www.EVENTIVE.nlwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2476 volgers blijven op de hoogte!

Commvault zet met Command Center een nieuwe norm voor software-interactie

Commvault Command Center maakt gebruik van artificial intelligence voor interactie, analyse en efficiëntie

Commvault, wereldwijd leverancier van zakelijke oplossingen voor back-up en herstel, archivering en gegevensbeheer in elke hybride omgeving, kondigt het Commvault Command CenterTM aan. Hiermee zet het een nieuwe norm op het gebied van software-interfaces. Command Center is de nieuwe gebruikersconsole voor alle Commvault-software. De nieuwe interface is vanaf december beschikbaar op basis van een gratis upgrade voor alle klanten.

De inzet van artificial intelligence en machine learning voor het analyseren en automatiseren van databeheerstaken vraagt om een nieuwe benadering van interactie met software voor gegevensbeheer. De focus ligt hierbij op het realiseren van zakelijke en operationele doelstellingen.

Het Commvault Command Center tilt web-based interfaces naar een hoger niveau. De combinatie van een HTML5-interface en voortdurende optimalisatie op basis van artificial intelligence en machine learning draagt bij aan een compleet nieuwe gebruikservaring. Het Command Center brengt analyse- en visualisatiemogelijkheden, op rollen gebaseerde beheer- en beveiligingsfuncties, interactieve en proactieve dashboards en orkestratie samen binnen de software voor gegevensbeheer van Commvault. Daarmee neemt de oplossing gebruikers werk uit handen, zodat ze zich kunnen richten op hun inhoudelijke taken.

Commvault Command Center past zich aan de manier waarop gebruikers met hun software voor gegevensbeheer omgaan aan, zodat ze nieuwe inzichten kunnen opdoen en meer grip krijgen op hun data. Hiertoe biedt de oplossing gestroomlijnde onboarding voor het platform, gegevensbescherming, herstelmogelijkheden en orkestratie van de beoogde resultaten. Gebruikers profiteren onder meer van bewaking en analyse van de key performance indicatoren voor het functioneren van de oplossingen van Commvault, de dataomgeving en de voortgang ten aanzien van de door de gebruikers gedefinieerde doelstellingen.

Het Commvault Command Center zet een nieuwe norm op het gebied van user experience (UX) dankzij de mogelijkheid om de beoogde resultaten voor workloads en data te definiëren en dagelijkse routinematige taken over te laten aan de artificial intelligence en functionaliteit voor machine learning. De dagelijkse analyse van taken, gebeurtenissen en logbestanden wordt daarmee verleden tijd, de nadruk komt te liggen op het beheer van uitzonderingen die in real time worden gesignaleerd. Aan de hand van berekeningen brengt de software waar nodig aanpassingen aan, om te waarborgen dat de beoogde doelstellingen worden gerealiseerd. Gebruikers worden direct attent gemaakt op problemen die om hun tussenkomst vragen. Daarmee kunnen ze hun aandacht volledig richten op belangrijke problemen rond het databeheer en het behalen van de juiste resultaten. Deze ongekende mate van ingebouwde intelligente vergroot het vertrouwen van IT-organisaties in hun vermogen om applicaties en data te herstellen door het succes van taken op het gebied van databeheer te meten en die in real time af te zetten tegen de zakelijke doelstellingen en SLA’s.

“Het is tijd dat organisaties hogere eisen gaan stellen aan het databeheer. De oplossingen van Commvault verleggen de focus naar zakelijke en operationele doelstellingen en combineren artificial intelligence en machine learning met krachtige en betrouwbare functionaliteit voor gegevensbeheer. Ze zijn inzetbaar in alle omgevingen waar data wordt opgeslagen en benut en bieden een gestroomlijnde gebruikerservaring”, zegt N. Robert Hammer, de bestuursvoorzitter en CEO van Commvault. “Nichespelers en startups geven hoog op over de eenvoud van hun oplossingen, maar deze eenvoud vertaalt zich in de meeste gevallen in beperkingen. En geen enkel bedrijf zou daarmee genoegen moeten nemen, zeker als die hun uitvoerend vermogen in de weg zitten. Het Commvault Command Center legt de lat op het gebied van software-interactie een stuk hoger en geeft blijk van de vooruitstrevende technologische visie en het innovatievermogen van Commvault.”

Commvault Command Center voorziet daarnaast in strategische dashboards voor appliances en beheer-, opslag- en herstelprocedures en een breed scala aan mogelijkheden op het gebied van autonome processen, optimalisatie van data voor hersteldoeleinden en cloud-migraties. Voor multi-tenantomgevingen zijn rolspecifieke en gepersonaliseerde weergaven beschikbaar die gebruikers helpen met de uitvoering en bewaking van hun taken. Dit omvat uitgebreide visualisaties van KPI’s, het gebruik van de omgeving en de operationele status van hun workloads. Commvault Command Center zorgt voor verdere vereenvoudiging met integrale orchestration van het herstelproces voor applicaties en data. De oplossing maakt daarnaast gebruik van ingebouwde machine learning voor proactieve kennisgevingen op basis van spraak, sms-berichten, e-mail en human-to-machine interfaces zoals Amazon Alexa.

Beschikbaarheid
Het Commvault Command Center vormt het hart van de software-interactie voor alle Commvault-oplossingen, waaronder Commvault Complete ™ Backup & Recovery, Commvault Orchestrate ™, Commvault HyperScale ™ -technologie en Commvault Activate ™. Het wordt zonder extra kosten verstrekt aan alle klanten, als gevolg van Commvault’s streven naar voortdurende innovatie en klantwaarde. Commvault Command Center wordt vanaf december aan klanten met Service Pack 14 geleverd.
Eerder van Commvault Systems International BV
21 okt 2019 Commvault Activate maakt einde aan complexe problemen rond compliance en data governance

16 jul 2019 Commvault onthult eenvoudig en lucratief partnerprogramma

5 jul 2019 Commvault en DMP bundelen krachten in EMEA
Persberichten van vrijdag 15 november 2019
Knowliah erkend als representatieve aanbieder wereldwijd in Enterprise Legal Management Solutions

Paskal van Lomm wint Digital Transformers Awards 2019 met medisch platform Duxxie

Eerste Startupbootcamp Media accelerator 2019 met thema Going Beyond

Effectory is wederom FD Gazelle 2019 en wint de Award in regio West

Nieuwe Bluetooth-headsets van Poly bieden meer connectiviteitsopties en gebruiksvrijheid

Nieuwe financieringsronde versnelt groei Textmetrics

Softwarebedrijf Intigris benoemd tot FD Gazelle 2019
Secretaresses en andere supportprofessionals zijn opvallend loyaal

Zo maak je van Black Friday een positieve klantervaring

devolo Magic 1 WiFi mini: kleine adapter, krachtige WiFi

Eerste Managed DNS Security-dienst nu beschikbaar op Nederlandse markt

Eten belangrijker dan cadeaus tijdens de feestdagen

Oracle opent Gen 2 Cloud-regio in Nederland

ThousandEyes lanceert collectief inzicht in wereldwijde internetprestaties

Onderzoek ThousandEyes: opvallende verschillen in prestaties tussen AWS, GCP, Azure, Alibaba en IBM Cloud

Henk Nijland benoemd als Directeur Operations van Bizway

Ouderwets huishoudboekje nog steeds populair voor financiële administratie

Makkelijker je weg vinden in het buitenland met nieuwe vertaalfunctie in Google Maps

Siemens neemt Atlas 3D over en vergroot zijn additive manufacturing-portfolio

Fortinet breidt dynamische cloud-beveiliging uit in Azure
Logo En Serio

Za-Zo:  Alleen aanleveren

- ICT bedrijf
- ICT PR-bureau
Persberichten.com is hèt platform voor alle ICT gerelateerde persberichten.

www.EVENTIVE.nlwww.EVENTIVE.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl