www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nl
PR: Whizpr

VMware Cloud-innovaties versnellen de groei en transformatie van Cloud Providers in Europa

• Lijst van VMware Cloud Verified partners groeit naar 27 wereldwijd, waarmee het bereik van beschikbare diensten voor klanten groeit
  • VMware kondigt vandaag nieuwe VMware Validated Designs aan voor cloud providers en nieuwe Cloud Provider Platform-oplossingen
BARCELONA - Vandaag heeft VMware op VMworld Europe 2018 benadrukt hoe het VMware Cloud Provider Program in heel Europaaan populariteit wint en het aantal VMware Cloud Verified partners wereldwijd blijft groeien. Met als doel de klant een zo hoog mogelijke flexibiliteit te bieden in de ondersteuning van hun zakelijke en applicatiebehoeften, voorziet VMware Europese partners zoals OVH, Telefonica en Tieto van de nodige tools om nieuwe en gedifferentieerde diensten te leveren, alle gebaseerd op de krachtigste en breedst uitgerolde cloudinfrastructuur ter wereld. De aankondigingen rond het VMware Cloud Provider Program waren met name:
  • Continue groei van het aantal VMware Cloud Verified partners. Op het moment zijn er t 27 partners wereldwijd en meer dan een dozijn in Europa die zich VMware Cloud Verified mogen noemen. Ter vergelijk; vorig jaar waren er slecht vijf. VMware Cloud Verified partners hebben een volledig uitgerolde VMware Cloud-infrastructuur, waarmee klanten over genoeg kracht en schaal beschikken om hun applicatiebehoeften te ondersteunen.
  • Nieuwe VMware Validated Designs (VVDs) voor Cloud Providers komen vandaag beschikbaar. Hiermee kunnen partners VMware cloudinfrastructuur uitrollen en beheren voor zeer uiteenlopende gebruikstoepassingen en een snel en bewezen route verschaffen richting VMware Cloud Verified status.
  • Eerder aangekondigde oplossingen voor het Cloud Provider Platform zijn nu algemeen beschikbaar, waaronder VMware Cloud Provider Pod, VMware vCloud Director 9.5, VMware vCloud Availability for Cloud-to-Cloud DR, en VMware vCloud Usage Insight Service.
Met het VMware Cloud Provider Platform helpt VMware partners om een modern, op VMware gebaseerd software-defined datacenter te bouwen op maat gebouwd voor de partners. Hiermee kunnen ze hun aanbod van multi-cloud managed services uitbreiden, door integratie van bijkomende VMware cloud aanbiedingen. Met de nieuwe VMware Cloud Provider Pod kunnen partners in met slechts enkele klikken een op VMware gebaseerd software-defined, multi-tenant datacenter bouwen en in korte tijd de VMware Cloud Verified status bereiken. Met de VMware Cloud Provider Hub kunnen partners hun aanbod van multi-cloud managed services uitbreiden met onder meer VMware Cloud op AWS en andere VMware multi-cloud operationele diensten. Zo kunnen partners hun belangrijkste bedrijfsdoelstellingen realiseren: de operationele efficiëntie via automatisering verbeteren, snel nieuwe diensten op de markt brengen, en doelgerichter concurreren.

“Het VMware Cloud Provider programma blijft sterk groeien in Europa. Meer dan de helft van de VMware Cloud Verified partners komt uit deze regio. VMware Cloud Verified partners zijn een groep strategische partners met een volledig VMware software-defineddata center as a service’ aanbod, en met diensten met toegevoegde waarde en ondersteuning,” zegt Kenneth del Rio van Heese, Business Partner Manager Benelux,. “Als antwoord op de gestage groei van Europese bedrijven, binnen de regio en zelfs wereldwijd, bieden VMware Cloud Provider Program partners zoals OVH, Rackspace, Telefónica en Tieto aan hun klanten moderne, op VMware gebaseerde cloudoplossingen met consistente infrastructuur en werkwijzen, en een ruim aanbod van managed multi-cloud infrastructuur en operationele diensten.”

“Het ‘Voice of the Service Provider’-onderzoek van 451 Research toont aan dat bijna 100% van de serviceproviders in EMEA lid zijn van partnerprogramma’s van softwareleveranciers, voornamelijk op zoek naar opleidingen en sales support”, zegt Al Sadowski, Research Vice President bij 451 Research. “Partnerprogramma’s zoals het VMware Cloud Provider Program, die focussen op klantensucces, blijken essentiële criteria bij het selectieproces wanneer serviceproviders een leverancier moeten kiezen.”

Cloud providers maken het verschil met op VMware gebaseerde clouddiensten
Het VMware Cloud Provider Program biedt klanten de flexibiliteit om hun ideale cloud provider te kiezen op basis van hun eigen zakelijke en IT-behoeften. Klanten kunnen kiezen uit een breed aanbod van dienstenleveranciers, elk met hun eigen unieke diensten en expertise, en kunnen toch steeds rekenen op de veilige en betrouwbare VMware Cloud infrastructuur. Zo kunnen klanten de leverancier kiezen die het beste past bij hun behoeften zonder zich zorgen te hoeven maken over de veiligheid en betrouwbaarheid van hun cloudomgeving. Het VMware Cloud Provider Program is een fundamentele bouwsteen van de VMware Cloud strategie, met meer dan 4.200 partners in ruim 120 landen die diensten leveren op basis van de VMware cloudinfrastructuur. OVH, Rackspace, Telefónica en Tieto zijn slechts enkele van de partners wereldwijd die de meerwaarde van VMware’s consistente cloudinfrastructuur en -beheer benutten en een aanbod van multi-cloud diensten uitbouwen om hun klanten te helpen groeien en bloeien.

