Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2477 volgers blijven op de hoogte!
PR: Whizpr

VMware en AWS versnellen wereldwijde uitrol van VMware Cloud on AWS

• VMware Cloud on AWS voegt meerdere nieuwe datacenters toe in Europa en de VS
  • Uitgebreide mogelijkheden voor disaster recovery, cloudmigratie, cloud-gebaseerde virtuele desktops en in-product support
Barcelona - VMware, Inc. (NYSE: VMW) kondigt op VMworld 2018 Europe de verdere beschikbaarheid aan van VMware Cloud on AWS in Europa en de Verenigde Staten, met de toevoeging van nieuwe regio's in AWS EU (Ierland) ), AWS West (Noord-Californië) en AWS East (Ohio) in Q4 2018. VMware kondigt ook nieuwe mogelijkheden aan voor deze hybride cloud-service, waarmee klanten hun applicaties en virtuele desktops beter kunnen beschermen en beveiligen.

VMware Cloud on AWS brengt VMware's Software Defined Datacenter naar de AWS-cloud. Deze hybride cloud-service, gebaseerd op VMware Cloud Foundation, biedt een consistente infrastructuur en consistente operations van het datacenter tot de cloud, waardoor klanten naadloos kunnen migreren naar de cloud, op aanvraag kunnen opschalen en next-gen applicatiestrategieën kunnen toepassen. De omgeving is gezamenlijk ontwikkeld door VMware en AWS, en applicaties profiteren hierbinnen van robuuste disaster recovery en geoptimaliseerde toegang tot AWS-services. IT-teams krijgen dezelfde architectuur- en operationele ervaring on-premises als in de cloud, en kunnen nu direct waarde halen uit het gebruik van de AWS en VMware hybride cloud. VMware Cloud on AWS wordt geleverd, verkocht en ondersteund door VMware en zijn partners.

Bescherming van de bedrijfsactiviteiten met snelle, grootschalige Disaster Recovery-as-a-Service
Verbeteringen aan de Disaster recovery-as-a-service (DRaaS) voor VMware Cloud on AWS bieden robuuste bescherming voor grootschalige en storage-intensieve workloads, en verlagen de kosten en complexiteit die voorheen nodig waren om de bedrijfscontinuïteit van bedrijfskritische applicaties te waarborgen.

Met VMware Site Recovery profiteren klanten van geautomatiseerde orchestration-, failover- en failback-mogelijkheden, waardoor de kosten voor secundaire DR-sites worden verlaagd, de time-to-protection wordt verkort, de flexibiliteit van bedrijven wordt vergroot en DR wordt vereenvoudigd. Klanten kunnen omgevingen in datacenters en VMware Cloud on AWS beschermen, evenals tussen meerdere VMware Cloud on AWS-omgevingen in afzonderlijke Availability Zones (AZ) en regio's. Met de nieuwste versie is VMware Site Recovery tevens verdubbeld in schaal naar 1.000 VM's per SDDC. Hierdoor worden de totale kosten en operationele overhead voor het beschermen van grootschalige omgevingen verlaagd.

Om de operationele kosten te minimaliseren, betalen klanten alleen voor wat ze gebruiken, wanneer ze het nodig hebben, met gedetailleerde cloud-pricing op aanvraag. Elastic DRS stelt klanten in staat hun resource-management te optimaliseren door SDDC-clusterscaling te automatiseren, nadat failover gebeurt op basis van gebruikersvereisten. Elastic vSAN met Amazon Elastic Block Store (EBS) helpt klanten de kosten van de bescherming van storage-intensieve workloads verder te verlagen.

VMware heeft samengewerkt met Dell EMC om Dell EMC VxRail te combineren met VMware Site Recovery voor uitgebreide push-button fail-over naar VMware Cloud on AWS. Op deze manier kunnen klanten snel van VxRail naar de cloud, on demand, instellen, testen en fail-overen, terwijl ze profiteren van de operationele consistentie van VMware vSAN hyper-converged infrastructuur die zowel VxRail als VMware Cloud on AWSaanstuurt.

