www.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.EVENTIVE.nlwww.LVTPR.com

Commvault zet met Command Center een nieuwe norm voor software-interactie

Commvault Command Center maakt gebruik van artificial intelligence voor interactie, analyse en efficiëntie

Commvault, wereldwijd leverancier van zakelijke oplossingen voor back-up en herstel, archivering en gegevensbeheer in elke hybride omgeving, kondigt het Commvault Command CenterTM aan. Hiermee zet het een nieuwe norm op het gebied van software-interfaces. Command Center is de nieuwe gebruikersconsole voor alle Commvault-software. De nieuwe interface is vanaf december beschikbaar op basis van een gratis upgrade voor alle klanten.

De inzet van artificial intelligence en machine learning voor het analyseren en automatiseren van databeheerstaken vraagt om een nieuwe benadering van interactie met software voor gegevensbeheer. De focus ligt hierbij op het realiseren van zakelijke en operationele doelstellingen.

Het Commvault Command Center tilt web-based interfaces naar een hoger niveau. De combinatie van een HTML5-interface en voortdurende optimalisatie op basis van artificial intelligence en machine learning draagt bij aan een compleet nieuwe gebruikservaring. Het Command Center brengt analyse- en visualisatiemogelijkheden, op rollen gebaseerde beheer- en beveiligingsfuncties, interactieve en proactieve dashboards en orkestratie samen binnen de software voor gegevensbeheer van Commvault. Daarmee neemt de oplossing gebruikers werk uit handen, zodat ze zich kunnen richten op hun inhoudelijke taken.

Commvault Command Center past zich aan de manier waarop gebruikers met hun software voor gegevensbeheer omgaan aan, zodat ze nieuwe inzichten kunnen opdoen en meer grip krijgen op hun data. Hiertoe biedt de oplossing gestroomlijnde onboarding voor het platform, gegevensbescherming, herstelmogelijkheden en orkestratie van de beoogde resultaten. Gebruikers profiteren onder meer van bewaking en analyse van de key performance indicatoren voor het functioneren van de oplossingen van Commvault, de dataomgeving en de voortgang ten aanzien van de door de gebruikers gedefinieerde doelstellingen.

Het Commvault Command Center zet een nieuwe norm op het gebied van user experience (UX) dankzij de mogelijkheid om de beoogde resultaten voor workloads en data te definiëren en dagelijkse routinematige taken over te laten aan de artificial intelligence en functionaliteit voor machine learning. De dagelijkse analyse van taken, gebeurtenissen en logbestanden wordt daarmee verleden tijd, de nadruk komt te liggen op het beheer van uitzonderingen die in real time worden gesignaleerd. Aan de hand van berekeningen brengt de software waar nodig aanpassingen aan, om te waarborgen dat de beoogde doelstellingen worden gerealiseerd. Gebruikers worden direct attent gemaakt op problemen die om hun tussenkomst vragen. Daarmee kunnen ze hun aandacht volledig richten op belangrijke problemen rond het databeheer en het behalen van de juiste resultaten. Deze ongekende mate van ingebouwde intelligente vergroot het vertrouwen van IT-organisaties in hun vermogen om applicaties en data te herstellen door het succes van taken op het gebied van databeheer te meten en die in real time af te zetten tegen de zakelijke doelstellingen en SLA’s.

“Het is tijd dat organisaties hogere eisen gaan stellen aan het databeheer. De oplossingen van Commvault verleggen de focus naar zakelijke en operationele doelstellingen en combineren artificial intelligence en machine learning met krachtige en betrouwbare functionaliteit voor gegevensbeheer. Ze zijn inzetbaar in alle omgevingen waar data wordt opgeslagen en benut en bieden een gestroomlijnde gebruikerservaring”, zegt N. Robert Hammer, de bestuursvoorzitter en CEO van Commvault. “Nichespelers en startups geven hoog op over de eenvoud van hun oplossingen, maar deze eenvoud vertaalt zich in de meeste gevallen in beperkingen. En geen enkel bedrijf zou daarmee genoegen moeten nemen, zeker als die hun uitvoerend vermogen in de weg zitten. Het Commvault Command Center legt de lat op het gebied van software-interactie een stuk hoger en geeft blijk van de vooruitstrevende technologische visie en het innovatievermogen van Commvault.”

Commvault Command Center voorziet daarnaast in strategische dashboards voor appliances en beheer-, opslag- en herstelprocedures en een breed scala aan mogelijkheden op het gebied van autonome processen, optimalisatie van data voor hersteldoeleinden en cloud-migraties. Voor multi-tenantomgevingen zijn rolspecifieke en gepersonaliseerde weergaven beschikbaar die gebruikers helpen met de uitvoering en bewaking van hun taken. Dit omvat uitgebreide visualisaties van KPI’s, het gebruik van de omgeving en de operationele status van hun workloads. Commvault Command Center zorgt voor verdere vereenvoudiging met integrale orchestration van het herstelproces voor applicaties en data. De oplossing maakt daarnaast gebruik van ingebouwde machine learning voor proactieve kennisgevingen op basis van spraak, sms-berichten, e-mail en human-to-machine interfaces zoals Amazon Alexa.

Beschikbaarheid
Het Commvault Command Center vormt het hart van de software-interactie voor alle Commvault-oplossingen, waaronder Commvault Complete ™ Backup & Recovery, Commvault Orchestrate ™, Commvault HyperScale ™ -technologie en Commvault Activate ™. Het wordt zonder extra kosten verstrekt aan alle klanten, als gevolg van Commvault’s streven naar voortdurende innovatie en klantwaarde. Commvault Command Center wordt vanaf december aan klanten met Service Pack 14 geleverd.
Laatste van Commvault Systems International BV
Commvault Activate maakt einde aan complexe problemen rond compliance en data governance

Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

Commvault en DMP bundelen krachten in EMEA
Takebishi integreert Wibu-System licentiebeheer en beveiliging met OPC-Server communicatie middleware voor fabrieksautomatiseringtechnologie van Mitsubishi

Nextens behaalt 40 procent marktaandeel in fiscale aangifte

Twee op de drie Europese online retailers waren in de afgelopen twee jaar genoodzaakt te lenen

Centraal Invorderingsbureau (CIB) overgenomen door coeo Inkasso, onderdeel van de beleggingsportefeuille van Waterland

Partners VIVES en Infolearn gaan e-learning voor ruim 75.000 zorgkundigen verzorgen omwille van nieuwe wetgeving

Nederlandse startup introduceert 's werelds slimste mondkapje

Bluetooth buttons helpen met anderhalve meter afstand houden
Maunt lanceert glasvezel webshop

Raspberry Pi competitie 2020 succesvol afgesloten met digitale finale

Razer brengt Blade 15 Studio Edition uit voor ontwerpers

Automatische personenteller Stoplichtzuil maakt handhaving coronamaatregelen eenvoudig

Dataiku introduceert gratis online tool voor ontwikkelen AI-vaardigheden

Kunstenaars maken persoonlijke geheugensteuntjes om goede gewoontes vol te houden

Online Payment Platform geselecteerd voor nieuw Techleap.nl Rise programma voor veelbelovende Nederlandse scale-ups

Nieuwe startup Coach Circle biedt hét online platform om coaching toegankelijk en transparant te maken

Topondernemers helpen de meest veelbelovende scale-ups van Nederland met ambitieus programma Techleap.nl Rise

Webinar: “De rol van platformen in de digitalisering van retail”

Primeur: Corona veilige intercom voor gebruiker en installateur
Commvault Syst.. contact

Logo Commvault Systems International BV

www.commvault.com
Commvault Syst.. sociaal

Commvault Syst.. tweets

Logo Maunt
Logo Siemens Mobility B.V.
Logo Synobsys
Logo CRM Partners
Logo Shippeo
Logo Pure Storage