Herfst: alarmmaanden bij Belcentrale

Het voelt dan wel nog steeds als zomer, het is al wel om 7 uur ’s avonds donker. En wanneer de dagen korter worden, neemt het aantal inbraken ieder jaar weer toe. Dat geldt voor woonhuizen, maar helaas net zo goed voor zakelijke objecten. Misschien zelfs wel meer voor kantoren, bedrijfsgebouwen en werkplaatsen, juíst omdat er nou eenmaal langer en vaker niemand aanwezig is, zoals in de avonden en in het weekend. De omgeving is daarbij ook nog eens verlaten of dunbevolkt, denk aan veel bedrijventerreinen waar ‘s avonds en in de weekends weinig tot niets gebeurt.

Voorkómen
Wat zou het zakelijk voor u inhouden als u op een maandagochtend aankomt op kantoor en alle computers zijn verdwenen? Los van de kosten van vervanging en de rompslomp, ligt uw bedrijf waarschijnlijk gewoon een paar dagen plat. En wat te denken bij brand? De gevolgen zijn vooraf vaak niet eens te overzien. Kortom: voorkomen is altijd beter dan genezen.

Alarm-aanbieding
Belcentrale komt deze herfst met een top-aanbieding. Bij het afsluiten van een 5-jarig contract voor een alarminstallatie zijn de eerste zes maanden gratis. Het aanbieding bestaat uit een IP-gebaseerde alarmcentrale en 5 draadloze componenten van het merk Texecom. Deze aanbieding geldt tot en met het einde van dit jaar.

Uitgevoerd door Belcentrale Security
De installatie van het nieuwe alarmsysteem wordt uitgevoerd door Belcentrale Security. Enige tijd geleden ontving Belcentrale Security Systems (BSS), jongste dochter van Belcentrale, het BORG-certificaat uit handen van certificeringsinstantie KIWA; een extra bevestiging van de kwaliteit en integriteit van het bedrijf en het personeel. In sommige gevallen biedt de verzekeraar korting op de verzekeringspremie wanneer een alarminstallatie door een BORG-gecertificeerde installateur is uitgevoerd. Informeer hiernaar bij uw verzekeraar.

Inventarisatie
Voorafgaand aan de installatie wordt door een Technicus Beveiligingsinstallaties eerst een volledige inventarisatie uitgevoerd. Hierbij komt ook preventie uitgebreid aan bod. Tijdens deze afspraak komen ook alle wensen aangaande andere soorten beveiliging aan bod: camera’s, toegangscontrole en vanzelfsprekend het contract met de meldkamer, wat Belcentrale Security overigens vrijwel altijd 10% goedkoper kan aanbieden dan bij de huidige leverancier.

Voor meer informatie: https://www.belcentrale.nl/zakelijk-alarm/