www.marcommit.nlwww.LVTPR.comwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
PR: LVTPR

Dimension Data opent digital workplace Center of Excellence in NTT Global Innovation Center, Silicon Valley

Barneveld – Global technologie-integrator en managed services provider – en onderdeel van de NTT Group – Dimension Data opent een Digital Workplace Center of Excellence in het NTT Global Innovation Center in Silicon Valley.

Door de uitgebreide combinatie van spraak-, video-, end-user computing-, mobiliteits- en beveiligingstechnologieën voorziet de werkplek van de toekomst in voortdurende innovatie van nieuwe bedrijfsmodellen, processen en resultaten. Het Center of Excellence gaat geïntegreerde producten en diensten van bekende technologiebedrijven tot leven brengen. Voorbeelden zijn Apple, Cisco en VMware. Dit laat zien hoe Dimension Data met andere bedrijven samenwerkt om te zorgen voor het beste gebruik van technologie, afgestemd op de unieke behoeften van elke organisatie.

Het Center of Excellence, gevestigd in de innovatiehoofdstad van de wereld, laat geavanceerde digitale-werkplektechnologieën zien, zoals samenwerkings- en securitytools van Cisco en VMware Workspace ONE, het digitale, kennisgedreven werkplekplatform. Ook toont Dimension Data hoe Apple-apparaten te combineren zijn met de managed-servicediensten van het bedrijf, waardoor bedrijven altijd en overal een goede mobiele ervaring kunnen bieden.

Gasten kunnen het gesprek aangaan met experts die werken aan innovaties die de toekomst van werken zullen veranderen. In het centrum zijn de volgende technologieën te bekijken, gebundeld via Dimension Data Endpoint Lifecycle Management (ELM) Services, met als doel de gebruikerservaring te verbeteren en uitgebreide analytics te bieden.
  • Securityoplossingen die phishingaanvallen voorkomen, inloggegevens beschermen en frauduleuze applicaties detecteren.
  • Moderne samenwerkingsoplossingen om gedeelde content draadloos te presenteren via whiteboard, video of audio, en van aantekeningen te voorzien.
  • Intelligente, enterprise-grade, draadloze oplaadstations waardoor cloudmanagement en -analytics mogelijk worden.
  • Cloudgebaseerde analytics van ruimtegebruik en -benutting.
  • Oplossingen om de provisioning en het beheer van endpoints in een gedeelde omgeving te stroomlijnen, om eindgebruikers de beste tools te bieden.
  • Platforms voor het opzoeken van data over het gebruik van ruimte en technologie, het weergeven van vergaderschema's en werkplek-analytics.
  • Oplossingen om op een simpele en veilige manier elke app op elk apparaat te kunnen leveren en beheren door de integratie van toegangscontrole, applicatiemanagement en multiplatform endpoint-beheer.
“Nu het medewerkersbestand bij organisaties steeds verdeelder en mobieler wordt, worden we ook steeds afhankelijker van connectiviteit en samenwerking”, zegt Grant Sainsbury, Senior Vice-President Solutions van Dimension Data Amerika. “Het creëren van een veilige, agile en digitale werkomgeving is voor hedendaagse organisaties steeds belangrijker. Het Digital Workplace Center of Excellence biedt inzicht in hoe de toekomst van werken eruit zal zien nu bedrijven meerdere gepersonaliseerde werkstijlen ondersteunen.”

Technologieën die in het centrum te zien zijn, zijn onder andere: Cisco Security Connector, Cisco Webex Board, Chargifi, CoWorkr sensors, Ground Control, Teem Workspace Experience Platform en VMware Workspace ONE.

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen. Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met volledige managed services. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.
Laatste van Dimension Data
NTT en A.S.O. tekenen nieuw technologiecontract voor verder transformeren en revolutioneren van fanbeleving Tour de France

NTT brengt toonaangevende bedrijven samen voor lancering van één nieuwe wereldwijde technology-serviceprovider

Dimension Data en Cisco gaan partnership voor co-innovatie aan
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur

Logo LVTPR
Dimension Data contact

Logo Dimension Data

Dimension Data sociaal

Dimension Data tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage