www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2487 volgers blijven op de hoogte!
PR: Edelman

BT brengt klanten directe verbinding tot Google Cloud

Klanten profiteren van verbeterde beveiliging en meer veerkracht

BT kondigt de lancering aan van een nieuwe service om organisaties te voorzien van eenvoudige, directe en snelle toegang tot het Google Cloud Platform.

BT Cloud Connect voor Google Cloud biedt klanten een directe verbinding met interfacesnelheden van 50 Mb/s tot 2Gb/s. Deze veerkrachtige, hoog presterende verbindingen geven toegang tot Google Cloud Platform-diensten met meer veiligheid, hogere beschikbaarheid en betere consistentie dan een verbinding via het open internet.

De service is momenteel beschikbaar op Google Cloud-locaties in Ashburn en Chicago in de VS, Frankfurt en Londen. Organisaties in die regio’s kunnen daardoor hun prestaties optimaliseren en aan de compliance-eisen voldoen.

De nieuwe service is een aanvulling op Google Cloud’s Partner Interconnect, een service die bedrijven overal ter wereld toegang geeft tot het Google Cloud Platform.

John Veizades, productmanager Google Cloud, zegt: “Partner Interconnect geeft klanten van Google Cloud nog meer connectiviteitskeuzes voor hybride omgevingen. Samen met BT maken we het voor klanten gemakkelijker om hun on-premise infrastructuur uit te breiden naar het Google Cloud Platform”.

Neil Sutton, vicepresident strategie en strategische allianties bij BT, zegt: “BT kan klanten nu directe, veilige en betrouwbare toegang bieden tot Google Cloud – een wereldwijd platform ontworpen om zeer grote, gegevensintensieve werklasten aan te kunnen. Het is de nieuwste ontwikkeling in onze ‘Cloud of Clouds’-aanpak, waarbij we hebben geïnvesteerd in directe links met de meest toonaangevende hyperscale cloudplatforms ter wereld. De ontwikkeling biedt klanten een uitgebreide keuze aan cloud serviceproviders en waardevolle services, zoals Check Point firewall, Connect Intelligence Riverbed en Connect Intelligence InfoVista. Deze services zorgen voor beveiliging en zichtbaarheid van end-to-end applicaties, controle, en versnelling van filialen naar waar gegevens in de cloud worden gehost.

De service bouwt voort op het wereldwijde netwerk van BT, dat zich uitstrekt over 198 landen en gebieden. Het is ontworpen, geïmplementeerd en ondersteund als onderdeel van de bestaande netwerkinfrastructuur van de klant. Dit betekent minder re-design, minder wijzigingen en meer consistentie met de bestaande netwerkpraktijk bij het aansluiten op nieuwe clouddiensten.

Het is de nieuwste ontwikkeling in BT's ‘Cloud of Clouds’-aanpak, die klanten al sinds 2015 helpt met hun digitale transformatietrajecten door ze eenvoudig en veilig te verbinden met een geavanceerd ecosysteem van clouddiensten, applicaties en gegevens.

EINDE

Voor meer informatie:

BT
Boris Kaapke, Public Relations
E-Mail: boris.kaapke@bt.com

Edelman
Sarah Darweesh, Senior Account Executive
Tel. + 31 20 5042 502
E-Mail: sarah.darweesh@edelman.com

Over BT
BT stelt zich ten doel de kracht van communicatie in te zetten voor een betere wereld. BT is één van 's werelds grootste leveranciers van communicatiediensten en -oplossingen en is actief in 180 landen. De kernactiviteiten van BT omvatten de wereldwijde levering van netwerk gebaseerde IT-diensten; lokale, nationale en internationale telecommunicatiediensten aan zijn klanten voor thuisgebruik, op kantoor en onderweg; producten en diensten op het gebied van breedband, TV en internet, alsook convergente vast/mobiele producten en diensten. BT bestaat uit vier klantgerichte divisies: Consumer, Enterprise, Global Services en Openreach.

In het boekjaar dat eindigde op 31 maart 2018, rapporteerde BT Group een omzet van 23.723miljoen Britse pond met een winst voor belasting van 2.616miljoen Britse pond.

British Telecommunications plc (BT) is een volledige dochteronderneming van BT Group plc waarin vrijwel alle bedrijfsonderdelen en activa van BT Group zijn verzameld. BT Group plc is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en New York.

Bezoek voor meer informatie http://www.btplc.com/.

Volg BT op:
Web: Our blog
Twitter: @bt_global
LinkedIn: BT for Global business
Laatste van BT
BT sluit nieuw contract met spaanse overheid en verbindt kantoren wereldwijd met elkaar

BT tilt netwerk van Schindler naar hoger niveau

BT versterkt en breidt samenwerking met NAVO uit
BT contact

Logo BT

www.globalservices.bt.com
BT sociaal

BT tweets

Logo Synobsys
Logo Trade Cover Exchange
Logo Tilaa B.V.
Logo Fundaments B.V.
Logo Shift Office Support
Logo FLS Nederland B.V.
Logo LinQhost
Logo CommITment BV
Logo ICT-Partners
Logo SoftApp-distribution
Logo Luminis Nederland B.V.
Logo Alcadis
Logo MeetingpointAdvies

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl