Contentbureauwww.marcommit.nlwww.lubbersdejong.nlwww.marcommit.nl
2475 volgers blijven op de hoogte!

Eén mobiele APP maken in 5 minuten!

Maandag 15 oktober gaat om 00:00 het gloednieuw platform voor online een app maken, genaamd TAB C. online. TAB C. staat voor The AppBuilders Company. TAB C. is een combinatie van een showcase webshop en een app online maken platform. Naast de gemaakte apps, showcase webshop gedeelte vind je hier ook vraag en antwoord, video tutorial, services punten, fun stuff,  en andere praktische tips voor je nog te maken app. Het team achter de site heeft maar één doel voor ogen: blije app makers en gebruikers. TAB C. is een leuke plek voor inspiratie, overleg, ontwikkeling, showcase apps, producten en ondersteuning bij het maken en gebruik van een app.

Wil je ook stylist, cool, leuk uniek en speciaal bezig zijn met het maken van apps.? Met TAB C. kan dat. TAB C. is een applicatie platform waar je naar keuze mobiele apps. kan maken en ontwikkelen. Deze tools zijn speciaal ontwikkeld om op het lijf geschreven apps. te ontwikkelen en maken, voor jezelf of beroepsmatig zoals kleine ondernemers. Van simpel tot ingewikkeld, een wedstrijd app. voor de club, een senioren dagjes uit app. maak een keus uit de vele templates en aanpassingsmogelijkheden die wij aanbieden.

Registreer nu en maak gebruik van onze gratis kennismaking, meld je hier aan en krijg 5 dagen gratis toegang tot TAB C.

NIEUWS APP

TAB C. verzorgt geheel in eigen, jonge en frisse stijl, het wekelijke app nieuws. Alle typen, apps. en modules komen aan bod. App ontwikkelaars en gebruikers kunnen tips doorgeven, zodat de redactie op onderzoek kan gaan. Wil jij zelf het nieuws brengen bij TAB C.? Dat kan ook door je aan te melden als gastschrijver.

APP ARENA

De oprichters hebben zich ten doel gesteld om het platform samen met app gebruikers verder te ontwikkelen. Daarom is er gekozen voor een platform waarbij communicatie tussen gebruikers onderling en communicatie met de redactie centraal staat. Zo is er een vraag en antwoord sectie en kan iedereen beoordelingen schrijven. Tevens kan ieder artikel gewaardeerd worden. Je kan er terecht voor app service punten (vanaf 2019), instructie video’s en contact informatie van app designers.

FEEDBACK - REVIEWS

De redactie achter het platform zal een mening vormen (vanaf 2019) over toonaangevende app producten, modules, templates en mobiele websites. Ook hierbij is de mening van de TAB C.  app. arena - community belangrijk.

SHOP SHOWCASE

Natuurlijk mag een showcase in de webshop niet ontbreken op dit platform en kan je er app. designs, app. modules en templates aanbieden en kopen. Zodra er een community van voldoende omvang is zullen de oprichters unieke deals samenstellen waar de bezoekers van kunnen profiteren.

INFORMATIE VOOR DE PERS:

Contact personen:
  • Chiel Roethof (oprichter 06-16161164)
  • Yannick Roethof (sidekick)
Bedrijfsnaam:
  • The AppBuilders Company©