www.lubbersdejong.nlHerken zakelijke websitebezoekerswww.LVTPR.comwww.marcommit.nl
Datum: (2 jaar en 7 dagen geleden)
PR: Marcommit

Avi Networks lanceert eerste SaaS-platform voor multi-cloud load balancing en applicatiediensten

Avi’s SaaS biedt instap voor het configureren en beheren van netwerkdiensten voor applicaties, zowel on-premise als in elke cloudomgeving

Amsterdam, 30 oktober 2018Avi Networks, leverancier van multi-cloud applicatiediensten, lanceert vandaag Avi SaaS, de eerste SaaS-oplossing voor multi-cloud load balancing in de industrie. Avi SaaS biedt cloud-managed software voor het leveren van applicatiediensten in een multi-cloud omgeving, waaronder load balancing, een web application firewall (WAF), global server load balancing (GSLB) en een service mesh voor containers. De oplossing biedt een uitweg voor de beperkingen van appliance-based Application Delivery Controllers (ADC’s) die niet geschikt zijn voor de public cloud. Avi SaaS combineert de eenvoudige uitrol van cloud-provider oplossingen en grootzakelijke features zonder de gebruiker te beperken tot één omgeving. De oplossing levert consistente functies ongeacht de onderliggende infrastructuur. De oplossing versnelt time-to-value, verlaagt operationele kosten (OpEx) en stimuleert operationele vereenvoudiging.

Avi SaaS complementeert Avi’s vlaggenschip, het Avi Vantage Platform, door de Avi Controller aan te bieden als een cloud-managed dienst. De voordelen van Avi’s SaaS-model en architectuur zijn:
  • Een snelle uitrol – Avi SaaS helpt organisaties een eenvoudige start te maken met het leveren van applicatiediensten. Organisaties kunnen de time-to-market voor applicaties verkorten omdat beheerders eenvoudig inloggen op Avi’s cloud-managed SaaS-controller en vanuit hier virtuele diensten en beleid configureren voor hun applicaties.
  • Operationele vereenvoudiging – Avi SaaS vereenvoudigt het beheer en het onderhoud van applicatiediensten door te voorkomen dat men cloud of on-premise infrastructuur moet beheren. IT-operations en netwerkteams kunnen zich nu focussen op het leveren van self-service, automatisering en het verhelpen van problemen voor applicatie-eigenaren.
  • Flexibiliteit voor uitrol – Avi SaaS levert dezelfde grootzakelijke features als het Avi Vantage platform. Hiermee verkrijgen organisaties de vrijheid om Avi software uit te rollen zoals zij dat willen. Dit kan beheerd worden door ofwel de IT-afdeling of door Avi Networks.
  • Hoge kwaliteit en lage kosten – Avi SaaS laat klanten de gedistribueerde load balancers dicht bij de applicaties uitrollen terwijl het een centraal beleid hanteert en levenslang management as a service biedt. Dit uitrolmodel verlaagt operationele kosten terwijl het een hoge output garandeert.
Murali Basavaiah, VP of Engineering bij Avi Networks: “Avi SaaS is ideaal voor cloud-georienteerde organisaties, opkomende merken en wijdverspreide organisaties. Het levert alle benodigde flexibiliteit en automatisering van het Avi Vantage Platform en maakt het beschikbaar waar nodig, ongeacht waar applicaties draaien.”

Klanten kunnen met Avi SaaS de regio’s selecteren waar hun controllers gehost zijn. Zo komt Avi tegemoet aan wat er nodig is om applicaties uit te rollen en ze te beschermen. Klanten kunnen ook kiezen voor geisoleerde elementen waarmee security en compliance-beleid gewaarborgd wordt. Op 1 november 2018 organiseert Avi Networks een webinar omtrent de SaaS-oplossing. Inschrijven kan hier: https://info.avinetworks.com/webinars-avi-tech-corner-episode-3

Via deze link kan men zich inschrijven voor Avi SaaS: https://avinetworks.com/saas/

-----

Noot voor de redactie: bijgevoegde afbeelding toont een visuele weergave van Avi SaaS

Over Avi Networks
Avi Networks biedt public-cloudachtige flexibiliteit voor applicatiediensten en gaat daarbij verder dan alleen load balancing, met voorzieningen als diepe applicatieanalyse, voorspellende autoscaling en beveiliging in het datacenter of de public cloud. Het Avi Vantage Platform maakt gebruik van software-defined principes voor krachtige, elastische levering van applicaties op bare-metal servers, VM’s of containers. Het platform is gebouwd op software-defined principes, draait op commodity-x86-servers, virtuele machines, containers, en past bij de automatisering en self-service doelstellingen van de moderne ondernemingen. Meer informatie op www.avinetworks.com

Marcommit
Gosse de Reus
+31 (0)35-5822730
avinetworks@marcommit.nl
Laatste van Avi Networks
Avi Networks opent kantoor in Amsterdam en verdubbelt omzet en klantportfolio

Amazic en Avi Networks bundelen krachten voor next-generation software defined datacenter aanpak

Avi Networks stelt Mark Anderson aan als executive chairman
Cisco-rapport: privacy en veiligheidsproblemen nemen toe door remote werken

Conscia Nederland bekroond tot Extreme Networks Partner of the Year - Northern and Eastern Europe

Extreme Networks prijst Global Partner Community tijdens jaarlijkse Partner Conference

Terugkerende inkomsten IFS stijgen met 41 procent jaar-op-jaar

CyberArk Labs vindt manier om netwerken plat te leggen via slimme apparatuur als alarmen en sensoren

Pegasystems is een leider in RealTime Interaction Management volgens onafhankelijk onderzoeksbureau

Unit4 breidt FP&A-oplossing voor middelgrote organisaties uit met nieuwe prognose- en planningsmogelijkheden op basis van AI

Softwarekwaliteit vast onderdeel strategie van Rijkswaterstaat

Nederlands bedrijfsleven investeert meer in cybersecurity

VSL opent eerste kalibratie- en testfaciliteit voor vloeibaar aardgas in de wereld
Schneider Electric werkt samen met het Nederlandse Semiotic Labs om de digitale service van EcoStruxure Asset Advisor uit te breiden met conditiebewaking en voorspellend onderhoud

Cisco versnelt veilige adoptie van cloud met nieuw WAN Edge-Platform

Ivanti voegt machine learning toe aan Neurons-platform voor optimalisatie van beveiliging en software-uitgave

Extreme is eerste met bluetooth- en BLE-intrusion prevention en Wi-Fi-beveiliging binnen één draadloos intrusion prevention-systeem

NTT Ltd. introduceert Mobile Workplace Connect voor meer productiviteit en betere security voor remote workers

KOOKAÏ gebruikt GTT SD-WAN om digitale transformatie in Europa te ondersteunen

Baanbrekende ontsmettingstechnologie in pilotfase om coronabesmettingen te verminderen

Schneider Electric verbetert het beheer van hybride IT-infrastructuur met nieuwe EcoStruxure IT-innovatie

Citrix en Upwork breiden hun samenwerking uit om het Nieuwe Werken te stimuleren

Iedere zondag aan de slag met robots op de Robot Playground van RobotWise bij THERE Tech Lab in Amsterdam

Proofpoint waarschuwt voor schadelijke OneDrive- en Sharepoint-links

Dell Technologies Project APEX versnelt as-a-Service-strategie van bedrijven

The Collectables: een nieuwe manier om bijzondere auto’s te (ver)kopen
Verstreken tijd: 2 jaar en 7 dagen

Logo Marcommit
Avi Networks contact

Logo Avi Networks

Gosse de Reus
  +31 (0)35-5822730
  avinetworks@marcommit.nl
  avinetworks.com
Avi Networks sociaal

Avi Networks tweets

Logo Fullstaq B.V.
Logo inQdo
Logo PanCompany
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo UiPath
Logo Hands On, Information Management BV
Logo QuandaGo
Logo Intus Workforce Solutions BV
Logo SoftApp
Logo Sam Media
Logo Inuits
Logo Xinno
Logo DeSoftware-Vergelijker.nl
Logo ITchannelPRO | Districomm
Logo E-mergo
Logo Xperit Solutions B.V.
Logo RoSecure
Logo Young_Coders
Logo Orange Cyberdefense
Logo PlanMen
Logo Boys with Brains
Logo CloudSuite B.V.
Logo Techone B.V.
Logo Conscia Nederland B.V.
Logo Extreme Networks
Logo IFS
Logo Pegasystems
Logo Unit4