met elkaar verbinden. Die connectiviteit moet worden gerealiseerd op een onmerkbare, efficiënte manier die bijdraagt aan een hoge productiviteit en snellere resultaten. Boomi is momenteel de enige leverancier van een samengevoegd iPaaS-platform dat het volgende omvat:
  • Integrate: voor het verbinden van applicaties en data in de volledige hybride bedrijfsomgeving.
  • Hub: voor het synchroniseren en verrijken van data, zodat een Single Source of Truth ontstaat voor de hele organisatie.
  • Exchange: voor het beheren van uw netwerk van handelspartners met behulp van traditionele data-uitwisseling en moderne webserviceprotocollen.
  • Mediate: voor het ontwerpen, beveiligen en schalen van API's gedurende hun gehele levenscyclus.
  • Flow: voor het bouwen van customer journey's en de automatisering van zowel eenvoudige als complexe workflows.
Boomi's nieuwe visie op iPaaS bestaat uit:
  • Ongeëvenaarde gebruikerservaring: Boomi weet dat iPaaS wordt gebruikt door mensen met uiteenlopende technische kennis voor allerlei projecten, van eenvoudig tot ingewikkeld. De nieuwe gebruikerservaring zorgt ervoor dat iedereen het product op zijn eigen niveau kan gebruiken en biedt begeleiding die is aangepast op het project of de use case waaraan op dat moment wordt gewerkt. Daardoor kunnen gebruikers zich volledig richten op de vraagstukken die ze moeten oplossen en elk project eenvoudig voltooien. Voor elk soort project, van HR tot financiën en verkoop, zijn uitgebreide begeleiding en suggesties beschikbaar.
  • Informatie uit de community: In 2008 was Boomi de eerste die gebruikmaakte van kunstmatige intelligentie voor het vereenvoudigen en managen van integratieprocessen met Boomi Suggest, Boomi Resolve en Boomi Assure. De nieuwe visie bouwt hierop voort en voorziet de gebruiker bij elke stap van nuttige informatie, waardoor projecten snel en efficiënt kunnen worden afgerond. Boomi beschikt over zo'n 20 TB aan anonieme metagegevens die als informatiebron zijn geïntegreerd in elk onderdeel van het platform, waardoor gebruikers nog productiever kunnen werken. Op basis van feedback en inzichten uit de community krijgen gebruikers suggesties voor de optimale configuratie van Boomi met het oog op hun specifieke behoeften.
  • Eenvoudig samenwerken: Teamwork is essentieel. Daarom draait de nieuwe gebruikerservaring van Boomi helemaal om het ondersteunen van de samenwerking van teams en individuen in real time, inclusief de bijbehorende hulpmiddelen voor beheer en het volgen van voortgang.
  • Blockchain-integratie: Het samengevoegde platform van Boomi biedt ondersteuning voor de toonaangevende blockchain-platformen Ethereum en Hyperledger Fabric, zodat klanten snel en eenvoudig blockchain smart contracts kunnen opnemen in hun bedrijfsprocessen. Blockchain maakt momenteel een enorme ontwikkeling door en Boomi draagt actief bij aan het definiëren van standaarden. Ook neemt het bedrijf deel aan verschillende consortiums om mede te kunnen bepalen wat de vereisten gaan zijn voor klanten die blockchain willen gebruiken.
"iPaaS gaat niet alleen meer om integratie, maar om alom aanwezige connectiviteit en bedrijfstransformatie. Als een bedrijf zich alleen focust op de mogelijkheid van integratie, kijkt het maar naar één stukje van de puzzel", zegt Steve Wood, Chief Product Officer bij Dell Boomi. "Boomi biedt een iPaaS-platform dat transformatie levert door zowel mensen als data te verbinden. De iPaaS van vandaag is niet de iPaaS van morgen. Boomi de toon zetten in de markt met de beste integratietechnologie voor onze klanten en partners."

"Flinders University is trots op zijn status als innovator op het gebied van modern onderwijs en heeft al vele ondernemende afgestudeerden voortgebracht", vertelt Nicole Fishers, Associate Director bij Flinders University. "In het hoger onderwijs is het gebruik van vernieuwende technologie zeer belangrijk. Dankzij Boomi kunnen wij alle onderdelen van onze organisatie met elkaar verbinden en bieden we onze 25.000 studenten ongeëvenaarde mogelijkheden voor het ontsluiten van informatie.”

Over Dell Boomi
Dell Boomi (Boomi), een onafhankelijk bedrijfsonderdeel van Dell, is de toonaangevende aanbieder van cloud integratie- en workflow automatiseringssoftware voor 'The Connected Business'. Boomi ondersteunt meer dan 7.000 organisaties sneller en slimmer te opereren, door data en applicaties te verbinden en zo de flexibiliteit en slagkracht van de organisatie te vergroten. Meer informatie op www.boomi.com.

© 2018 Boomi Inc. Dell and Dell Boomi are trademarks of Dell Inc. or its subsidiaries. Other names or marks may be the trademarks of their respective owners.

Voor meer persinformatie:

Yellow Communications
Lisa Elzinga
E-mail: dell_boomi@yellow-communications.com
Laatste van Dell Boomi
Boomi bespaart 120 uur administratie bij Contraload

Boomi Blueprint framework voor datamanagement levert bewezen snellere ROI dankzij best practices

Bedrijven willen wel innoveren, maar schakelen niet snel genoeg
Verstreken tijd: 2 jaar en 94 dagen

Logo Yellow Communications
Dell Boomi contact

Logo Dell Boomi

Dell Boomi sociaal

Dell Boomi tweets

Logo SKEPP B.V.
Logo Giarte
Logo Pegamento
Logo BitcoinKoers.com
Logo Make Media Great Again (MMGA)
Logo Heliview Conferences & Training
Logo Data Matters BV
Logo Claim24
Logo Inserve
Logo Distology Nederland B.V.
Logo ID Control
Logo Korton Group
Logo QuandaGo
Logo Relined Fiber Network
Logo Avinty (GGZ)
Logo PayIBAN BV
Logo PlanMen
Logo Guardian360 bv
Logo Boys with Brains
Logo Broad Horizon
Logo Unexus B.V.
Logo Boys with Brains
Logo PayIBAN BV
Logo iQibt B.V.
Logo Orange Cyberdefense Netherlands B.V.
Logo PlanMen
Logo Thinkwise
Logo Ivanti
Logo Sitecore