De hybride cloud-bestemming voor virtuele desktops en applicaties
VMware Horizon 7 voor VMware Cloud on AWS levert een naadloos geïntegreerde hybride cloud voor virtuele desktops en applicaties. Het combineert de zakelijke mogelijkheden van VMware Cloud on AWS, met de mogelijkheden van VMware Horizon, voor een eenvoudige, veilige en schaalbare oplossing. VMware Cloud on AWS ondersteunt nu Horizon 7 Instant Clones voor just-in-time provisioning van virtuele desktops. De spin-up van virtuele desktops kost gemiddeld nog maar 1-2 seconden per desktop, en Instant Clones verminderen de opslagcapaciteit met maximaal 80 procent. Rolling desktop-patching wanneer gebruikers zich afmelden, vereenvoudigt het onderhoud. VMware kondigt ook de integratie aan van Horizon 7 met de Horizon Cloud Service. Deze integratie biedt uniform inzicht, health-monitoring en helpdeskservices voor Horizon 7-implementaties bij zowel VMware Cloud on AWS- als on-premises infrastructuur.

Ondersteuning van grootschalige, veilige cloud-migraties en portabiliteit van applicaties wereldwijd
Met de continue uitbreiding van VMware Cloud on AWS naar extra AWS-regio's en met de nieuwe migratie- en portabiliteitsmogelijkheden, kunnen klanten sneller en betrouwbaarder applicaties migreren en datacenters uitbreiden naar de cloud. Voorheen veroorzaakte een live migratie van grote volumes VM's datasynchronisatie-overhead, wat de betrouwbaarheid van de migratie in gevaar bracht. Nu is VMware Cloud Motion met vSphere Replication, een mogelijkheid in VMware HCX, beschikbaar en dit biedt voorspelbare, live migratie van duizenden virtuele machines zonder downtime. Klanten kunnen ook live afzonderlijke applicaties migreren binnen en tussen SDDC's en Availability Zones met behulp van VMware vMotion.

Bovendien hebben klanten met de integratie van VMware NSX, een belangrijke component van VMware Cloud on AWS, en AWS Direct Connect, een krachtig en intrinsiek veilig Virtual Cloud Network om de migratie van workloads naar de cloud te versnellen. Networking en security zijn essentieel voor succesvolle datacenter-uitbreiding en cloud-migratie. De NSX en AWS Direct Connect-integratie versnelt migratie naar de cloud en maakt multi-tier hybride applicaties mogelijk. Verder bieden de NSX-microsegmentatiemogelijkheden ook applicatiegerichte beveiliging met policies die de workloads volgen, waar ze zich ook binnen de SDDC-omgeving bevinden.

Nieuwe in-product ondersteuning voor VMware Cloud on AWS
Klanten gebruiken VMware Cloud on AWS voor bedrijfskritische operations. Dit betekent dat hoogwaardige technische ondersteuning essentieel is voor de operationele efficiëntie, risicovermindering en bedrijfscontinuïteit. VMware's nieuwe in-product support biedt klanten een unieke en moeiteloze support-ervaring die tegemoet komt aan de dynamische behoeften van hun digitale business. VMware In-Product Support biedt toegang tot support-kanalen en -bronnen, waaronder chat met ondersteuning, beheer van support-verzoeken, community support en intelligent search, rechtstreeks vanuit de VMware-omgeving.

EMEA-klanten kiezen voor VMware Cloud on AWS
Playtika is een pionier in de gaming-industrie en was een van de eerste bedrijven die gratis social games op sociale netwerken en kort daarna op mobiele platforms bood. Tegenwoordig ondersteunt het bedrijf meer dan 22 miljoen actieve gebruikers. VMware Cloud on AWS biedt Playtika een consistente hybride cloud-omgeving ter ondersteuning van hun continue wereldwijde expansie.

--------------

Over VMware
VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit, en helpt organisaties hun digitale transformatie te versnellen. VMware stelt klanten in staat een software-defined aanpak toe te passen op business en IT met zijn cross-cloud architecture en oplossingen voor het datacenter, mobility en security. VMware behaalde in 2016 een jaaromzet van 7,09 miljard dollar en heeft wereldwijd meer dan 500.000 klanten en 75.000 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Palo Alto, Californië.

VMware
Ron Grevink
Telefoon: 030 284 95 00
E-mail: rgrevink@vmware.com

Whizpr
Paul Maris / Milan Vaassen
E-mail: vmware@whizpr.nl
Eerder van VMware Nederland
5 nov 2019 VMware kondigt innovaties aan tijdens VMworld 2019 Europe

4 dec 2018 VMware biedt ‘As-A-Service-model’ voor lokale datacenters met nieuwe oplossingen voor AWS Outposts

6 nov 2018 VMware en AWS versnellen wereldwijde uitrol van VMware Cloud on AWS
Selligent en Cisco bundelen krachten voor een datagestuurde omnichannelklantervaring

Valid benoemd tot Veeam Accredited Services Provider (VASP)

Pepperminds kiest Pink Elephant als ICT-partner

Uitwisseling tussen patiënt en zorgverlener vergemakkelijkt door Zorgplatform en BeterDichtbij

Europees Bureau voor Visserijcontrole gunt contract aan Unisys voor IT-diensten en ondersteuning om visbestanden in stand te helpen houden

Een op de drie Nederlandse werknemers niet op de hoogte van AVG-beleid

Eerste Media Hack Day geslaagd voor alle partijen

Healthcare startup Kermit ontwikkelt analyseplatform met Mendix

Dutch Analytics haalt investering van 2 miljoen euro op bij Global Founders Capital en BAM

Cybersecurity in 2020: vier voorspellingen

Onderzoek Ericsson: De 10 consumententrends voor 2030 – ‘Het internet van zintuigen’

Hoe meet je de werkelijke economische impact van cyberaanvallen?
Hipex wint zilveren FD Gazellen Award 2019

Cegeka neemt Dynamics 365-activiteiten over van CTB

Schneider Electric bevestigt duurzaamheidsambities tijdens COP25

Uniserver stelt Deirdre van der Burg aan als strategisch marketing manager

Frontline past zowel koers als naam aan en wordt Frontline Solutions

Sterke internationale groei Barracuda in de MSP-markt

Versleutelen van WAN-verbinding gebeurt te vaak niet volgens IT-beslissers

Bechtle en Ictivity tillen dienstverlening naar hoger niveau

Nuance versnelt toepassing van spraakherkenning in de gezondheidszorg met Dragon Medical One

2020 cybersecurity voorspellingen

Supply chain reorganisatie verbetert klantenservice en flexibiliteit Panasonic Toughbook

Western Digital's nieuwe WD Blue SSD met NVMe-protocol tot 4x sneller dan SATA SSD

FintechOS haalt € 12,7 miljoen op in Serie A voor wereldwijde expansie

AFAS Foundation en Missing Chapter Foundation ontwikkelen lesprogramma om kinderarmoede in Nederland bespreekbaar te maken

Cyberveiligvoor de financiëlesector in 2020

Logo Google
Logo ICT-Partners
Logo NEG-ITSolutions
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo Levelfour
Logo Botz4U
Logo SecureLink Nederland B.V.
Logo True B.V.
Logo Curvature
Logo HPS Connectivity Solutions
Logo Dataplace
Logo Global Knowledge
Logo Global Knowledge
Logo Valid
Logo Cegeka
Logo Schneider Electric
Logo Uniserver
Logo Barracuda Networks
Logo Telindus
Logo Ictivity
Logo Nuance
Logo Palo Alto Networks
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo SecureMe2
Logo Schneider Electric
Logo Fellowes Benelux
Logo I.R.I.S.
Logo Klarna

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

Contentbureauwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl