www.marcommit.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.nlwww.lubbersdejong.nl
2471 volgers blijven op de hoogte!
PR: Lubbers De Jong

Arrow Electronics breidt data- en kunstmatige intelligentieportfolio uit met ProphetStor

Houten, 1 november 2018 – Wereldwijde technologieleverancier Arrow Electronics en de intelligente dataplatformleverancier ProphetStor Data Services zijn een distributieovereenkomst aangegaan. Daarmee worden de data intelligence oplossingen van ProphetStor beschikbaar voor de kanaalklanten van Arrow in de EMEA regio.

ProphetStor heeft zijn hoofdkantoor in Milpitas, Californië en voorziet ondernemingen en cloud service providers van datadiensten die geschikt zijn voor kunstmatige intelligentie. Belangrijke IT-leveranciers die door Arrow worden gedistribueerd gebruiken ProphetStor voor hun dataprotectie. De overeenkomst met ProphetStor is illustrerend voor de inspanningen van Arrow om het kanaal te voorzien van de meest geavanceerde oplossingen.

Een van de diensten van ProphetStor is Federator.ai®, het AIOps-platform dat DevOps processen verbindt met kunstmatige intelligentie. Het platform stelt DevOp teams in staat gebruik te maken van technologie voor data-aggregatie, machine-learning, visualisatie en automatisering. Het vlaggenschip van ProphetStor is DiskProphet®, een gepatenteerde en intelligente oplossing voor gegevensanalyse om gegevensverlies te voorkomen. De oplossing verzamelt continu gegevens van harde en solid-state schijven om gedrag te voorspellen en normatieve acties aan te nemen.

ProphetStor is opnieuw een geweldig voorbeeld van de nieuwe spelers op het gebied van belangrijke, nieuwe technologietrends die Arrow toevoegt aan zijn portfolio,” zegt Alexis Brabant, sales vice-president van Arrow’s enterprise computing solutions divisie in EMEA. “Zowel grote leveranciers als nieuwe, disruptieve spelers richten zich steeds meer op kunstmatige intelligentie en machine-learning technologie. Bij Arrow stellen we het kanaal in staat om de uiterst belangrijke markt van DevOps datawetenschap te betreden“.

“Wij zijn verheugd om met Arrow samen te werken in de markt van datagroei en onze positie in EMEA uit te breiden door intelligentie naar het datacenter en de cloudinfrastructuur te brengen”, aldus Anne-Marie Abad, sales vice-president zuid-EMEA van ProphetStor. “Met de AI-gedreven datadiensten van ProphetStor, en het sterke partnerecosysteem van Arrow, kunnen bedrijven nu geoptimaliseerde en veerkrachtige infrastructuren bouwen die volledig worden georganiseerd om aiosp-initiatieven te ondersteunen“.

ProphetStor zal samen met Arrow zijn intelligente data-oplossingen tonen op VMworld (5-8 nov. Barcelona) op stand N14.

Over Arrow
Arrow Electronics is een wereldwijde leverancier van producten, diensten en oplossingen aan industriële en commerciële gebruikers van elektronische componenten en bedrijfscomputingoplossingen. Arrow fungeert als een supply channel partner voor meer dan 150.000 fabrikanten van apparatuur, value-added resellers, contractfabrikanten en commerciële klanten via een wereldwijd netwerk. Het bedrijf heeft meer dan 300 verkoopfaciliteiten en 45 distributiecentra en centra met toegevoegde waarde, die meer dan 80 landen bedienen.
Tags bij dit bericht