Bezoek de online perskit met informatie over alle nieuwsaankondigingen tijdens VMworld 2018 Europe.

VMware, VMworld, VMware Cloud, VMware Cloud Provider, VMware Validated Design, Cloud Provider Pod, vCloud, vCloud Director, vCloud Availability, vCloud Availability for Cloud-to-Cloud DR, vCloud Usage Insight, Cloud Provider Hub, Cloud Foundation, Hybrid Cloud Extension, and vSAN, are registered trademarks or trademarks of VMware, Inc. in the United States and other jurisdictions. The use of the word "partner" or "partnership" does not imply a legal partnership relationship between VMware and any other company. This article may contain hyperlinks to non-VMware websites that are created and maintained by third parties who are solely responsible for the content on such websites.

---------------

Over VMware
VMware is wereldwijd leider in cloud-infrastructuur en zakelijke mobiliteit, en helpt organisaties hun digitale transformatie te versnellen. VMware stelt klanten in staat een software-defined aanpak toe te passen op business en IT met zijn cross-cloud architecture en oplossingen voor het datacenter, mobility en security. VMware behaalde in 2016 een jaaromzet van 7,09 miljard dollar en heeft wereldwijd meer dan 500.000 klanten en 75.000 partners. Het hoofdkantoor is gevestigd in Palo Alto, Californië.

VMware
Ron Grevink
Telefoon: 030 284 95 00
E-mail: rgrevink@vmware.com

Whizpr
Paul Maris / Milan Vaassen
E-mail: vmware@whizpr.nl
   Er zijn geen reacties, login om te reageren
Laatste van VMware Nederland
VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

VMware kondigt voornemen aan voor overname Octarine en presenteert de oprichting van de Next-Gen SOC Alliance

Onderzoek VMware: De kracht van het netwerk wordt onderschat door IT- en security-teams
Zoom verwelkomt Velchamy Sankarlingam als President of Product and Engineering

Red Hat brengt Java naar Kubernetes met Quarkus: een volledig ondersteunde runtime voor cloud-native development

Aruba breidt Instant On-portfolio uit ter ondersteuning continuïteit kleine organisaties

Lubbers De Jong versterkt managementteam met Gijs Toxopeus en Isrid van Geuns

Leiders in voertuigtelematica Geotab en Webfleet Solutions introduceren een gezamenlijk ontwikkeld Commercial Mobility Recovery Dashboard

Schoevers ziet vraag naar Virtual Assistants flink stijgen

Yellowtail en IFS breiden partnership uit om EOI-mogelijkheden voor klanten sterk te vergroten

Drie kwart van de Nederlanders twijfelt aan betrouwbaarheid online informatie over financiële producten

Milšped Group kiest Shippeo om klanten tegemoet te komen in vraag naar real-time transport visibility

Iemand thuis bij pakketbezorging? Nóg belangrijker tijdens de coronacrisis

ConnectWise IT Nation Explore gaat virtueel

SentinelOne breidt opnieuw uit

Trend Micro onderzoek constateert gebrek aan vertrouwen binnen de cybercriminele onderwereld
Talking Bikes: Siemens Mobility maakt fietsers digitaal zichtbaar

Nieuwe softwareomgeving voor financiële dienstverlener SKG

Johnny Pronk aangesteld als key accountmanager bij Renewd

Pure biedt flexibiliteit en keuzevrijheid aan klanten die een weg moeten vinden in de uitdagende omgeving van vandaag

Greenhouse verdubbelt capaciteit datacenter Naaldwijk en benoemt Chief Commercial Officer

Uptime datacenter BIT cruciaal voor kwaliteit van diensten Missing Piece

Sharp introduceert stijlvol zwart PV-zonnepaneel met half-cut-cellen

commercetools erkend om B2B-commerce

Toshiba Tec Retail gaat verder onder de naam Toshiba Global Commerce Solutions (Benelux)

Razer Gigantus V2 – go big or go home

F5 maakt Tom Fountain topman voor wereldwijde services en strategie

Nakko becomes Notificare partner

Scale-up Gymeyes lanceert bestelkiosk voor horeca

Vanaf 1 juni reserveren bij cafés en terrassen met nieuwe app

Cybereason sluit samenwerking met Pinewood om slagkracht in Nederland te vergroten

GitLab breidt functionaliteiten van DevSecOps-platform uit met release 13.0

VMware introduceert tweede generatie van VMware Cloud on Dell EMC

CM.com takes Conversational Commerce to the next level through the acquisition of leading Conversational AI provider CX Company

Verdwijnen DWDD doet literatuurwereld veel pijn
VMware Nederla.. contact

Logo VMware Nederland

www.vmware.com/nl.html
VMware Nederla.. sociaal

VMware Nederla.. tweets

Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo Sharp Electronics Nederland
Logo commercetools
Logo Toshiba