www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nl
PR: En Serio

Wijzigingen in de directie van Fox-IT vanwege nieuwe inrichting bedrijfsstructuur

Delft, 5 november 2018Fox-IT heeft zijn bedrijfsstructuur opnieuw ingericht met drie divisies. In het verlengde daarvan zijn drie directeuren aangesteld. Christian Prickaerts is benoemd tot directeur Managed Services, Jurgen Delfos tot directeur Crypto en Joost Reijne tot directeur Professional Services. Samen met managing director Erik Ploegmakers en COO Jeremy Butcher vormen zij de directie.

“We groeien erg hard en dit is het moment om onze organisatie beter op deze groei aan te sluiten. Met de divisies Managed Services, Professional Services en Crypto stroomlijnen we onze dienstverlening, zodat we onze klanten nog beter van dienst kunnen zijn. We zijn hierdoor in staat om samen met NCC Group onze internationale groei en ambities te verwezenlijken.” zegt Erik Ploegmakers, managing director van Fox-IT. “Christian, Joost en Jurgen brengen ieder hun eigen specifieke expertise en ervaring in, waardoor we beter en sneller op deze groei kunnen inspelen.”

Christian Prickaerts (43) is benoemd tot directeur Managed Services. Hij is verantwoordelijk voor het verder uitbouwen van Managed Detection & Response (MDR) en online fraude management voor banken (DetACT™).’’Steeds meer organisaties geven aan dat zij niet in staat zijn om zichzelf adequaat te wapenen tegen digitale dreigingen en zien Fox-IT als de ideale partij om hen te helpen. We richten ons daarbij op het voorkomen, detecteren en reageren op incidenten. Onze MDR-diensten hebben wij nu gecombineerd, zodat we in staat zijn organisaties beter te kunnen ondersteunen (samen met NCC).”

Christian is in 2004 bij Fox-IT gestart in de rol van security-expert en heeft daarna de overstap gemaakt naar het forensics team, waar hij zelf onderzoek heeft gedaan. Vanaf 2010 heeft hij het forensics team aangestuurd. Begin 2015 werd hij manager van het Managed Security Services team. Christian is voor hij bij Fox-IT kwam 7 jaar werkzaam geweest als IT engineer aan de Universiteit van Maastricht.

Jurgen Delfos (51) is benoemd tot directeur Crypto. “Na het succesvol afronden van de verkoop van mijn vorige werkgever aan een strategische partner, zocht ik een managementpositie bij een IT-bedrijf met maatschappelijke relevantie. Dat bedrijf heb ik gevonden: Fox-IT heeft als doel het tot stand brengen van een veiligere wereld. Als directeur wil ik aan dit doel bijdragen door de bedrijfsvoering van de Crypto-divisie te verbeteren, meer ruimte te bieden voor research op het gebied van cryptografie en onze positie als een extreem betrouwbare partner van de overheid verder te versterken.”

Voor zijn komst naar Fox-IT was Jurgen CTO bij Carerix. Daarvoor heeft hij diverse senior managementrollen vervuld bij Exact, Centric en SIMgroep. Jurgen heeft bedrijfseconomie gestudeerd aan de Erasmus universiteit.

Joost Reijne (36) is benoemd tot directeur Professional Services. “Fox-IT is uitgegroeid tot een organisatie die tot op het hoogste niveau training en advies geeft. Onze adviespraktijk is verdubbeld in omvang en we zien dat deze groei doorzet. Ik ga ervoor zorgen dat wij steeds vaker programma’s opstarten waarmee wij klanten structureel weerbaarder maken tegen digitale dreigingen.’’

Voor zijn komst naar Fox-IT was Joost Senior manager Cyber consulting bij PwC, waar hij sinds 2004 werkzaam was. Hij heeft daar geadviseerd op het gebied van cybersecurity, risk management en identity & access management. Joost heeft bedrijfsinformatietechnologie (BIT) gestudeerd aan de Universiteit Twente.

Over Fox-IT
Fox-IT voorkomt, onderzoekt en beperkt de meest serieuze dreigingen door cyberaanvallen, datalekken of fraude met innovatieve oplossingen voor overheid, defensie, politie, vitale infrastructuur, banken en grote bedrijven wereldwijd. In zijn aanpak combineert het bedrijf slimme ideeën met technologie om hiermee innovatieve oplossingen te bieden die zorgen voor een veilige maatschappij. Fox-IT ontwikkelt producten en maatwerkoplossingen om de beveiliging van gevoelige overheidssystemen te garanderen, industriële netwerken te beschermen, online bankiersystemen te verdedigen en strikt vertrouwelijke data te beveiligen. Kijk voor meer informatie op https://www.fox-it.com/nl/ of op de Fox-IT newsrooom: https://www.fox-it.com/nl/over-fox-it/corporate-nieuws/.
Laatste van Fox-IT
Nationaal Bureau voor Verbindingsbeveiliging, onderdeel van de AIVD bestempelt beveiligingswaarde Fox Crypto DataDiode als ‘ZEER GEHEIM’

Fox-IT en ZyLAB bundelen krachten voor efficiëntere digitale bewijsvoering

Managed Detection & Response dienst van Fox-IT ontvangt PCI-DSS accreditatie
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Fox-IT contact

Logo Fox-IT

fox@fox-it.com
  www.fox-it.com/nl
Fox-IT sociaal

Fox-IT tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage