www.lubbersdejong.nlContentbureauwww.marcommit.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!
PR: LVTPR

Dimension Data opent digital workplace Center of Excellence in NTT Global Innovation Center, Silicon Valley

Barneveld – Global technologie-integrator en managed services provider – en onderdeel van de NTT Group – Dimension Data opent een Digital Workplace Center of Excellence in het NTT Global Innovation Center in Silicon Valley.

Door de uitgebreide combinatie van spraak-, video-, end-user computing-, mobiliteits- en beveiligingstechnologieën voorziet de werkplek van de toekomst in voortdurende innovatie van nieuwe bedrijfsmodellen, processen en resultaten. Het Center of Excellence gaat geïntegreerde producten en diensten van bekende technologiebedrijven tot leven brengen. Voorbeelden zijn Apple, Cisco en VMware. Dit laat zien hoe Dimension Data met andere bedrijven samenwerkt om te zorgen voor het beste gebruik van technologie, afgestemd op de unieke behoeften van elke organisatie.

Het Center of Excellence, gevestigd in de innovatiehoofdstad van de wereld, laat geavanceerde digitale-werkplektechnologieën zien, zoals samenwerkings- en securitytools van Cisco en VMware Workspace ONE, het digitale, kennisgedreven werkplekplatform. Ook toont Dimension Data hoe Apple-apparaten te combineren zijn met de managed-servicediensten van het bedrijf, waardoor bedrijven altijd en overal een goede mobiele ervaring kunnen bieden.

Gasten kunnen het gesprek aangaan met experts die werken aan innovaties die de toekomst van werken zullen veranderen. In het centrum zijn de volgende technologieën te bekijken, gebundeld via Dimension Data Endpoint Lifecycle Management (ELM) Services, met als doel de gebruikerservaring te verbeteren en uitgebreide analytics te bieden.
  • Securityoplossingen die phishingaanvallen voorkomen, inloggegevens beschermen en frauduleuze applicaties detecteren.
  • Moderne samenwerkingsoplossingen om gedeelde content draadloos te presenteren via whiteboard, video of audio, en van aantekeningen te voorzien.
  • Intelligente, enterprise-grade, draadloze oplaadstations waardoor cloudmanagement en -analytics mogelijk worden.
  • Cloudgebaseerde analytics van ruimtegebruik en -benutting.
  • Oplossingen om de provisioning en het beheer van endpoints in een gedeelde omgeving te stroomlijnen, om eindgebruikers de beste tools te bieden.
  • Platforms voor het opzoeken van data over het gebruik van ruimte en technologie, het weergeven van vergaderschema's en werkplek-analytics.
  • Oplossingen om op een simpele en veilige manier elke app op elk apparaat te kunnen leveren en beheren door de integratie van toegangscontrole, applicatiemanagement en multiplatform endpoint-beheer.
“Nu het medewerkersbestand bij organisaties steeds verdeelder en mobieler wordt, worden we ook steeds afhankelijker van connectiviteit en samenwerking”, zegt Grant Sainsbury, Senior Vice-President Solutions van Dimension Data Amerika. “Het creëren van een veilige, agile en digitale werkomgeving is voor hedendaagse organisaties steeds belangrijker. Het Digital Workplace Center of Excellence biedt inzicht in hoe de toekomst van werken eruit zal zien nu bedrijven meerdere gepersonaliseerde werkstijlen ondersteunen.”

Technologieën die in het centrum te zien zijn, zijn onder andere: Cisco Security Connector, Cisco Webex Board, Chargifi, CoWorkr sensors, Ground Control, Teem Workspace Experience Platform en VMware Workspace ONE.

Over Dimension Data
Dimension Data, opgericht in 1983 en met een omzet van 8 miljard dollar, is wereldwijd marktleider in het ontwerpen, optimaliseren en managen van moderne technologieomgevingen. Hierdoor kunnen klanten data ten volle benutten in dit digitale tijdperk door deze om te zetten in informatie en daar inzichten uit te winnen. Dimension Data heeft 28.000 werknemers in 47 landen. Het bedrijf brengt de beste technologie ter wereld van marktleiders en nichepioniers samen – aangevuld met de dienstverlening die klanten nodig hebben – van consulting, technische en supportdiensten tot en met volledige managed services. Dimension Data is trots lid van de NTT Group. Ga naar www.dimensiondata.com/nl.
Eerder van Dimension Data
Persberichten van vrijdag 15 november 2019
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Softwarebedrijf Intigris benoemd tot FD Gazelle 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
Logo LVTPR

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.LVTPR.nl